Joulukorttivaihtarit 2014

Dracaenan ja Fairy talen kauniit kortit odottivat tänään eteisen lattialla, kiitokset jo niistä! Omat korttini sain kuin sainkin tänään kiireellä kyhättyä kasaan sairastelun ja työstressin lykättyä projektin viime hetkille ja ne lähtevät postiin huomenna. Mahdollisiin "kakkoskoteihin" joulua viettämään matkaaville kuoret eivät välttämättä enää ehdi ajoissa, mutta onpahan sitten jouluodotettavaa vielä joulun jälkeenkin!

Edit: Pitänee vielä jo näin ennakkoon lisätä vastaanottajien mielenrauhaa parantava disclaimer siitä, että kortteja varten ei ole vahingoitettu eläviä kirjoja, vaan askartelu on suoritettu puhtaasti kierrätyksen nimissä ;)
 
Last edited:
Kiitos Huskylle hienosta kortista! Omani lähtevät tänään postiin, arvioin taas ehtimiseni hieman yläkanttiin, mutta sainpa hyvin ennen joulua matkaan :)
 
Kiitos Heppulille hengitysvaikeuksista.. (Eli siitä Smauglock-kortista). Fairy Talen kortti oli myös aivan ihana.
 
Meille on rantautunut vasta Dracaenan kortti, mutta se oli sitäkin kauniimpi ja päätyi heti ilmoitustaululle mihin valikoin aina kaikista korteista ne kauneimmat.
 
Suuret kiitokset Isilmírëlle kauniista joulutervehdyksestä!

Omat korttini ovat matkalla ja tällä kertaa pahoitteluni ettei minulla ollut oikein virtaa toteuttaa Tolkien-aiheisia suunnitelmiani, toivottavasti korteista on siitä huolimatta iloa saajilleen. Läheltä piti että kortit jäävät kokonaan lähettämättä, sillä joulumieleni katosi muutama päivä sitten saatujen uutisten myötä lähestulkoon kokonaan. Onneksi sain kuitenkin kortit matkaan!
 
Kiitos Sidhielille ja Vampireladylle korteista (jotka olivat yllättävän samankaltaisia)! Kolmannen vastaanottaminen taitaa jäädä tammikuulle.

Ilo kuulla, että korttini pääsi Jaamarin luona kunniapaikalle. :)

Anewielh, minunkaan korteissani ei ollut Tolkien-teemaa. Eikä ehkä selvää jouluteemaakaan. Minun taiteellista inspiraatiotani ei rajoiteta valmiiksi määrätyillä aiheilla. :D
 
Kolmas kortti putkahti laatikkoon ja jännityksellä tietysti odotin keneltähän se on. Nyt kiitän ja kumarran: Kiitos Sidhiel, Ereine ja Rhosgobella. Näissäkin kolmessa kortissa teema vaihteli (lintu, joulukaupunki ja Tolkien-teema). Nämä olivatkin ainoat itse tehdyt kortit mitä laatikkoon on tullut ja sehän lämmittää mieltä ihan erityisesti :heart:. Suurkiitos! Saapi nähdä riittääkö energia osallistumiseen ensivuonna. Nytkin olin kortteja askarrellessa melkoisen puolikuntoinen (mutta innokas).

Hyvää Joulua Kaikille korttirinkiläisille. :D
 
Olipa kiva tänään matkustaa äidin luo joulunviettoon ja löytää periltä Kontu-korttisaalis. Kiitos ihanista korteista, Husky, Estelwen ja Anewielh! Niin ja huojentavaa kuulla, ettei Esten mainion kortin teossa ole vahingoitettu elävää kirjaa. ;)
 
Kiitos Estelwenille hienosta ja omaperäisestä kortista! Myös Anewielhille suuri kiitos aivan ihanasta kisukortista, meinasi itku päästä kuoren avattuani (mainittakoon, että en normaalisti ihan näin herkästi kyyneliä vuodattele, olen ollut vähän väsynyt kaikista kiireistä ja minulla on vieläkin kova ikävä omaa, edesmennyttä kissaani). Ja hienoa kuulla, että omat korttini ovat löytäneet perille asti. Vamperi arvasin, että arvostaisit :D
 
Haa, sattuipas somasti että vaihdoimme kortteja päiksemme, eli lämmin kiitos Heppulille hienosta kortista!

Vielä kertaalleen kiitos kaikille teille kolmelle mainioista joulutervehdyksistä! :heart:
 
Valtavat kiitokset Elenielle ja Sûlwenille kauniista Tolkien-teemaisista korteista ja Vampirelle... öh, "toisen fandomin puolelta" teemoitetusta kortista! :)
 
Kontukortit ovat laskeutuneet Huskylaan! Kiitokset (aakkosjärjestyksessä) Henane, Jaamar ja Lentävä lumi :)
 
Omat kiitokseni lähtevät Erenelle, Dracaenalle ja Vampireladylle. Oli ilo tulla kotiin joulunalusreissulta, kun kortit odottivat oven takana. :)
 
PICS OR DIDN'T HAPPEN! Haluan nähdä varsinkin homosaatio-kortin (mutta myös muut!), for obvious reasons.
 
Ylös