Jyväskylä-miitti

RE: Jyväskylä-miitti

Saa nähdä. Rahanpuutteen vuoksi todennäköisesti jää minulta tämä miitti väliin, mutta pitää
nyt katsoa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Vahva ehkä. Eli jos saan taas yhden kalenterisolmun ratkaistua niin tulen.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Odottelen vielä pari päivää, että ilmoitteleeko kukaan muu tulevansa ja laittelen sit yksärillä osoitetta ja vähän ohjetta miten tänne löytää, vaikkei se vaikeata olekaan. Saa sen senkin jälkeen multa kysymällä.

Kellään mielipidettä moneltako? Minulle sinänsä ihan sama, kunhan ei ennen neljää ainakaan. Viiden aikaan voisi olla aika sopiva, vai?

Ja mites se elokuva?
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kello viisi illalla käy minulle hyvin. Voisin tuoda patonkeja, jos on taas tuo nyyttikestiperiaate. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Viideltä sopii. Minulle on ihan sama mitä leffaa katsotaan, koska todennäköisesti mitään ehdolla olevista en ole nähnyt. Surkuhupaisuus kuulostaa ihan kivalta, ainakin saadaan nauraa!
Ja jos tarkoitus on taas tuoda murkinaa tullessaan, niin täytyy jotain keksiä... Ei ehkä niitä patonkeja ainakaan. ;)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Jep, minulta jää tämä miitti väliin. Ei ole varaa tulla. :p
Pitäkää hauskaa minunkin puolestani!
 
RE: Jyväskylä-miitti

Mun piti nyt laitella yksäriä kaikille, mutta on ollu raskas päivä enkä nyt juuri jaksa, joten ilmoittelen tässä vain, että teen sen huomenna.

Nyyttikestiperiaatteella voitaisiin juu taas mennä, tosin todennäköisesti järjestän niin paljon syötävää että ette saa sitä syötyä kaikkea kuitenkaan.

EDIT// Laitoin nyt kaikille kyllä ja ehkä sanoneille viestiä.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Olisiko aika pohtia taas seuraavan miitin kokoontumisajankohtaa? Missä ja kenellä ollaan, mitä tehdään jne jne. Mor Nienor puhui jotain viimeksi jostakin aktiviteetista. Muistaakseni issikoista ja lähitallista... Päivämääriä vain kehiin. Laittelen itsekin niitä tänne. Pahoittelen, meille ei voi tulla, vanhemmat haluavat kotirauhan..
 
RE: Jyväskylä-miitti

Lathron taisi olla sen aktiviteettikeskustelun aloittaja, mutta eipä tuolla väliä.
Itse ihan henkilökohtaisista syistä jättäydyn nyt joksikin aikaa kaiken järjestelyn ulkopuolelle, jos joku jotain järjestää niin ilmestyn kyllä mielelläni paikalle, mikäli ehdin.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minulla ei liene nyt aikaa mihinkään kummoiseen aktiviteettiin, mutta joku päivä voisi olla kiva käydä kahvilla, tai syömässä, tai pitää pieni piknik. Miten olisi, kevään kunniaksi? :)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Joo, sopii. Nyt on lämpivät ilmatkin. Kirkkopuistoon vaan eväskorin kanssa, ja paikka jätetään käynnin jälkeen parempaan kuntoon kuin sinne mentäessä. Silloin ei pitäisi tulla onkelmiakaan.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Piknik lämpimänä päivänä kuulostaa oikein hyvältä, pitäisi mahtua minunkin aikatauluun aika helposti.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Olen tästä eteenpäin aika paljon kesällä Rantasalmella, mutta tulen käymään Jyväskylässä aina välillä. Ensi viikolla tulen pariksi päiväksi käymään kämpillä, olisiko joskus alkuviikosta mahdollista järjestää jotain pientä? Vai jätetäänkö suosiolla vaikka kesäkuun puolelle?
 
RE: Jyväskylä-miitti

Mulla alkuviikko vielä täysin auki, todennäköisesti mun puolesta siis 'jotain pientä' onnistuisi.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minulla ja Morilla oli äsken puhetta, että huomenna keskiviikkona tai torstaina jossain välissä mentäisiin Kirkkopuistoon Wilhelmiinasta noudettujen herkkujen kanssa nauttimaan keväästä. Kumpikaan ei ole vielä varma aikatauluistaan, mutta älähdettäköön tässä julkisestikin näistä aikeista, mukaan toivotaan mieluusti muitakin, jos vain näin lyhyellä varoitusajalla haluatte tulla. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Jee! Kävisikö torstaina? :)
(Kun huomenna minulle ei käy.)

MUOKS: Torstaina käy VIELÄ huonommin, koska luokkaretki Särkkikseen.
Mutta huomenna, öö, kolmesta neljään sopisi minulle, mutta sitten joudun lähtemään teoriaan.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Mulle käy ylipäätään vähän nihkeästi - huomenna iltapäivällä olis tarkoitus tehdä töitä ja torstaina lähden toiselle puolelle suomea perjantain opiskelupaikkahaastattelua varten... Mutta, toivotan teille hilpeää piknikkiä.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Liian äkillistä, ei pysty. Mutta koska en tällä hetkellä pystyisi kuitenkaan kuin katsomaan herkuttelua kaihoisasti vierestä, ei harmita niin pahasti :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Noh, voinhan minä mennä kahdellekin piknikille. Jos Linde on tulossa, niin olen minäkin sitten vaikka Minna Canthin patsaalla tänään kolmelta, ja huomenna sitten uudestaan Mor Nienorin kanssa joskus. ;)
 
Ylös