Joulukalenterimme 2007

Tarina oli ihana! Hienoja ovat muutkin luukut olleet! En ole saanut hankkittua paperista kalenteria tänä vuonna, mutta tämä Konnun kalenteri korvaa sellaisen oikein hyvin.. Joka kerta jännittää, mitä seuraavasta luukusta löytyy. Sillä tämä voittaa tylsän paperilärpäkkeen mennen tullen:)
 
Jep, Vehkalle kyllä tosi paljon pisteitä. Se oli ihana ja siitä tuli iloinen fiilis.

Psssst. Merri, minä varaan 16.päivän luukun, saan haluamani materiaalin vasta 15. päivä :p
 
Oi ihana tarina, Vehka ^_^ Ekaksi tuli pojasta mieleen Nuuskamuikkunen hatun takia, mutta hiusten väri ei ihan sopinut :D Narnian suistokainenkin on meikän ehdokkanaana, mutta pojan puhetapa oli ehkä turhan optimistinen suistokaiselle? :wink:
 
Hieno tarina Vehka, ensimmäiseksi tuli mieleen että oven takana on Näsä :D , pitäisi varmaa vähentää The Joulukalenterin kattomista. 7 luukusta luin tekstin aluksi Kaupallista Joulua kun siinä lukikin Rauhallista Joulua. ^^
 
Enriisse sanoi:
Hieno tarina Vehka, ensimmäiseksi tuli mieleen että oven takana on Näsä :D , pitäisi varmaa vähentää The Joulukalenterin kattomista.
Hih,sama täällä Enriisse :D
Taidan olla hieman riippuvainen ja silleen...
Seikka on saletti! :D
 
Vehka sanoi:
Bonuskysymys: Keksikö kukaan, ken tarinan poika oli?

Minulle nousi lukiessa mieleen Aintoo Meriluodon kirjasta Vihreä tukka, mutta se johtunee vain edellämainitusta hiustenväristä plus huopahatusta, jollaista Aintoo muistaakseni piti sulauduttuaan jotenkin yhdeksi Raukin kanssa (kirjan lukemisesta on melkein 20 vuotta, joten en ehkä muista tapahtumia ihan oikein).
 
Puuh, muistinpahan päivittää tämänkin päivän luukun ylös. Hetket venyy välillä vähän liikaa. Tai oikeastaan kokoajan.
 
Mikä mahtaa olla tilanne? Olisiko tarpeen tehdä kaksi luukkua yhden asemesta, vai riittääkö jo matskua?
 
Vehka, jotenkin kannattaisin noista tähän asti ehdotetuista Miccohia :wink:

Muutamaan päivään en ole päässyt kalenteria katsomaan ja nyt olikin kiva kurkata monta luukkua kerralla. Mutta seiskaa en meinannu taas millään löytää :p
 
Tik: kyllä mahtuu useampi kuin yksi. Jos oikein olen arvioinut, niin minulle on nyt kai nyt viikon verran luukkuja luvattu ja toisen viikon edestä niitä vielä puuttuu. Ei ole ollut suoranaista ruuhkaa luukkujen tekoon ja menköön se nyt vaikka minunkin laiskuuteni piikkiin ^__^
 
Vehkan tarina oli aivan ihana, samoin Micin piparit. Mutta valitettavasti Stelsheenin tarinasta ei saanut selvää kahdesta keskimmäisestä säkeistöstä, joten en pystynyt lukemaan niitä :( jos ensi kerralla sitten vähän näkyvämmällä värillä tai jotain.
 
Se oli muuten minun tekemä luukku, tuo tämän päiväinen. Kylläpä noista kahdesta keskimmäisestä säkeistöstä tulikin epäselviä, höh. (Se näytti paljon selkeämmältä, kun sitä muokkailin.. jepjep, tai sitten en vain hallitse tätä muokkailuhommaa:D)

Laitetaanpa sitten tähän kaksi keskimmäistä säkeistöä, että muutkin kuin minä näkee ne lukea:

Talven juhla taittumaton
valon tuoja vankkumaton
jokaisel'on ovellansa
oottamassa ottajaansa
Avaa siis jo akkunasi
päästä sisälle lämpimään

Sydämessäsi kolo kylmä
sinne se majansa rakentaa
siihen se tulensa taikoo
siinä joulun liekki palaa
rintaasi siellä lämmittää
 
Ylös