Jyväskylä-miitti

RE: Jyväskylä-miitti

Kiitos kaikille, oli kiva tavata! Selvisin kotiin puolen yön jälkeen. Joskus ehdottomasti uudestaan :)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kiitoksia vaan kaikille osallistujille minunkin puolesta ja erityisesti Lathronille ja Lathronin vaimolle kun kestittivät meitä kotonaan. Eipä Lindëstä ja minusta taida tulla sotilaita vaikka siinä yritettiin kouluttaa meitä. :p
 
RE: Jyväskylä-miitti

Juu, minulla kestää kauan ennen kuin muutun pesäpalloilijasta sotilaaksi. Kiitos kaikille, erityisesti eräälle. <3 Oli mukavaa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Koskas seuraava? Pallini mun on edelleen hyljättynä pakastimessa.

(Voidaan myös halutessa pitää ehkä miitti ilman sitä jos se tuntuu epämiellyttävältä vaihtoehdolta)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Jokos ootte tsekkaillu Lutakon Teeleidin? Varsin viehkeä paikka.

Sen inspiroimana päätimmekin Raseenan kanssa pidettävän Jyväskylässä, kenties juurikin Lutakossa, teekestit. Mahdollisen suuren osallistujamäärän vuoksi ja rahan säästämiseksi ja nyyttärihengen vaalimiseksi kuitenkin tien toisella puolella tästä hurmaavasta taloleidistä.

Enää tarvitsisi vain päättää päivämäärä ja mahdollisesti sopia, kuka tuo mitäkin teetä maisteltavaksi ja kuka mitäkin syötävää sen kylkeen (jotta ollaan kaikki varmasti hobittimaisessa ähkyssä lopuksi).
 
RE: Jyväskylä-miitti

Jasdril sanoi:
Jokos ootte tsekkaillu Lutakon Teeleidin? Varsin viehkeä paikka.

Sen inspiroimana päätimmekin Raseenan kanssa pidettävän Jyväskylässä, kenties juurikin Lutakossa, teekestit. Mahdollisen suuren osallistujamäärän vuoksi ja rahan säästämiseksi ja nyyttärihengen vaalimiseksi kuitenkin tien toisella puolella tästä hurmaavasta taloleidistä.

Enää tarvitsisi vain päättää päivämäärä ja mahdollisesti sopia, kuka tuo mitäkin teetä maisteltavaksi ja kuka mitäkin syötävää sen kylkeen (jotta ollaan kaikki varmasti hobittimaisessa ähkyssä lopuksi).


Tuohan kuulostaa upealta idealta!
 
RE: Jyväskylä-miitti

No sehän on! Miksi oi miksi se ei siis ole kerännyt suurempaa suosiota?
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minä voisin kyllä periaatteessa kärräillä itseni Jyväskylään hyvän idean ansiosta, mutta seuraavat puolitoista kuukautta taitavat olla viikonloppujen osalta jo kiinnitettyjä. Viikolla taas ei ole vapaata. Joten kaikessa hienoudessaan jäänee minulta väliin.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Suosionosoituksena ilmoitan, että minulle ei käy ainakaan viikonloput viikoilla 35 (eli nyt) ja 41. Muutoin ei lähiaikoina ole jyväsmiittailua rajoittavia menoja. Olettaen siis, että miitti pidetään viikonloppuna eikä arkena, jolloin rajoitteita on paljon enemmän. Omasta teevalikoimasta teekesteille tarjottavana olisi vaikkapa suklainen rooibos (täkäläisestä Coffeasta ostettu, mukamas jouluinen tee, mutta suklaa ja rooibos eivät kyllä yhtään ole sesongista riippuvaisia herkkuja!), mutta voi olla, että käyn sieltä Teeleidista ostamasta ihanaa oolongia, jota maistoin viime viikolla.

Ane, ehkä tästä tulee perinne, ja pääset seuraavalla kerralla teekekkeröimään. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti – teekutsut?

Noh, kun muut eivät ole pukahtaneet, niin ehdotan paria ajankohtaa seuraavilta viikonlopuilta:

4.10.2014
18.10.2012

Lauantait ovat yleensä käteviä miittauspäiviä. Tarkemmin määriteltynä voitaisiin aloittaa joskus iltapäivästä? Nyt sitten kaikki hihkaisemaan mieluisimpia päiviä, niin pääsen kirjoittamaan kalenteriini kuulakärkikynällä "Teekutsut Jalvorilassa" jollekin lokakuun sivulle. Vai pitäisikö lykätä vielä myöhemmäksi syksyyn? Ja jos muut haluavat arkipäiviä, niin minun puolestani sekin lienee mahdollista.
 
RE: Jyväskylä-miitti – teekutsut?

Myöhempi syksy on minulla ainakin vielä kiireisempää kuin lokakuu. 18.10.2012 on vähän takanapäin jo, että jos joku löytää Tardiksen niin en näe syytä miksei silloinkin voisi.
18.10.2014 Jalvorilaan ei mielellään oteta vieraita, sillä näillä näkymin saadaan hyvin skeptinen ja stressaava -lvorin perheen kissa 15.-20.10. hoitoon. Kissan elämä tulee todennäköisesti olemaan hirveää jo muutenkin, puhumattakaan siitä, että talo olisi täynnä kamalia uusia ihmisiä (sanokaa itseänne vaan araksi uusia ihmisiä kohtaan, mulla ja tällä kissalla meni ensimmäisestä kontaktista puolitoista vuotta siihen että sain hipaista sen nenänpäätä :D ).

Onko 11.10. jotain sen verran perustavanlaatuista ettei se käy? Se olisi minulle melko mainio päivä.

24.-26. ja siitä eteenpäin onkin taas viikonloput sitten pelkkää kaaosta muutenkin.

Mainittakoon myös että tänään perjantaina saattaa järjestyä spontaani Magadheera -ilta. Remhu ei ole sitä nähnyt ja Heppuli haluaisi sen täällä ollessaan hänelle näyttää ja oli eilen illalla alustava puhe että he tulisivat sen tänne Jalvorilaan illalla katsomaan. Suomiteksteillä made by Micco&Halti.
 
RE: Jyväskylä-miitti – teekutsut?

Joo, tarkemmin ajateltuna se 18.10.2012 olikin huono ehdotus. :D Sääli, että lokakuun kahdeksannentoista tämänvuotinenkaan vastine ei käy. 11.10. ei ole perustavanlaatuisesti käymätön minulle, mutta olen sen päivän kurssilla, joten kerkeäisin miittaamaan vasta joskus klo 16 jälkeen. Enkä hirveästi tykkää siitä, että koko päivä pitää olla jossain muualla riennoissa. Sitä seuraava viikonloppu onkin Helsingin kirjamessuja ja Jasin tavoin minunki viikonlopuistani tulee hyvin kiireisiä mitä loppuvuodemmaksi mennään.
 
RE: Jyväskylä-miitti – teekutsut?

Dracaena sanoi:
Ane, ehkä tästä tulee perinne, ja pääset seuraavalla kerralla teekekkeröimään. :)

Se olisi mukavaa! :)

Tulen luultavasti käymään Jyväskylässä ennen joulua, mutta ilmeisesti(?) suurimman osan kiireet kiihtyvät joulua kohden, joten tapaaminen lienee epätodennäköinen silloin.
 
RE: Jyväskylä-miitti – teekutsut?

Mulle joulukuu ei (näillä näkymin) ole kyllä ihan hirveää paahtoa, marraskuu sen sijaan siinä välissä näyttäis olevan (ainakin potentiaalisest).
 
RE: Jyväskylä-miitti – teekutsut?

Kraah unohdin vastata aiemmin - minulle siis käy yhä tosiaan mikä tahansa viikonloppu näin alustavasti, ja useimmat arkipäivätkin luultavasti.
 
RE: Jyväskylä-miitti – teekutsut?

Mutta jos sattuisitte miittaamaan silloin 11.10 niin mäkin voisin päästä, vaikka en vielä uskallakaan varmaksi luvata että jaksan lähteä ajamaan kaupunkiin. Mut oisin siellä liepeillä.
 
RE: Jyväskylä-miitti – teekutsut?

No, jos kaikkien muiden mielestä 11. päivä olisi hyvä päivä, niin käy se sitten – liityn mukaan, kunhan pääsen yliopistolta.

Joulukuussa minulla voisi olla aikaa miittailuille. Keikkoja on jonkin verran luvassa, mutta suurin osa taitaa olla arkena. Kotopuoleen lähden vasta 21. tai 22.12.
 
RE: Jyväskylä-miitti – teekutsut?

Saattaisin päästä käymään 11.10. Mulla on pari asiakasta handlattavana siinä 13-15, mutta sen ulkopuolelta pyhittänen päivän remontoinnille ja konnussa piipahtamiselle. Peep! Soitellaan. (tuosta sanasta tuli aika vahva senssilinja-olo)
 
Ylös