Joulukalenterin 2020 aiheet ja aikataulut

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Meille tulee Linden kanssa tappelu sormuksista ;)

Last edited:

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Voin jo kuvitella teidät valmistelemassa viestiä illalla 15.11. klo 23.59.59 että kumpi onnistuu painamaan oikea-aikaisemmin Lähetä :D

Muoks! Tosin eipä minua taida haitata sinänsä vaikka tulisi useampikin työ samasta aiheesta, ainahan voin kehitellä bonusylläreitä.

Satekai

pelikisälli
Deadline on ihan kohta (ylihuomenna jo) ja mie perfektionismini kanssa värittämässä tätä kuvaa, joten saas nähdä miten käy, kun kaikenlaista muutakin tehtävää olis rästissä. Väriä kuvassa siis jo on, mutta hiukan on vaiheessa ja aina on olemassa se ääriviivakuva...

Tik

Konnavahti
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Jospa kuitenkin uskaltaisin varata itselleni Repunpään huutokaupan, novellina tai jotain sinnepäin. Ja ottaisin samalla varalle kolme velhoa (niin ikään kirjallisena työnä)

Last edited:

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Ah, sormukset minulle!! 15.11. meni jo, ja sormusaavetaulukin on loppusilausta vaille valmis.
Arvaa vaan mikä tuli mieleen heti kun tämä topikki pomppasi taas uusimpiin 😂 Sinne meni sormukset. Vaan täytyy sanoa että juuri nyt kun on tiistai-illasta asti yrittänyt rämpiä tätä flunssaa läpi ja vieläkin älytön väsymys painaa niin olisin saattanut jopa todeta että nyt ei irtoa.
Ykkös työni olen jo palauttanut, joten voin rauhassa katsoa tuleeko inspiraatiota johonkin vapoaana olevaan aiheeseen jossain kohtaa.

Laichalaf

ben enyd
Kun katson jäljellä olevia luukkuja, on sen verran monessa henkilöhahmoja, että enpä taida varata mitään muuta. Hätäisesti saattaisin saada aikaan jonkun kettu-tarinan, mutta ei sitäkään varmaan, edes varalle, kannata minun ottaa.

Last edited: