Joulukorttivaihtarit 2012

Ei tuonut posti mukanaan kolmatta korttia ainakaan toistaiseksi. Mikäli posti ei kanna viimeistä korttia huomennakaan, laitan sitten kuvat esille vain kahdesta kortista :)
 
Pitääkin käydä laatikolla katsomassa josko viimeinen kortti olisi saapunut tänään. Myöskin laitan pikapuoleen kuvia ettei asia unohdu. Kuvia ei muuten ole saatu kovinkaan monelta. Utelias täällä on odotellut ja haluaisi nähdä!
 
Tunnen piston omassatunnossani. Katsotaan, josko saisin omasta kauniista korttisaaliistani kuvan Käärmeeseen asti vielä tämän vuoden puolella.
 
Kiitoksia korteista, en valitettavasti saa kuvaa tänne Kontuun ainakaan vähään aikaan, joten menisi todennäköisesti Tammikuulle :D

Oli todella upeita :)
 
Tässä vielä upea Isilmírën lohikäärme! Mielettömän hienoja kortteja kaikki! Suuret kiitokset vielä kaikille! (hävyttömän paljon huutomerkkejä näin lyhyessä tekstissä, mutta nämä kortit vaan oli niin hienoja :D)
 

Liitetiedostot

  • WP_000436.jpg
    WP_000436.jpg
    74,1 KB · Katseluja: 19
Onpa tosiaan upea lohhari! Myös aiemmin postatut, kielon lähettämät lohikäärmeet olivat ihania.
 
Palasin tänään kaupunkiin ja kyllä vain, Olórinin ja Pilvikoneen kortit olivat löytäneet tiensä perille - leimojen perusteella ihan ajoissakin, mitäs taas karkasin turhan aikaisin jouluamaan :D Kauniit kiitokset, napsin lisää kuvia jahka tarjolla on vähän enemmän valoa.
 
Minulta puuttuu edelleen se viimeinen kortti joka ei nyt varmaan sittentulekaan :( Mutta otan viikonloppuna kuvan kahdesta saamastani kortista.
 
Jos kerrot, keiltä olet jo saanut kortit, voin kysellä sen puuttuvan perään. Edellisvuosien tapaan pidän yhteystietoja ja vaihtolistaa vielä tallella juuri siltä varalta, että joku kortti ei olekaan löytänyt perille ja sen kohtaloa on tarpeen selvitellä.

Minä yritin eilen napsia kuvia omista korttiaarteistani, mutta miehen järjestelmäkamera osoittautui liian kovaksi palaksi. En saanut sitä tarkentamaan millään ilveellä, kun siinä oli päällä joku hassu säätö jota en osannut muuttaa. Tuloksena oli siis vain monta utuista kuvaa, mutta ensi viikonloppuna kameran omistajalla on yövuoroputkesta selvittyään ehkä aikaa ja energiaa auttaa kuvauksessa.
 
Juu, ei ole minullekaan saapunut kolmatta korttia :(

Tässä ovat kuitenkin saamani kortit, kiitokset vielä Jaamarille ja Athrylialle! :)

JaamarinlohikE400E400rme_zpse25acbeb.jpg


Athryliankortti_zps8c698ed6.jpg


(Pahoittelen myös tarkennuksen puutetta toisessa kuvassa...)
 
Tässä nyt lopulta kuva saamistani kahdesta kauniista kortista. Kiitokset niistä :)
391039180115125006_SyHHFUhr_c.jpg
 
Kaksi puuttuvaa korttia odottelivat, kun palasin tänään kaupunkiin. Kuvia saatte loppuviikosta, kun saan kuvattua ne.

Kiitos Kielolle, Ereinelle ja Anewielhille. :)
 
Tilannetiedotusta sen verran, että henkilö, jonka oletan unohtaneen korttien lähettämisen, on viimeksi käynyt Käärmeessä joulukuun lopulla eikä siis ole vastannut tiedusteluuni. Palaan asiaan, kunhan hän antaa kuulua itsestään.

Olen ottanut kuvat saamistani korteista, mutta niiden saaminen kamerasta koneelle ja koneelta nettiin on vielä työn alla.
 
Puuttuvat kortit eivät ole unohtuneet vaan kadonneet. Tässä vastaus tiedusteluuni:

"Muistin lähettää pienet hobittikorttini, mutta tuossa kun olin tuttavien kanssa juttuloissa, niin ilmeisesti suurin osa ihan muistakaan minun lähettämistäni joulukorteista ei ole löytänyt perille. Aika joulukuun alkupuolella jo ne postittelin niissä postin hienoissa kuorissa. Kysäisin tuolta minun lähipostistanikin jonka lootaan korttini tiputin onko tänä vuonna kadonnut joulupostia, mutta eivät osanneet sanoa. Olen kovasti harmistunut. Ja jos posteja ei rupea kuulumaan, niin voisin kontulaisille askaroida ystävänpäivän kunniaksi uudet piristykset. :)"
 
Voi kurjaa. Ikävää kun tällaista sattuu. Mutta hyvä kuulla kuitenkin mistä on kyse.
 
Ylös