Joulukalenterimme 2007

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Joulukalenteri 2007

Myöhästyi luukku ja tämä viesti, vaikka itse kalenteri ehti tällä erää valmistua kaksi minuuttia ennen päivän vaihtumista. Materiaali oli nyt tietenkin hukassa kun sitä tarvitsi, joten ensimmäinen luukku on varsin pikaisesti tehty ilman suurta syvällistä ajatusta.


Kalenterilla ei ole vielä tarpeeksi tekijöitä kattamaan koko joulunodotusta, joten osallistujia kaivataan!
 
jingle jingle little bells, jingle 'round the clock!

No, siinä on suurta ja syvällistä ajatusta aivan tarpeeksi, että Merri on tehnyt meille kalenterin jonka luukkuja saamme täyttää! - niin että toivottavasti joka päivälle riittää nähtävää. Minä ainakin odotan Konnun kalenterin luukkuja joka vuosi yhtä innokkaana. Net ovat hauskoja ja yksi pieni mutta tärkeä osa joulun odotusta.

Kiitos Merrille jo nyt koko kalenterista ja myös ensimmäisen luukun maisemasta. Siitä se joulun odotus lähtee!
 
Jihuu, joulukalenteri! ^_^

Kontulaisuus on kannattavaa. Nyt ei tarvitse ostaa kaupasta joulukalenteria, ja tämä on taas sitä paitsi varmasti parempi. :p
 
Tuo oli hyvä avausluukku :) Siitä se lähtee. Kiitos Merri.
Itse en ole vieläkään saanut joulukalenteria hankittua joten The joulukalenterin lisäksi on vain tämä.
Sanoinko VAIN? Jos joka päivälle saadaan luukku niin se ei ole mikään "vain" :p
 
Luukut eivät vaihda paikkaansa, unohdat vain missä järjestyksessä ne olivat. Eikun. En sanonut mitään.
 
Kah, joulukalenterista on useampikin topikki. Minä jo ehdin ihmetellä kuolonhiljaisuutta Kulmikkaan kalenterikeskustelussa. Voisi varmaan linkittää myös tähän ylälaidasta?
 
Pipariluukku oli kiva :) Erilainen ja aika suloinenkin tavallaan.
Mutta kuka on sen tekijä? Ei näkynyt kun hiiren vei luukun päälle.
 
Hyvä kalenteri, paljon parempi kuin sellainen normaali paperiläpyskä :D. Jaamar, tekijän saa selville, kun laittaa hiiren luukusta paljastuneen kuvan päälle ;).
 
Pipariluukun tekijän arvasinkin, herttaisia... kääpiöitä? :)
Nyt alkaa harmittaa, ettei tänä vuonna ollut aikaa eikä energiaa osallistua itse.
 
Ksu sanoi:
Pipariluukun tekijän arvasinkin, herttaisia... kääpiöitä? :)
Nyt alkaa harmittaa, ettei tänä vuonna ollut aikaa eikä energiaa osallistua itse.

No doh. Ja tänään haltioita. Kääpiöt ovat paksumpia kuin haltiat ;)
 
Ksu sanoi:
Pipariluukun tekijän arvasinkin, herttaisia... kääpiöitä? :)
Nyt alkaa harmittaa, ettei tänä vuonna ollut aikaa eikä energiaa osallistua itse.
Itseasiassa vielä ehtii ihan hyvin mukaan, vasta reilulle puolelle päivistä taitaa olla luukku tiedossa. En ole tarkkaa kirjaa pitänyt, pitänee se lista tässä pian luoda.
 
Ylös