Joulukalenterin 2020 aiheet ja aikataulut

Voisin varata 21. Luukun ensisijaisen tekijän paikan itselleni, jos se vielä onnistuu. Minä sain tänään siihen idean, joten ymmärrän jos sitä ei enää haluta minulle antaa, etenkin jos tik on jo tehnyt sille päivälle luukunsisältöä. Minä en myöskään saisi sitä varmaankaan vielä huomiseksi valmiiksi, mutta olisin silti kiinnostunut sen tekemään.
 
Tik ei tosiaankaan ole tehnyt yhtään mitään (ollen varasijalla ja kaikenlaisten puuhien raskauttama) joten omasta puolestani annan kaiken vallan @Atheonille 21. päivään.
 
Lopuissa luukuissa tilanne on se, että Satekai ja Isilmírë ovat lähettäneet työnsä (kiitos!) ja sain juuri huomisen luukun rykäistyä.

Puuttuvista luukuista Lindëalda vahvisti tekevänsä 19. päivän luukun, otan työn alle seuraavaksi 20. päivän luukun ja Atheonhan tuossa yllä kertoilikin ottavansa 21. päivän luukun. Vastaavasti merkkasin jo aiemmin tekeväni 23. päivän luukun.

Eli lyhyestä virsi kaunis: ainoastaan viimeinen luukku on vapaa :)
 
Korjaus: otan luukun 24, ja luukku 19 on vapaa. Oli minulla siihenkin idea, mutta olen silloin toisaalla, enkä ehdi tekemään sitä.
 
Ylös