Joulukorttivaihto 2017

En ehtinyt eilen koneelle, mutta nytpä kiitän ja kumarran, koska sain perin upean lumihiutalevelhoisan kortin Rhosgobellalta ja kertakaikkisen suloisen kynttiläkortin Sidhieliltä. Kiitos!

Tajusin myös juuri, että unohdin allekirjoittaa omat korttini. Pahoittelut tästä kortinsaajille. Jos siis saatte nimettömän kortin, se on todennäköisesti minulta, koska ei kai kukaan muu ole omiaan nimettömänä lähettänyt =D
 
Minun korttini sujahtivat eilen postilaatikkoon. Laitoin kortit kuoriinsa sokkona, ja tehdessäkin lähinnä improvisoin, joten ne eivät ole personoituja.
Unohdin myös ottaa niistä itselleni kuvat, joten niiden esittely jää vastaanottajien vastuulle.
 
Masamune! Ihana :) Maatilan emäntänä arvostin todella paljon! Isäntä jo innostui ideasta muutenkin, että tiedä onko ensi vuonna muutamalle yhteistyökumppanille menevä kortti samanlainen :)

Ja Rhosgobella :heart: Pesukarhu kirjekuoressa :heart: Ja oli kyllä muutenkin U-P-E-A! ;)
 
Mahtaisiko joku masamunelta kortin saanut jaksaa laittaa jossain vaiheessa kuvan aarteestaan? Asiaa koskevat kommentit nimittäin kutittelevat uteliaisuushermoja ;)
 
Iloitsen siitä, että joulutervehdykseni ovat saapuneet perille ja ilahduttaneet saajiaan! :heart:
Eilen sain kaksi kaunista, lumihiutalevarusteista joulutoivotusta: Henanen tolkienistisen ja Lentävän Lumen virkkuukoukullisen. Kiitos, ihanat!
 
Minun joululomat on pidetty, mutta töihinpaluuta ilahduttivat kauniit kortit Henanelta ja Lentävältä lumelta. Kiitos! :)
 
Tänään saapui tosi hienon yksityiskohtainen ja huolella piirretty kuva jouluisesta pihapiiristä. Kiitos Olórin!
 
Minullekin eilettäin tullatupsahti kertaheitolla kolme varsin hienoa korttia! Yhden kanssa meinasi jännittää miten on kortin käynyt kun postilaattikkoon oli valskannu vettä ja kirjeessä näkyi enää vain sukunimi kun vesi oli loput tekstit huuhtonut, mutta onneksi kortti oli sisällä ihan kuiva ja kunnossa :D
 
Sain alkuviikosta vielä Olórinin ja Henanen kortit. Kiitos! Korttisaalis tänäkin vuonna varsin monimuotoinen ja hieno.
Ehdin lähteä joululomalle kotipaikkakunnalle ennen korttien kuvaamista, joten kuvia näette vasta ensi vuonna.
 
En ole saanut aikaisiksi raportoida, mutta Sidhielin ja Sûlwenin kortit tipahtivat luukusta jo pari päivää sitten, kiitos niistä :) Oma korttilukuni on näin ollen täysi.
 
En tiedä koska kortit tulevat eri kaupunkiin missä itse olen joulun. Ensi vuonna se nähdään, tuliko kaikki perille vai ei.
 
Tässä viimeinkin kuva saamistani korteista. Ylinnä Rhosgobellan kortti, alla vasemmalla Henanen ja oikella Olórinin. Kiitos. :)

Ja kuvien taustalla pilatesrullani.
 

Liitetiedostot

  • joulukorttivaihtarit17.jpg
    joulukorttivaihtarit17.jpg
    179,1 KB · Katseluja: 2
Korttisaaliini:
20180125_223702.jpg

Oikein kauniita ja ihania kortteja, kiitoksia :heart:
 
Ylös