Joulukorttivaihtarit 2015

Ah ja voih, tälleen postityöntekijänä harmittaa ekstrasti, jos posti ei löydä perille. Tarpeeksi sydäntäsärkevää töissä ihan normistikin se, kun lähetykselle ei löydy vastaanottajaa eikä lähettäjän tietoja näy - mutta että vielä Tolkien-kortit jäävät sille tielleen! :'( Outoa kyllä, jos osoitteen pitäis olla ihan validi, ja yksi kortti onkin löytänyt perille. Mut kieltämättä on oma vaaransa siinä, jos vastaanottajan tiedoissa on vain nicki tai etunimi, koska tekee osoiteselvityksestä vaikeaa :/ Mähän siis olen vain lajittelussa, joten en tiedä jakelusta tai osoiteselvityksestä paljoakaan. Damn sinänsä, en voi lähteä etsimään Anewielhin lähettämää korttia selvityksen puolelta :D
 
Siinä Vimesin kortissa ainakin oli ihan oikea osoite, joten vaikea käsittää, miten muut kortit eivät ole löytäneet sillä perille. :|
 
Minulta kans puuttuu edelleen yksi kortti, mutta kaksi on löytänyt ihan kauniisti perille pelkän nickin ja osoitteen turvin. Olen kuvitellut yhden kortin viipymisen johtuvan siitä, ettei kaikkea pääkaupunkiseudun joulupostia saatu lajiteltua ennen joulua.
 
Postin tie on joskus mystinen :D Mutta joo, Isilmírë on oikeassa! Unhoittui täysin päästäni sanoa, että joulupostia tipahtelee ihmisille tässä välipäivinä kyllä, joten toivotaan, että päivänä muutamana postiluukku kalahtaisi oikealla tavalla!
 
Piti kiitellä jo joulunalusviikolla, mutta yli 39 asteen kuume esti ihan kaiken järkevän toiminnan!

Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan: valtavat kiitokset Elenielle, Jaamarille ja Heppulille!
 
Hämmentäviä uutisia, olen jostakin (postin) oikusta saanut vain kaksi korttia? Kertauksena vielä, Vimesin ja Hennathgreyn kortit ovat siis perillä. Kuvat tulossa joskus myöhemmin lähipäivien aikana, ehkä jopa tänään.
 
Minulle tullut myös vain kaksi. Odottelen vielä varmaan päivän tai pari, josko viimeinen kortti saapuisi ennen kuin laitan kuvan.
 
Mä niin ihailen ihmisiä, jotka oikeasti osaavat piirtää tai maalata.

Niinpä. Olisi tosi kiva osata piirtää. Luulin joskus osaavani, mutta olen vanhimmiten ymmärtänyt, että en osaakaan. Siksi en itse tänä vuonna päätynytkään piirtämään. Hienoja kortteja kortinvaihtoringissä, kiva päästä niitä näkemään.
 
Kopio 2.jpg
Tässä miulle saapuneet joulutervehdykset Rhosgobellalta, Fairy talelta ja Dracaenalta vielä ihan kaikkien nähtäväksi. Rhosin kortti odotti minua tänään postilaatikossa reissulta kotiuduttuani. Kiitos vielä teistä jokaiselle!
 
Nyt on harmi kyllä sanottava, että Jaamarin, Sidhielin ja minun kolmannet kortit jäävät todennäköisesti puuttumaan. Ne olisivat tulleet samalta lähettäjältä, joka kyllä kuittasi viestin vastaanottajista osoitteineen, mutta ei ole nyt vastannut tiedusteluuni, muistiko varmasti myös postittaa kortit. Minun näppituntumani on, että asia on päässyt unohtumaan.
 
Minulta saatte kuvan heti kun puran seuraavan kerran kuvia koneelle.
 
Ylös