Joulukorttivaihtarit 2010

Tästä eteenpäin onkin aina erityisen jännää jännätä postinhakureissulla, viime vuonna kun tuli niin kivoja kortteja että nyt odottaa uusia jo ihan innoissaan ^__^
 
Eilen löytyi postilaatikosta yllätys :) Kiitos upeasta kortista kielo!

Omat korttini nököttävät tuossa pöydällä, vielä pitäisi hankkia kuoret ja postimerkit...
 
Minun korttini ovat jopa postimerkeillä varustetuissa kirjekuorissa, pitäisi vain viedä ne laatikkoon :)
 
Minulle kielon kaunis ylläri tuli tänään, todella kaunis ja taidokas ja tunteellinen ^__^
 
Täällä myös kortit odottavat vain reissua postilaatikolle. :) Eiköhän tämän viikonlopun aikana tule sinnekin suuntaan tallattua.
 
Itsekin sain vihdoin postimerkit hankittua, joten kyllä tästä vielä hyvä tulee. Olen lykännyt ja lykännyt reissua aivan väärässä suunnassa sijaitsevaan postiin odotellessani samaan paikkaan matkalla olevaa pakettia - paketti ei tosin vieläkään suvainnut saapua perille, mutta sain kuin sainkin itseni merkkiostoksille.

Huonona puolena tässä odottelussa on se, että olen ehtinyt saada jo lisää uusia kortti-ideoita päähäni tällä välin. Saas nähdä innostunko vielä viikonlopun aikana kokeilemaan niitäkin ja lähettelemään lopulta uhreilleni ihan jotain muuta kuin alunperin piti :grin:
 
Päivityksenä tästäkin suunnasta: kortit tippunevat postilaatikkoon tänään (jos ihminen, jolle ne postitettavaksi annoin, muistaa ne sinne laittaa).
 
Kääks, menee harvinaisen tiukille. Vielä on kaksi korttia kesken, ja tänään pitäisi lukea huomiseen kokeeseen puolet kirjasta. Mitäs eksyin tänään nettiin selailemaan tietoa freteistä (voe mahoton mite sulosia otuksia!). Noh, eivätköhän ne ajoissa tule perille... Minä vain tykkään deadlinen läheisyydestä, olen huomannut vähän kaikessa.
 
Täällä myös kesken, mutta se on hyvin normaalia ja tiedän, että valmistuvat viime tipassa, kuten tavallista :) Pääasia että tekeminen on kivaa!
 
Sama homma täällä, meni postin kanssa melkein kalkkiviivoille mutta ajoissa ehtivät kuitenkin :)
 
Huh, vihdoin sain tänään kortit valmiiksi.. Tänään vielä myöhemmin illalla tiputan ne laatikkoon, joten niiden pitäisi olla perillä ajoissa!
 
Hoksasin juuri että olen antanut osoitteen opiskelijakämppääni, kun joululoman vietän kuitenkin vanhempien luona... No, onpahan mukavia yllätyksiä odottamassa kun palaan :)
 
Tänään olikin poikkeuksellisen hyvä postipäivä, kun laatikossa odotteli paitsi kauan odoteltu paketti Briteistä, myös joulun ensimmäinen (ja uskomattoman hieno) Kontu-kortti Isilmírëltä :)

Olen itsekin karkaamassa joulun viettoon äidin nurkkiin huomenna illalla, joten jos/kun muut kortit ovat vielä matkalla, ihastelen ja kehuskelen niitä takaisin kaupunkiin palattuani kuvien kera.
 
Minä käänsin Kontu-postini tänäkin vuonna äidin luo, jonne suuntaan huomenna joulun viettoon. Toivottavasti siellä on kortteja odottamassa. ^_^
 
Sain ensimmäisen Kontujoulukortin!! Mikäli oikein ymmärsin, niin se on Jasdrililta? :) Se oli oikein kaunis :heart: Kiitos :)
 
Henane, mikäli korttisi oli kapea, se saattoi ollakin.

Omat korttini muodostavat tänä vuonna kolmiosaisen triptyykkiteoksen, joista en itsekään tiedä, kenelle mikäkin osa meni. Toisin sanoen siis yhtenä kokonaisuutena tehty teos, joka on pilkottu kolmeen osaan.

Itse olen saanut Mor Nienorilta ja Kielolta kortit, molemmat todella kauniita ja taiten tehtyjä ^_^ Kiitos niistä!
 
Kapea, valkoinen, jonka sisältä löytyi kaunis vesiväreillä maalattu kuva sekä Frodon kommentti Kuninkaan paluusta :)

Sain lähetettyä omani viime perjantaina ja olen ihan ylpeä :) Valitettavasti hopeatussi ja kultatussi hajosivat ja kaikkiin kortteihin tuli jotain hassua :D Mutta onpahan oma lisänsä ;)
 
Haa, se oli siis Jasdril~, joka oli minullekin tulleen kortin takana! Kiitos kortista, jossa oli Gandalfin kuva. Aivan ihana :) Mietinkin että keneltä se oli tullut, kun en nimikirjainten perustella osannut päätellä.
 
Minä sain Isilmírën mielettömän upean kortin, kiitos! Todella taitavasti ja kauniisti suunniteltu ja tehty kortti.

Omani ovat myös matkalla, mukava oli näpertää, kiitos vaihtarien järjestämisestä :)
 
Ylös