Joulukorttivaihtarit 2010

Nyt harmittaa... :(
On ollut koko syksy niin paljon kiireitä, ettei ole kunnolla kerinnyt ajattelemaankaan.

Olisi ollut kiva osallistua vaihtareihin tänäkin vuonna, mutta nyt on myöhäistä katua.
Ensi vuonna täytyy yrittää muistaa paremmin. Laittakaahan kuvia korteista niin voi käydä edes niitä ihailemassa. :p
 
Nämä kiitokseni ovat myöhässä siksi,
että olin kolme viikkoa Tampereella ja tulin
vasta tänään kotiin. :p

Eli iso kiitos Anewielhille, Almdudlerille
sekä Ereinelle ihanista korteista! :heart:
 
Kiitos ihmiset että olette niin sankoin joukoin laittaneet kuvia korteista galleriaan. Niitä on ollut todella hauska tutkiskella. Ideoiden ja toteutustapojen runsaus on hykerryttävä.
 
Nyt on melkein pakko kysäistä, että eikö Steelsheen ole vieläkään saanut korttiani? :|

Joka tapauksessa nyt lienee paikallaan antaa suuret kiitokset Isilmírëlle, joka ahkeroi hienosti toteuttaakseen korttivaihtarit vm. 2010! :)
 
Kiitos kiittämästä, mutta eiköhän kiitos kuulu ihan yhtälailla teille kaikille, jotka osallistuitte ja ahersitte hienoja kortteja.
 
Anewielh, olen saanut, olen vaan auvoisasti taas unohtanut kiittää ja pistää sen Galleriaan näytille [22] Kuten arvelinkin, se odotti minua Helsingissä eli oli sujahtanut postilaatikkooni siinä raossa joka jäi joululomamuuttoni ja postinkäännön alkamisen väliin. Kiitos oikein kovasti hienosta kortista, vaikkakin näin myöhässä ^_^
 
Ollos hyvä, hieno juttu että kortti pääsi perille :) Nyt täytyy enää selvittää yhden lähettämäni paketin kohtalo, niin joulupostit on vihdoinkin selvitelty :grin:
 
Ylös