Joulukorttivaihto 2016

Dracaena, tuttu postimies sanoi, että hän vaikka tuo sen henk.koht. perille jouluksi, jos eivät osaa postissa sitä sinulle tuoda :D Halusin hieman hullutella sinun korttisi kanssa :grin: Siinä ei ollut postileimaa varmaan sen takia, kuten ei missään muissakaan minun lähettämissäni? Kaikkien ystävieni joulukortit, jotka lähetin ja ovat tunnustaneet saaneensa, ovat olleet ilman postileimaa??

Tänään saapui Dracaenan kortti ja se oli ihana! Kiitos tuhannesti!! :) :heart:

Peukalokortit ovat lähdössä niille, jotka sen ansaitsevat ;)
 
Minullekin tulee nykyään tosi paljon leimaamaton ta postia. onkohan postien leimaaminen poistuva tapa?
 
Näin saapui tänään kolmaskin kortti perille. Kiitoksia @Husky , @Sidhiel ja @Henane
Mitä olette allekirjoittaneet mieltä olisiko soveliasta julkaista saamistani korteista kuva täällä?
Ja olisi toki mukava nähdä muidenkin luomuksia. Joulumieltä nostatti aikanaan kun niitä katseli (vaikka ei nyt mahdottomasti niitä ole nähnytkään).

Saati aikanaan kun oli joulukalenteri meillä täällä johon sai nopein/varata itselleen luukun mihin jotain taiteili kaikkien katseltavaksi. Taisimpa pari kuvatusta itsekin sinne pistää. Se pitäis kyllä pykätä pystyyn ensvuonna. Tykkäsin kovasti.
 
Juu ainakin minun korteistani saa laittaa kuvia. Itselleni kortit ovat jo kaikki tulleet tänään, Masamunelle, Rhosgobellalle ja Pyrylle paljon kiitoksia korteista/ suklaisista meemeistä. :)
 
Tottakai kuvia korteista saa julkaista, se on jopa erittäin suositeltavaa! Minulla on jo kuva itse saamistani, mutta ajattelin julkaista sen vasta viikonloppuna, koska olen itse monena vuonna tehnyt joko kolme samanlaista korttia tai ainakin kolme korttia samalla teemalla, enkä halua spoilata kenenkään muun korttiylläreitä.
 
Minun puolestani saa julkaista korttikuvia, vaikka saan omani vasta reilun viikon päästä. Luultavasti pidän pienen nettitauon joulunpyhinä joka tapauksessa, joten spoilaustakaan ei tarvitse pelätä :)
 
Kiitos pyrylle yllätyksellisestä kortista! Teksti oli kuin luotu minulle :grin: Postinkantajaltakin sait palautetta, että onko tämä pyry siis sama, mikä asuu n. 8km päässä teiltä. Siis se koira, joka tulee aina moikkaamaan postinjakajaa innoissaan. Oli pakko sanoa, että ei ole maatilanaapurin koira, tämä on kontulaisia. Lähetti terveisiä, että varmasti siis yhtä iloinen kuin tämä pyry, mistä aikaisemmin puhuttiin. Lähetti oikein lämpimiä rapsutusterveisiä, jos olet yhtään koiraihmisiä ;)

Siis ihan rehellisesti Isilmírë. Ensimmäisen kerran elämässäni aloin itkemään, kun sain joulukortin :D Siis positiivisessa mielessä! En voi sanoin kuvata, mutta tämä pesukarhu Henane on ihan silmät punaisena täällä hymy herkässä hyppii ympäri kämppää siun kortin kanssa. Kiitos Kiitos Kiitos! Kiitos vielä kerran! Hyvänen aika.. itku silmässä täällä hymy korvissa pyörin hämilläni, että mihin minä tämän oikein laitan, että pesukarhun puoliskokin näkee sen varmasti heti, kun tulee sisälle. Hyvänen aika.. Kiitos! :heart:

Pitää ottaa kokoelmakuva näistä, kun saan nämä viriteltyä eteisen seinälle :heart:
 
Heh :) Hienoa, että osui ja upposi, ja toivottavasti kaikki vastaanottajat nauttivat englantilaisten käsityöläisten taidonnäytteistä!

Koiraihmisiä ollaan, kuten kuvassani näkyy. Tosin koirani ovat saaneet nimet muualta kuin herra Magotilta. Hassua, että postinkantaja bongasi nimen mutta ei palautusosoitetta, josta kyllä olisi selvinnyt sijaintikin... ;-)

Koirani kyllä pussaisivat postinkantajat puhki, jos sellaiset kävisivät ovella asti (meillä postilaatikot ovat kauempana). Ne rakastavat vieraita, olivat he sitten naapurin lapsia, pizzakuskeja tai Jehovan todistajia. Joulun ilosanomaa ja lähimmäisenrakkautta levitetään meillä vuoden jokaisena päivänä.
 
Last edited:
No tässäpä olis nyt kuva jossa kaikki kolme saamaani korttia. Perin hienoja ovat ja aitiopaikalla näytön vierellä/yläpuolella. Tähän kyllä pitää koittaa osallistua ensvuonnakin :D
WP_20161222_17_51_55_Pro2.jpg
 
Kiitos Henane =) Kannatti selvästi vaihtaa kortti-ideaa kolmesti ennen lopulliseen toteuttamiseen ryhtymistä ;)
 
Kiitos Elenie ja Sûlwen hienoista korteista! :)

(Kunhan flunssaltani jaksan niin kaivan Kuninkaan paluun liitteistä kirjaintaulukot esiin...)
 
Kiitos Sidhielille kauniista kortista! Ja kiitos Isilmírëlle korttivaihdon järjestämisestä, tämä on aina yhtä kivaa. :) Laitan kuvan korttisaaliistani vähän myöhemmin.
 
Last edited:
Tässä lupaamani kuva korttisaaliistani. Kuva ei ole paras mahdollinen, mutta en kiireessä saanut parempaakaan aikaan. Nämä kortit on taiteillut Husky, Sidhiel ja Elenie, kiitos vielä teille!
kontukortit.png
 
Tässä minun korttisaaliini Rhosgobellalta (Puuparta) Masamunelta ( lohikäärme) ja pyryltä (meemi). Jännää, sillä 70% tumma suklaa mintun kanssa on mielestäni kaikkein parasta suklaata ikinä. Tunnen oloni tarkkailluksi. :D
20161231_191729.jpg
 
Kotona ollaan, sanoi Pyry.

Ja olipas mukavaa avata joulukorttikuoret näin jälkikäteenkin :) Rhosgobellan entti-joulupuukortti oli hulvaton, Sûlwenin herätti muistoja (osasin joskus fëanorilaiset niin hyvin, että kirjoitin päiväkirjaa niillä), ja Dracaenan kortti oli äärettömän suloinen :) Todella persoonallisia! Valitettavasti en vielä tänään saa kuvaa jaettua, puhelimella en saa pakattua kuvaa niin, että saisin sen liitetiedostoksi.

Mitä tulee Sidhielin tervehdykseen, niin THE GREAT EYE SEES ALL....
 
Last edited:
Ylös