Joulukorttivaihto 2016

Jee, meitä on jo kymmenen korttivaihtelijaa! Ja vielä on yli viikko aikaa muidenkin liittyä joukkoon =)
 
Pahoittelut, etten ole vielä saanut aikaiseksi arpoa kortitettavia. Iso väsy vaivaa enkä tahdo saada mitään aikaiseksi, mutta viikonlopun aikana olisi tarkoitus nuo arpajaiset vihdoin hoitaa ja itse kullekin korttien vastaanottajat ilmoittaa.
 
Eihän se oisko sekoittaa tuon listan nimet ja pistää riviin (tai alekkain) ja antaa ensimmäiselle nimelle 3 seuraavaa nimeä ja toiselle nimelle kolmannesta nimestä alkaen 3 seuraavaa jne. Tai olet sie liene tätä ennenki tehny, mutta ittekseni joskus mietiksin tuota että ompa se sompailua alkaaa säätämään nuita että kelle antaa kukainenkin, mutta nuinhan kaikki saa omansa :D
 
Ei tämä arvonnan hankaluudesta ole kiinni vaan siitä, että koko ajan on kotona kauhea meno ja häslinki ja olen tosiaan ihan älyttömän väsynyt. Tarkoitus olisi kuitenkin jakaa kortitettavat tänä iltana, kunhan saan jälkikasvuni vällyjen alle pois häritsemästä.
 
Last edited:
Suuri arvonta on nyt suoritettu ja kullekin osallistujalle lähetetty yksityisviestillä kortitettavien henkilöiden yhteystiedot. Yhdeltä osallistujalta kaivataan vielä osoitetietoja, mutta hän ja hänen kortittajansa ovat saaneet aiheesta viestiä.
 
Mä saan joulukortit vasta kahden viikon päästä. Olen työ- ja lomareissulla vanhempien luona, joten postilaatikossa odottelevat sitten :)
 
@Elenie'n kortti saapui tänään, kiitos. :)
Itse en ole ehtinyt edes aloittaa vielä yhtäkään korttia. Pahoittelut, jos kortit eivät ehdi tavoittaa jokaista ennen joulunviettoon lähtöä. Viikonloppuna toivottavasti ehdin ja jaksan taiteilla näiden muutaman kortin verran.
 
Minunkin korttini ovat vielä vaiheessa. Olen muuttanut niin moneen kertaan mieltäni sen suhteen, mitä teen, että lopullinen toteutus jäi viime tinkaan.
 
Minun lähettämät kortit lähti hyvissä ajoin, mutta mielenkiinnolla odotan, milloin ne teille saapuvat :D Ja pahoittelen jo tosiaan, että peukalon kanssa askartelu vaatii veronsa, joten älkää pettykö :D
 
Vein äsken ykkösluokan merkeillä varustetut korttini postilaatikkoon, mutta jossa olikin lappu, että tyhjennysaika on klo 9. Eli huomenna lähtevät. Toivotaan, etteivät kulje kiertoreittiä vaan ehtivät niille, jotka viettävät joulun postilaatikkonsa saavutettavissa. :)
Kaikista tuli aika erilaisia, mutta kaikkiin käytin enemmän aikaa, kuin tämänhetkisessä katastrofikiireessä olisi pitänyt. Mutta ainakin vesiväreillä läträämisestä sai ehkä jotain stressinlievitystä.

Minut on toistaiseksi saavuttanut vasta yksi kortti, lopuilla on torstaihin asti aikaa ennen kuin siirryn kotiseudulle.

peukalon kanssa askartelu vaatii veronsa, joten älkää pettykö

Hehe, kontekstista irrotettuna kuulostaisi oudolta, että peukalon kanssa askartelu tuottaisi erityisiä vaikeuksia – juuri peukalohan mahdollistaa ihmisille tällaisen näpertelyn. :p Vaikka kyse olikin nimenomaan toiminnallisuudeltaan rajoittuneesta peukalosta.
 
Matkustin tänään joulun viettoon, ja löysin periltä odottamasta Huskyn kauniin kortin. Kiitos! Omani lähtivät eilen postiin.
 
Ne ovat jo alkaneet saapua. Kontukortit nimittäin. Kiitos Sidhielille tunnelmallisesta kortista! :)
 
Tänään saapuivat vielä Henanen ja Isilmírën kortit. :) Ei peukaloita näissä kirjekuorissa! Kiitos molemmille, ihania ovat. Tämän vuoden saaliissa on punainen teemaväri, vaikka aiheet vaihtelivatkin. Kuvia lähetän sitten myöhemmin, kun kaikki ovat varmasti omansa saaneet ja nähneet.

Henanen kortissa ei muuten ollut postileimaa ollenkaan. Olikohan se vitkastellut matkalla siksi, että sekä postimerkki että osoitetarrat olivat vähän vinksin vonksin kuoressa (postimerkki vasemmassa yläkulmassa ja osoitetarra väärinpäin oikealla alhaalla)? Vaihtoehtoisesti sen voi tulkita niin, että postimerkki oli ylösalaisin oikeassa alanurkassa ja osoitetarra vasemmalla ylhäällä. No, ehti kuitenkin ajoissa tänne, joten ei mitään valittamista!
 
Ylös