Joulukorttivaihtarit 2015

Hennathgreyn kortti saapui, kiitoskiitoskiitos siitä:heart::heart: Minäkin otan kuvat vasta sitten kun viimeinenkin on ilmestynyt kirjahyllyyn.
 
Onko kukaan saanut minulta joulutervehdystä? Sulloinko liian isot kuoret postin punaiseen joulukuoreen, ja lajittelevat sen kostoksi vasta uudeksivuodeksi?
Mutta tänään vastaanotin kolmannen joulutervehdyksen: Anewielhin pitkäparran vanhan ukon. :)
Valitettavasti en osaa liittää kuvaa.
 
Rhos, eivät minunkaan korttini ole ilmeisesti vielä löytäneet perille. Mutta punaisissa joulukuorissahan luvataankin vain, että niiden sisältämät kortit jaetaan viimeistään jouluviikolla, joten tässä on vielä hyvinkin aikaa loppujenkin korttien löytää vstaanottajansa.
 
Last edited:
Rhosgobellan kortti saapui tänne tänään, sain hienosta kortista makeat naurut! Kiitos! :)

Ja Heppulin pieni ja söpö kortti tuli muuten pari päivää sitten jo, mutta mies oli nostanut postit ihan muualle kuin yleensä ja unohti sanoa asiasta. Avasin kuoren siis vasta tänään!

Kaikki kolme kontukorttia olivat kyllä eri hienoja, ja ovat kirjahyllyssä paraatipaikalla kaupasta ostettujen korttien edessä. ;) Koitan löytää kameran johdon ja napata kuvan ennen joulua.
 
Olin ehtinyt jo jännittää milloinkas ja keneltä kolmas kortti saapuu. Tänään saapui odotettu Anewielhin lähettämä kortti perille. Kiitos kivasta kortista. :D
 
Mä laitan kuvan saamistani korteista esiin kyllä, mut ilmeisesti Pyryn kolmas kortti ei oo vielä ainakaan virallisen valvonnan mukaan perillä, joten en halua spoilata saajaa kun oletan että kortit ovat samantyyppisiä.

Ja hahaa, oon vissiin sen verran itserakas että otin kuvan omista korteistani ennen lähettämistä. Mutta sitäkään kuvaa en paljasta ennen joulua ellei saajat ilmoita täällä saaneensa niitä.
 
Minullakin on kuva tekemistäni korteista, koska ne muodostavat yhdessä kokonaisuuden. Kunhan kortit ovat perillä, koitan saada aikaiseksi laittaa sen nähtäville.
 
Last edited:
Mä lähdin jo joulunviettoon, joten loput kontukortit odottavat varmastikin kotona. Jos haluatte alkaa julkaista kuvia, niin toki minun puolestani -pysyttelen sitten poissa tästä topicista 2.1. asti :)
 
Minun saamani korttikolmikkoni on kasassa, kiitos Fairy talelle, Elenielle ja Sûlwenille. :) Kuvia yritän muistaa ottaa joskus lähipäivinä. Omistanikin otin toki kuvat.
(Muuten, toivottavasti tengwar-viritelmälläni varusteltu kortti ei mennyt kenellekään sellaiselle, joka huomaisi tai joka välittäisi siitä, että se meni varmaan ihan metsään...)
 
Lajittelukeskuksessa työskentelevä nettituttu ilmoitti tänään fesessä, että ainakin pääkaupunkiseudulla osa korteista jaetaan vasta välipäivinä. Väkeä ei kuulemma ihan yksinkertaisesti ole ollut tarpeeksi, vaikka lajittelukeskuksessa onkin puskettu töitä ilmeisesti vuorokauden ympäri.
 
Isilmíren kortti löytyi tänään laatikosta (ei olla alkuviikosta haettu postia) :) Ei voi kuin ihmetellä miten vakaa käsi täytyy olla että saa noin siististi kirjoitettua! Ja kuvakin oli kaunis ;)
 
Joulun kunniaksi avaan kuvapelin ettei se jää. Tässä yläkuvassa Cimorenen ja Pyryn mainiot kortit. Alakuvassa Jaamarilta saamani kortti, joka päätyi koristamaan joululimoviikunaa kun oli ripustusnauhakin jo valmiina :)

yC7n.jpg


Ja alla sitten itse lähettämäni kortit. Ei mitään hajua kuka sai minkäkin. Näitä siluettikortteja on nyt tullut harrastettua pari-kolme vuotta, josko ensi vuonna keksisi jotain uutta :)

yC7t.jpg


Näihin kuviin, näihin tunnelmiin!

Hyvää joulua itse kullekin säädylle!
 
Hyvä, että korttini ovat ainakin osittain jo löytäneet perille! Olen itse lomailemassa ihan toisella puolella Suomea ja saavun kotikolooni Pohjolaan vasta tammikuussa. Laittelen kuvaa sitten tulemaan, jännää avata kaikki kerralla! (Myös minä itsekeskeisesti kuvasin omat korttini, kuvaan/skannaan aina omat vähänkään taiteelliset tuotokseni talteen :D Lähinnä siksi, että näkee oman kehityksen, ja niistä saattaa olla hyötyä myöhemmin.)
 
Sülwenille lähettämäni kortti palautui lähettäjälle , eli minulle, tänään. Ongelmia osoitetiedoissa? Virallinen nimi ei ainakaan ollut tiedossani, vaan ainoastaan nick sekä etunimi.
 
Hmmm... Viitsinköhän nyt ääneen sanoa... Ehkä lienee kuitenkin jo aika. Sûlwen, onko minun korttini saapunut? Rhosgobellan viestistä "rohkaistuneena" kysyn, sillä minä en laittanut lähetysosoitetta eikä kortti palaa ainakaan minulle takaisin.
 
Ylös