Joulukorttivaihtarit 2011

Itse kiitän ensimmäisenä Isilmírëa, jonka kortti tuli tänään. Se on niin nätti, että alkaa omat ihan nolottaa...
 
Ei saa nolottaa! Itse tehty kortti on aina hieno juttu. Sitä paitsi ne viimevuotisetkin olivat todella hienoja =)

Kiitos Vetehiselle hienostuneen talvensävyisestä kortista!
 
Oi!! Sain Vampireladylta ihanan kortin!! :heart: Siinä oli pesukarhu tonttuhattu päässä!! :D Kiitos paljon ^^
 
Tänään saapui kertakaikkisen riemukas ja lisäksi hyödyllisellä irto-osalla varustettu kortti Ksulta =) =) =) Olenkin jo useampana aamuna kironnut bussipysäkillä seistessäni sitä, etten ole muistanut hankkia heijastinta. Kiitos paljon!
 
Tänään postilaatikkoon tipahti Isilmírën askartelema aivan upea kortti!
Harmi että itse en pysty vastaaviin taidonnäytteisiin. :p
 
Ja tänään putkahtivat postiluukusta (no, laatikosta...) Anewielhin kaunis kortti ja maziwappin muikea joulupukki! Kiitokset!
 
Matkasin tänään viettämään joulua äidin luo, missä minua odottivat kauniit kortit Anewielhiltä, Estelweniltä ja Henanelta. Kiitos! ^_^
 
Ei hetkeäkään liian aikaisin, vaan juuri parhaalla hetkellä: Itse olen muutaman tunnin päästä myös siirtymässä maaseudummalle joulun viettoon ja äsken postiluukusta tipahtivat ihanat kortit Henanelta, Kielolta sekä Lily Greenleafilta. Kiitokset kaikille \o/
 
Minullekin tuli kortteja tänään ^^ Kiitokset Sûlven Niniel, jonka kortti oli minulle todellinen yllätys.. mietin, että miksi Joulupukki kirjoittaa minulle :D

Sitten Iso kiitos Sirilwen! :) Oli nätti kortti! :)
 
Kiitos kaikille osallistujille. Oletan, että koska valituksia ei ole kuulunut, kaikki ovat saaneet korttinsa. Hävitän siis nyt osoitetiedot.
 
Ylös