Joulukalenteri 2014: suunnittelu ja kommentit

Vampirelady

Vamperi
Vastuuhenkilö
Tik sanoi:
Joulukalenteri kaipaa kuvianne, runojanne, videoitanne ja proosatekstejä (jouluherkkujen reseptit, vinkit jouluvalmisteluihin, joulusadut ja ihan mitä vain!) aina hamaan jouluaattoon asti. Varaa haluamasi päivän/päivien luukku/luukut postaamalla tähän ketjuun.

Jos kuluvan päivän luukkua ei ole varattu eikä päivän luukkua ole kukaan lähettänyt, saapi kuka hyvänsä lähettää luukuntäytettä suin päin ja saman tien.

Tämän lisäksi tässä ketjussa voi keskustella julkaistuista luukuista ja kertoa mitä niistä mieleen sattuu tulemaan.

Varatut ja avatut luukut

MA 1.12. Vampirelady
TI 2.12. Vetehinen
KE 3.12. Atheon
TO 4.12. Lentävä lumi

PE 5.12. Atheon
LA 6.12. Isilmírë
SU 7.12. Tik
MA 8.12. Vampirelady
TI 9.12. Vehka
KE 10.12. Haltiamieli
TO 11.12. Vampirelady

PE 12.12. Vehka
*LA 13.12. Isilmírë
SU 14.12. Satekai
MA 15.12. Vampirelady
TI 16.12. Tik
KE 17.12. Jaamar
TO 18.12. Vampirelady
PE 19.12. Vampirelady
LA 20.12. Vampirelady
SU 21.12. Vampirelady
MA 22.12. Jaamar
TI 23.12. Olórin
KE 24.12. Atheon



 
Last edited:
Hauskaa, että tästä taas innostuttiin. Minä olen itse asiassa tehnyt kalenterillisen luukkuja siltä varalta, ettei tähän projektiin lähdetä porukalla. Mutta hyvä, että lähdettiin. The more the merrier.
 
Meillä on täällä pieni skanneriongelma, jota en jaksa enää tähän aikaan yöstä alkaa selvitellä, joten kuudes luukku ilmaantuu vasta joskus huomisen aamupäivän kuluessa paikoilleen.
 
Luukutin juuri joulukalenteria, mutta koska sunnuntain luukku ei avautunut, sen voisi kenties laskea myöhästyneeksi sunnuntailuukuksi ja joku toinen (Jaamar?) voisi avata vielä uuden luukun tänään maanantaina (Jean Sibeliuksen päivänä, jos siitä kenties löytyy inspiratsionia...).
 
No voihan örkinkikkare. Meillä oli tosiaan eilen hirmuinen touhupäivä ja koko luukku lipsahti mielstä. Kerkesin koneelle vasta myöhään illalla. Lienee parempi että en varaa mitään luukkua, mutta yritän tehdä jotain sisältöä ja julkaisen sen joku päivä kun ehdin. Olen pahoillani ja kiitos Tik kun korvasit sen.
 
Huomautan vain kainosti, että tämän päivän luukkua ei ole varattu eikä sunnuntaista lähtien ylipäätään. Joten nyt on juuri oikea hetki ilmoittautua mukaan!
 
Laitoin eilisen luukuksi mukavia joulureseptejä ja tämän päivän luukuksi polkaisen kohta käyntiin Konnun jouluroolipelin. :)
 
Päivitin nyt joulukalenterin taas ajan tasalle! :p
Olisi kiva, jos saisimme sen vielä yhdessä tehtyä loppuun asti.
Eli rohkeasti vain varaamaan viimeisiä luukkuja tai keksimään jotain kivaa tämän päivän luukkua varten!
 
Ylös