Joulukalenterimme 2006

Nerwen ja co.: joulukalenterissa pitää AINA olla se mahdollisuus tonkia sitä liian aikaisin, ei se muuten olisi joulukalenteri! ;)
 
Eihän tässä ole. ;) Tässä saa avata luukun vasta sen päivän puolella.

Miken luukku on aivan ihana. Repäisevä ja mielikuvitusta laukaiseva. Tykkään kovasti.
 
Luukut kuitenkin pitäisi avata oikeaoppisesti vasta aamulla. Minä laiskottelin koodaamisessa ja asetin rajaksi vain oikean päivän!
 
Teenkin ensi vuonna ominaisuuden, jossa näkyy 1% voimakkuudella pienikokoinen versio tulevasta luukusta ja sitä varten täytyy käyttää kuvankäsittelyohjelmaa, jotta sen mahdollisesti voisi sieltä bongata.
 
Hienoja luukkuja on taas putkahdellut kuin sieniä sateella kun en ole pariin päivään kerennyt koneelle istahtaa :)
Erityisesti pidin siitä yksinkertaisuudessaan hauskasta ja herttaisesta ketusta tms. Se vei sydämeni :knockout:

Itse en muuten kannata tällaisen kalenterin liikakäyttöä. Ja puhun nyt liika käytöstä koska jos kalenteria on jokaiselle mahdolliselle juhlalle ja pyhälle niin siihen turtuu. Ei enää jaksa päivittäin innostua uudesta luukusta. Menisi vähän siihen, että nyt voisi taas käydä vilkaisemassa mitä viimeviikolla on tullu. En sitten tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta itse kannattaisin pitäytymistä vain joulukalenterissa ja mahd. myös tuossa konnun synttärikalenterissa.
Mutta ei yhtään sen enempää. Pitää säilyttää se jännitys ja erilaisuuden tuntu :D
 
Olen muuten ihan samaa mieltä Jaamarin kanssa. Jos näitä on liikaa, seurauksena on se, että vuoden päästä ihmisiltä on lopussa sekä ideat että mielenkiinto, ja sitten ei ole enää minkäänlaisia kalentereita. Minusta joulukalenteri riittää mainiosti, mutta jos kiinnostuneita on yli 24, mikä estää aloittamasta marraskuun puolella?
 
Ihanan yksinkertaiset linjat ja värisävyt ja silti tunnelmallinen kuva. Ehkä hieman haikea, mutta ei mielestäni silti kovin synkkä tahi pahantahtoinen. Tykkään olennosta, siinä samaan aikaan keijumaista siroutta ja jykevyyttä. Ajatuksia ja mielikuvia herättävä luukku, taas kerran.
 
Näin ihan yleisesti sanottuna ompa hienoja kuvia kaikilla! Tuovat jouluisen olon, vaikka ulkona alkaa ruoho vihertää... Hienoa, kun ihmiset ovat jaksaneet vääntää näin upeita kuvia!
 
Isilmirën luukku oli tosiaan hieno. Piirustustyyliä vierastin hieman, mutta idea oli todella hauska ja toteutuskin onnistunu. Pimeä näytti melkeen aidommalta kuin oikea pimeä :wink:
Mielelläni kommentoisin myös tämänpäivän kirjoitusta, mutta nyt minulla ei valitettavasti ole aikaa paneutua sitä lukemaan :( , joten täytyy jättää se vähän myöhemmäksi ja palat sitten jossain vaiheessa aiheeseen.
 
Tämän päivän luukku oli kovin surullinen. Onneksi meidän joulukalenterimme ei sentään ole rikki. Hauskaa syntymäpäivää Lilith Evolylle, toivottavasti se on (tai oli, eihän päivää montaa tuntia enää ole jäljellä) mukavampi kuin kalenteritontun.
 
Tarina ei minusta varsinaisesti ollut lopulta surullinen, mutta ehkä tämä oli vain lukijan tulkintaa. :) (Ja onnea vaan minultakin - myöhässä.)

Mutta mitä onkaan tapahtunut kalenterillemme, kun se oikeasti nyt näyttää olevan rikki?!
 
Joko sitä tai sitten luukun sisältö on erityisen mystinen. Ehkä Parent Directory on siinä muistuttamassa vanhemmuuden jouluisesta merkityksestä.
 
Unohdin päivittää kalenterin eilen. Mutta nyt etsiessäni en löytänyt Risa Tunen työtä, joten saatte tyytyä varaluukkuun ainakin siihen asti, kunnes/jos saan Risa Tunelta päivän oikean luukun.
 
Ainakin hämminki osui osuvalle päivälle. Nyt tämä jatkaa edellisen luukun tarinaa. Ikävää tietysti päivän luukuntekijälle, mutta minä ainakin sain annokseni aamuhilpeyttä tämän takia.
 
Hih, söpö. :) Voi Risa parkaa, hän on varmaan unohtanut olevansa kalenterivastaavain joukossa. No, josko se vielä tänään löytyy. Hieno työ tuokin.

Lillin luukku oli tosiaan surullinen, mutta söpö ja haikea. Kiitos tarinasta.
 
Tykkäsin kovasti 16. päivän luukusta, siinä oli ihana tunnelma ja todella taidokkaasti ja huolella tehty työ. Hevonen oli aivan elävän oloinen, ja vaikka kuvassa oli tummat sävyt, se ei silti ollut synkkä, vaan rauhallinen ja mukavan... hmm, unelias? Äsh, ei oikea sana, mutta koettakaa käsittää. ;)

Rubyn luukku oli hauska. Vaikka olin kuullut nuo aiemmin saivat hymyilemään silti. Kiitoksia jouluhuumorista.
 
Eikö kukaan muu enää kommentoi? Tämän päivän luukku oli ihana, reseptit nostivat veden kielelle ja kunhan pääsen kotiin, testaan takuulla. Varsinkin myslinamit... oijoi. Njam.
 
Ylös