Joulukorttivaihtarit 2010

Heppulin todella kaunis ja persoonallinen kortti (ja ihana kirjekuori!!) tipahti postiluukusta tänään! Kiitos!
 
Jee, tänään lähtevät minunkin Kontu-korttini kohti määränpäitään. Meni taas vaihteeksi viime tippaan tämän lähettämisen kanssa, ja toivottavasti kaikki tulee perille jouluksi. Oli taas hauskaa puuhaa näiden tekeminen, kiitos siis järjestämisestä!

Kiitos myös omien korttieni tekijöille, Isilmírëlle ja Anewielhille. Ihania ja kauniita kortteja, nämä ilahduttivat minua suuresti näin kiireen keskellä. :)
 
Kiitos aivan ihanista korteista, Heppuli, Sirilwen ja Jasdril~! ^_^ Toivottavasti omatkin korttini ehtivät jouluksi perille.
 
Kiitos kaunis ihanista korteistanne, Sirilwen, tmdoob ja Sûlwen Niniel!

Tämä on aina ilo ^_^
 
Minäkin kiittelen tänään ElenGirliä ja Aethlaa todella kauniista korteista! Kyllä on kiva saada (ja lähettää) kortteja!
 
Tmdoob kiittää ja kumartaa seuraavien kortinlähettäjien suuntaan: Pilvikone, ElenGirl ja Mor Nienor. Tämä on niiiin kivaa ja ilahduttavaa touhua.
 
Kiitos paljon kauniista korteista Henanelle ja Steelsheenille. Kolmatta korttia innolla odottelen, hyvä että omani ovat ilmeisesti kulkeutuneet oikeisiin oisoitteisiin :)
 
Kiitos myös Aehtlalle sekä Dracaenalle aiva ihanista korteista! :) Toinen kirjekuori oli melkoisen mystisesti saatu tiukkaan pakettiin ja siinä oli haastetta saada se auki :D
 
Minulle saapuivat myös Henanen ja Ksun kauniit kortit, kiitos, kiitos! Ksun kortissa oli hienoja sormuksia ja Henanen kortissa paljon hymyilyttäviä asioita :) Hobittimainen "Muista syödä :)" -toivotus oli erityisen osuva, pojan kanssa ollaan nyt nimittäin Hautakeroilta pelastuttu ja hän jaksaa joka kerta hobittien syödessä ihmetellä heidän syömisensä määrää :D
 
Suuret kiitokset täältäpäin Dracaenalle, Ksulle ja Aehtlalle ihanista korteista! Ilo oli osallistua vaihtareihin tänäkin vuonna =)
 
*Elanor* poppoineen kiittää valtavan hienoista joulukorteista!
(Ja toivoo, että omat viime tingassa postitetut kortit pääsivät perille ajoissa..)
 
Kiitos Elanorille sekä Dracenalle korteista, pääsitte joulukuusenkoristeiksi :) Oli kyllä mukava osallistua tähän, pitänee ensi vuonnakin pitää silmät ja korvat auki :D
 
Minäkin kiitän Burrfootia, Henanea ja Vampireladya hienoista ja hauskoista korteista, ja ole hyvätän niitä, jotka saivat minun korttini. :)

Edit: Ja kuvia näistä nyt nähtävillä Tauluseinällä galleriassa.
 
Viime vuonna korteista koottiin kokoelmaa galleriaan, liekö ihmisillä intoa kaivaa kameroita laukuista ja kuvata saamisensa myös tänä vuonna?
 
Kiitokseni Elanorille ja Almdudlerille upeista korteista, kolmas uupuu vielä mutta se ei näiden postijärjestelyjen kanssa ole mikään ihme, voi olla että se odottaa minua kämpällä tai sitten saapuu kääntöpostissa joskus :p

Toivottavasti myös kaikki omat väkerrykseni saapuivat perille. Olisi kiva taas nähdä otusten saamia kortteja galleriassa?
 
Jasdril~ sanoi:
liekö ihmisillä intoa kaivaa kameroita laukuista ja kuvata saamisensa myös tänä vuonna?

Minä olen yrittänyt tsempata itseni kyseiseen puuhaan, varsinkin kun itse muistuttelin marraskuussa siitä, miten kivaa on päästä tutkailemaan muidenkin korttisaaliita gallerian välityksellä. Ehkä saan kuvat aikaiseksi ensi viikonloppuna.
 
Steelsheen sanoi:
kolmas uupuu vielä mutta se ei näiden postijärjestelyjen kanssa ole mikään ihme, voi olla että se odottaa minua kämpällä tai sitten saapuu kääntöpostissa joskus
Pitänee nyt paljastaa itsensä, sillä toivon että kortti löytää tosiaan perille. Almdudler tosiaan on näköjään jo saanut korttini, joten ainakaan koko postittamani punainen kuori ei ole joutunut hukkaan... Pari ajoissa lähettämääni korttia oli saapunut perille vasta eilen, joten ehkä toivoa on vielä :wink:
 
Kyllä vain, kotiin joulunvietosta saapuessa postilaatikossa odottivat loputkin kortit - kiitokset siis myös Burrfootille ja tmdoobille kauniista joulutervehdyksistä! Yritin jopa reippaasti heti eilen kuvata postia, mutta ei se nyt taida onnistua kun tällä hetkellä ainoa saatavilla oleva toimiva kamera puhelimessani ei suostu ottamaan kunnollista kuvaa Burrfootin liian hohtavasta kortista :grin:
 
Noniin, sain minäkin vihdoin kortit käsiini viimeyönä, vähän myöhässä mutta kuitenkin.

Kiitos todella paljon Almdudler, Estelwen ja Sûlwen Niniel! Kaikki kortit olivat hyvin kauniita ja ne koristavat nyt seinääni :)
 
Ylös