Joulukorttivaihtarit 2013

Minä sain tänään kotiutuessani (tai no siis torstaina on varmasti viimeksi posti kulkenut) ensimmäisen Kontu-kortin Shackleboltilta. Kiitos, toteutustapa lämmitti kovasti käsitöiden ystävän mieltä! :)

Kuvat laitan perinteen mukaan sitten kaikista kolmesta yhdellä kertaa, nyt kortti pääsee joulukorttiseinälle koristeeksi :)
 
Jahas, ne jaettiinkin näköjään samantien kun postiin alkuviikosta kiikutin. No, parempi aikaisin kuin ei ollenkaan ja hyvä että on saapunut perille :)
 
Kiitos Shacklebolt, kertakaikkisen mainio kortti kolahti meidänkin laatikkoomme! Vuoden esimmäisenä korttina se sai kunniapaikan joulukorttiseinän ylimpänä.
 
Hyvä juttu, vähän hirvitti kun kortit jätettiin postissa avoinaiseen laatikkoon :)[/align]
 
Kiitos Shacklebolt, aivan ihana kortti! Se tosiaan tuli minullekin jo jonkun aikaa sitten, olen vain vähän hidas ja kiireinen istumaan koneen ääreen :)
 
Itse sain kortit postiin vasta tänään, koska olin koko viimeviikon flunssainen enkä päässyt ulos ja viikonloppuna olin leirillä, mutta kyllä ne sieltä sitten myös tulossa ovat. :) Toivottavasti ehtivät jouluksi kuitenkin.
 
Ensimmäinen kontulaiskortti kopsahti äsken luukusta. Kiitos Isilmírëlle upeasta 3D-kortista!
 
Vampirelady ja Ereinen ihanat kortit kopsahtivat postilaatikkoon tänään, kiitos!!

(Ja Vampirelle vielä erikseen kiitokset hauskasta cross-fandom kortista... :) )
 
Kiitos Huskylle! On niin mahtavaa saada teiltä kortteja, piristävät niin paljon päivää :)
 
Kiitokset Vampirelle ja Rhosgobellalle säväyttävistä korteista! :heart:

Itse olen vain hivenen huolestunut siitä, miten omat korttini ehtivät uhrien postilaatikoihin. Perinteinen suutarin lapsilla ei ole kenkiä -tapaus, koska olin kuitenkin töissä joulukortteja lajittelemassa eiliseen asti...
 
Ylös