Joulukalenterin 2020 aiheet ja aikataulut

Meille tulee Linden kanssa tappelu sormuksista ;)
 
Last edited:
Voin jo kuvitella teidät valmistelemassa viestiä illalla 15.11. klo 23.59.59 että kumpi onnistuu painamaan oikea-aikaisemmin Lähetä :D

Muoks! Tosin eipä minua taida haitata sinänsä vaikka tulisi useampikin työ samasta aiheesta, ainahan voin kehitellä bonusylläreitä.
 
Deadline on ihan kohta (ylihuomenna jo) ja mie perfektionismini kanssa värittämässä tätä kuvaa, joten saas nähdä miten käy, kun kaikenlaista muutakin tehtävää olis rästissä. Väriä kuvassa siis jo on, mutta hiukan on vaiheessa ja aina on olemassa se ääriviivakuva...
 
Jospa kuitenkin uskaltaisin varata itselleni Repunpään huutokaupan, novellina tai jotain sinnepäin. Ja ottaisin samalla varalle kolme velhoa (niin ikään kirjallisena työnä)
 
Last edited:
Ah, sormukset minulle!! 15.11. meni jo, ja sormusaavetaulukin on loppusilausta vaille valmis.
Arvaa vaan mikä tuli mieleen heti kun tämä topikki pomppasi taas uusimpiin 😂 Sinne meni sormukset. Vaan täytyy sanoa että juuri nyt kun on tiistai-illasta asti yrittänyt rämpiä tätä flunssaa läpi ja vieläkin älytön väsymys painaa niin olisin saattanut jopa todeta että nyt ei irtoa.
Ykkös työni olen jo palauttanut, joten voin rauhassa katsoa tuleeko inspiraatiota johonkin vapoaana olevaan aiheeseen jossain kohtaa.
 
Kun katson jäljellä olevia luukkuja, on sen verran monessa henkilöhahmoja, että enpä taida varata mitään muuta. Hätäisesti saattaisin saada aikaan jonkun kettu-tarinan, mutta ei sitäkään varmaan, edes varalle, kannata minun ottaa.
 
Last edited:
Kiitoksia jokaiselle joka on ehtinyt jo laittaa teoksia tulemaan, vaikken ole ehtinyt käydä viestejä lävitse ja kuittailla vastauksia takaisin! Minulla on tässä nyt pari päivää aikaa pistää kalenterin tekniikkapuoli pystyyn kun en lopulta jaksanut tässä marraskuun aikana hirveästi käyttää vapaa-aikaa kontuiluun.

(Pitäisi kyllä pitää itsensä paremmassa konnussa kun on näin paljon kontulaitteita.)
 
Minä voisin ottaa sen kettu-luukun 16. päivälle. Onko kuvalla jotain ihannekokoa jos teen suoraan digitaalisesti?
 
Sänkimiehen palautan todennäköisesti vasta dedlinepäivänä, koska silloin minulla on aikaa pysähtyä sen äärelle, mutta silloin lupaan tehdä sen.
 
14. päivän luukku on edelleen tekijää vailla, joten alan suunnitella työtä huomenna tai ylihuomenna jos kiilaajaa ei löydy :)
 
Joulun rauha-kuvaan tuli ajatus mutten varmaan osaa piirtää tuota näkymää hyvin. Luukku siis edelleen vapaa. ( Juu, liian vaikea perspektiivi ynnä pari kolme hahmoa )
 
Last edited:
Pohdituttaa tässä kun 17. päivä on vielä vapaana ja hoksasin jälkijättöisesti että ai niin, kääpiösormukset taisivat aiheuttaa ylettömästi ahneutta kantajilleen, mikä voi olla hieman huono aihe näin joulun alla. Joten minun puolestani kyseisen päivän voisi täyttää jopa täysin vapaalla aiheella, mikäli joku haluaa näin tehdä.

Loppupäässä on toki muutenkin tyhjää kun siellä on 20, 23 ja 24 vapaana. Voisin koettaa tehdä luukun 23, mutta olisi kivaa jos nuo kaksi muuta luukkua saisivat tekijän. Jos niille löytyy toteutustapoja joita kalenterissa ei ole vielä käytetty, niin se olisi tosi hienoa! :)
 
Ylös