Joulukalenteri 2013: suunnittelu ja kommentit

Tik

Konnavahti
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Joulukalenteri kaipaa kuvianne, runojanne, videoitanne ja proosatekstejä (jouluherkkujen reseptit, vinkit jouluvalmisteluihin, joulusadut ja ihan mitä vain!) aina hamaan jouluaattoon asti. Varaa haluamasi päivän/päivien luukku/luukut postaamalla tähän ketjuun.

Jos kuluvan päivän luukkua ei ole varattu eikä päivän luukkua ole kukaan lähettänyt, saapi kuka hyvänsä lähettää luukuntäytettä suin päin ja saman tien.

Tämän lisäksi tässä ketjussa voi keskustella julkaistuista luukuista ja kertoa mitä niistä mieleen sattuu tulemaan.

Varatut luukut – * Avatut luukut:

* SU 1.12. Tik
* MA 2.12. Shetai
* TI 3.12. Pagba
* KE 4.12. Tik
* TO 5.12. Tik
* PE 6.12. Isilmírë
* LA 7.12. Jaamar
* SU 8.12. Dracaena
* MA 9.12. Jaamar
* TI 10.12. Vampirelady
* KE 11.12. Jaamar
* TO 12.12. Tik
* PE 13.12. Isilmírë
* LA 14.12. Husky
* SU 15.12. Tik & Atheon
* MA 16.12. Tik
* TI 17.12. Pagba
* KE 18.12. Dracaena
* TO 19.12. Dracaena
* PE 20.12. Steelsheen
* LA 21.12. Jaamar
* SU 22.12. eowynofmay
* MA 23.12. Harri Perälä
* TI 24.12. Constantine

HYVÄÄ JOULUA!
 
RE: Joulukalenteri 2013?

Helpoin ja nopein tapa olisi tehdä kalenteripostauksille taas topikki johon vaan läväytetään päivän luukku. Olisi toki hienoa jos joku jaksaisi väsätä ihan taustan ja luukut, mutta aikataulu on "vähän" tiukka. Itse en lupaa mitään erityistä, mutta haluaisin ehtiä ja kyetä täyttämään luukun tai pari.. Eli yritän olla aktiivisesti mukana jos jotain saadaan aikaan :)
 
RE: Joulukalenteri 2013?

Niinpä menin ja aloitin joulukalenterin. Avatkoon seuraavan luukun se joka ensinnä ehtii tai kenties sen itselleen varaa - tässä ketjussa varmaankin.

Kenties täällä myös voidaan keskustella (jos keskusteltavaa ilmenee) luukkujen sisällöstä. Joulukalenteriketjuun olisi tarkoituksemme saada 24 viestiä alkavan joulukuun aikana, yksi päivässä, ellei sitten joku innostu väsäämään samanlaista luukkukalenteria kuin aikaisempina vuosina nähty on.

Vaan eiköhän näilläkin eväillä selviydyttäne adventtiajasta.
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Muokkasin otsikkoa. Nyt topikit erottuvat paremmin toisistaan ja otsikko informoi senkin että kommentointi olisi suotavaa täällä.
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Lisäsin aloitusviestiin taulukon, jonka avulla voi pitää kirjaa varatuista ja avatuista luukuista. Hyvänen aika, miten pian se joulu tulee! Nyt, jos jollakulla on huomiseksi luukuksi ideanpoikasta, ilmoitelkoon toki.
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Jos/kun tulee päiviä ettei luukkuja vaan tahdo tulla niin minulla on perus talvisia maisemakuvia joilla voi täyttää luukkuja, mutta vaan varotoimena sillä ovat tosiaan vain talvisia maisemia yms.
Voisin tietysti napata ens lauantain (7.12.) itselleni ja koittaa vähän värkätä jotain kuvaa ihan erikseen sitä varten. Ehdin paremmin laittaa jo aamupäivästä kun varaan viikonlopun.

Pitäisikö Lucian päivä merkata kanssa jollain värillä kun on tavallaan erikoispäivä?
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Mä voin hoitaa huomisen luukun. Yritin tänään ottaa kuvan, mutta ulkona oli liian pimeetä, joten uusi yritys aamulla. Älkää siis ihmetelkö jos luukku ei ilmesty ihan heti aamulla.

Voin luvata muutaman luukun. Päiviä en osaa vielä sanoa varmaksi.. pitää vähän askarrella ensi. :D
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Tiistai 3.12. minulle. Hilaan riman niin alas, että muitakin uskaliaita ilmaantuu.
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Sori Pagba, mä hilasin riman jo aika alas. :D Mikä on kun ei saa linkitettyä kuvaa näkymään. Tuo on nyt aika tyhmästi kun on liitteenä ja kun aukaseen kuvan, se aukeaa hirmu isona. En vaan osaa..
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Ihana Kyty Tremulantti :heart:

Eh, uskaltaiskohan sitä tällekin vuodelle luvata jonkun musiikillisen luukun. Menee kyllä jonnekin ensi-illan taakse, ehkä 18.12. Viimevuotisen voi toki myös kierrättää jos tulee tarpeeksi kova pula luukuista :p
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Laitoin Steelsheenille 18.12. varauksen. Ainahan voi muuttaa suuntaan ja toiseen tarpeen mukaan. Kyty oli hauska, ja vieläpä tietyllä tavalla "oikea" nimi lohikärmeksellä...
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Vielä ehtii päästä päivän luukuttajaksi. Mutta jos kukaan ei ilmoittaudu, avaan itse puolenpäivän tienoilla. Huomiseksi voi tietty myös varata, ja kenties jollakulla on itsenäisyyspäivään sopivaa kuvaa tms. tiedossa...
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Tämän päivän luukku tuli ihan paikalleen. Luin juuri eilen kyseisen kohdan Hobitista ja jäin lyhyeksi hetkeksi pohtimaan onko tuota toista laulua koskaan kirjoitettu.
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Nonnih, nyt on viideskin luukku toimitettu avattavaksi. Ken tietää siinä kerrotusta asiasta enemmän, kertokoon oitis ja heti kaikki tietonsa mitään salaamatta!

Ja huomiseksi varmaan on jollakulla sopiva kuva, runo, proosateksti, video tai mikä tahansa muu jutska, jonka voipi tarjota joulukalenterimme kaikennielevään kitaan. Eikö niin? Ja varmaan viikonlopun tarpeiksikin löytyy jaettavaa, eikö niinkin? Varatkaa vuoronne täältä, se on ilmaista, se on hauskaa, se on kaunista ja hyvää!
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Minulla on piirusteilla jotain huomiseksi, mutten tiedä, ehtiikö se valmiiksi. Kun töitäkin pitäisi tehdä ;)

Muoks: Enhän minä sitten lopulta saanut töissä mitään aikaiseksi, mutta kotona maalasin kuin maalasinkin pikaisesti kuvan huomiselle Pichun osallistuessa tarmokkaasti omaa paperipalaansa maalaten, minua ansiokkaasti häiriten ja käyttämääni vesivärinappia ja vesikupillista parhaansa mukaan omalla siveltimellään sotkien. Eli jos kukaan muu ei halua itsepäisyyspäivän luukkua täyttää, minä voin laittaa kuvan näkyviin kunhan aamulla saan könyttyä sängystä.
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Niin ja lauantaihan on varattu minulle. Pitää huomenna jossain kohtaa perehtyä asiaan vähän perusteellisemmin.
 
RE: Joulukalenteri 2013 suunnittelu ja kommentit

Hei hoo, hienoja kuvia. Isänmaallinen sormusaave olisi kyllä ajanut kiakkovieraat Lempäälään asti jos poliisin kanssa yhteistyöhön olisi ryhtynyt. Hellyttäviä poroja eilen ja sangen komea kuva joulukaupungista myös tänään.

Miten on ensi viikon laita? Keneltä löytyy kuvia, tekstejä tai muuta arkipäivien iloksi. Myös jouluiset reseptit ovat sangen tervetullutta kalenterin täytettä, wink wink! Vielä ehtii varaamaan mieleisensä päivät, vaikka tietysti maanantai on tällä hetkellä päivistä tärkein...
 
Ylös