Jyväskylä-miitti

RE: Jyväskylä-miitti

Ereine sanoi:
Minä satun olemaan Jyväskylässä ensi viikon lopulla ja perjantaina 30. päivä olen aika lailla vailla ohjelmaa päivällä/iltapäivällä/illalla jos joku haluaisi käydä vaikka kahvilla niinkin nopealla aikataululla.

(Minäkin olen enemmän pienten epävirallisten tapaamisten ystävä :))

Hei, mahtavaa :) Minä ehtisin sinne kello kolmeksi tai neljäksi. Onko muita joita kiinnostaisi kahvilatapaaminen tuona päivänä?
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minulla ei taida olla perjantaina mitään muuta, joten kiinnostaisi hyvinkin.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Hauskaa :) Minulle käy mihin aikaan tahansa. Olen aika ulkona Jyväskylän nykyisistä kahviloista ja vastaavista, mikä olisi hyvä paikka?
 
RE: Jyväskylä-miitti

Ihan foorumin alakerrassa on mukava Cafe Voca josta saa kahvin lisäksi kaikenlaista herkkua syötävää. Kolmikulmassa on Cafe Arella joka saattaa olla ihan vähän edullisempi, tosin se on joskus aika täynnä. Sitten paljon ylempänä kauppakadulla on joku hippikahvila jonka nimeä en muista (tuli hyvin samanlaisen kahvilan, Shasan, tilalle) josta saa parasta kahvia mitä mitä mikään kahvila tarjoaa. (melkein yhtä hyvää kuin omani) mutta syötäväksi on vain kuivia keksejä ja suklaata, ja tilaa on aika vähän.

Voca on varmaan helpoin löytää niille, jotka eivät asu jyväskylässä. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Voca käy minulle hyvin, onko se se joka on aivan alhaalla bussipysäkkien vieressä?
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minä olisin ehdottanut Wilhelmiinaa siinä kadun toisella puolella, mutta Vocakin käy. Ajankohdalla ei edelleenkään ole minulle väliä. :p
 
RE: Jyväskylä-miitti

En vielä tiedä perjantai-iltapäivästäni, mutta jos en intoonnu toisaalle niin voisin poiketa paikan päälle. Normaalisti olisin myöskin kannattanut pedokahvilaa/nallekahvilaa/Wilhelmiinaa ja sen herkkuja, mutta koska raaskin nykytilanteessani ostaa ehkä kupillisen teetä niin tuollakaan ei ole niin väliä :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kiitos Estelwen hyvän mielikuvan tuhoamisesta, arvaa kykeneekö Wiltsua ajattelemaan muuna kuin pedonallekahvilana jatkossa? :D

(offtopic hienosti oli tämä!)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Ilomielin jaan tätä pilattua mielikuvaa eteenpäin, itse saman jallituksen uhriksi aikoinaan joutuneena. Kerran pedokahvilan mieleensä saaneena siitä ei tosiaan niin vain päästäkään eroon :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Käykö kaikille kello kolme? Minä saatan olla jokusen minuutin myöhässäkin, linja-auto on aina joko vähän aikaisessa tai paljon myöhässä, siitä ei koskaan osaa sanoa. :p Pistän vaikka puhelinnumeron yksärillä niillle, jotka ovat ilmoittautuneet mukaan.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kolme passaa ihan mukavasti, voin pöllähtää paikalle ainakin tarpeeksi siinä main kunhan luentoaamupäivän jälkeen käyn vähän hengähtämässä kotosalla. Siitä onkin kätevä jatkaa viideksi leffaan, eli ootte vahingossa valikoineet ihan hyvän ajankohdan. Dracaenan osaan tunnistaa naaman perusteella, mutta Karpalo-Samin ohjeistuksen mukaan loppuseurue löytynee muutenkin :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Joo, käy aivan loistavasti. Ainoa mutta on, etten tiedä kyseistä paikkaa, mutta onneksi puhelin on keksitty.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Sijainti on myös sangen helppolöytöinen: Forumin alapääovista (Vapaudenkadulta, siis siitä paikallisbussipysäkkien luota) sisään ja välittömästi oikealle - kahvilan ikkunat ovat siihen Vapaudenkadulle päin ja helposti nähtävissä/tunnistettavissa nekin.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Terveisiä englanninkurssilta! Jos en ilmaannukaan tänään Vocaan älkää huolestuko, todennäköisesti en ole jäänyt bussin alle vaan kotiin nukkumaan. Nämä puoli seiskan herätykset ja liian lyhyet yöunet ei oikein ole mun juttu... Kun nyt loppuisi nämä presentaatiot ja pääsisi syömääm asti niin voisi ehtiä ajoissa sinne päikkäreille.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kiitän nyt täälläkin hyvästä seurasta. :) Oli mukavaa tavata taas kontulaisia.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kiitoksia seurasta kaikille :) Pahoittelen omaa hiljaisuuttani, olen aina vähän sellainen uusien ihmisten seurassa. Harmi kun et päässyt paikalle, Estelwen.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Karpalosuo, läsnäolijoista vain 25% prosenttia taisi olla sellaista oikeasti puheliasta sorttia. ;)
Mutta nähdään taas uudestaankin!
 
Ylös