Jyväskylä-miitti

RE: Jyväskylä-miitti

Ensi-iltaan yönäytökseen meitä ei taida olla tulossa kovin montaa? Itseni lisäksi tiedän Esten olevan tulossa. Halutaanko silti jotain hengailua ensi-illan tiimoilta?
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kuinka ollakaan just tuossa hetkinen sitten mietin ihan samaa. Olen tosiaan suuntaamassa paikalle yhden muinaiskontulaisen kanssa, mutta muita tuttuja itsellänikään ei ole tiedossa. Jos leffaan olisi tulossa muitakin, niin sinnekin voisi mennä hyvissä ajoin hengailemaan ja jutustelemaan, mutta "ulkopuolisten" kannalta sopivia miittailupaikkoja taitaa olla hankala löytää enää tuohon aikaan. (En ainakaan äkkiseltään keksi lähistöltä mitään ei-baaria, joka olisi auki iltakymmentä myöhempään.) Jos päiväsaikaan leffafiilistely innostaa, niin sitten ongelmaa ei ole. Vinkkinä toki todettakoon vielä, että ensi-iltaankin on yhä lippuja saatavilla... ;)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Hobitti meni eikä sen tiimoilta sitten mitään kovin kummoista tapahtunutkaan, joten ehkä siirretään katseet ensi vuoden puolelle. Alkuvuodelle on ehdotettu ja kaivattu miittiä (myös ulkopaikkakuntalaisten toimesta!), joten ehkä ne katseet voisi vielä tarkentaa tammikuulle. Omasta puolesta ehdotan viikonloppua viikolla 3 tai 4. Viikonlopun päivistä minulle käy kaikki, mutta lauantai lienee helpoin useimmille? Siis 19.1. tai 26.1. vaikka?
Vaan missä? Omaa solukaksiotani voin tarjota paikaksi olosuhteista riippuen. Minulle tulee mahdollisesti tammikuussa (taas) uusi kämppis enkä uskalla luvata mitään, ennen kuin olen kohdannut seuraavan päänvaivan asuintoverin. Asun lisäksi noin 4km päässä keskustasta, mutta bussiyhteydet ovat kuitenkin hyvät. Mitään erityistä hinkua emännöimiseen minulla ei kuitenkaan ole, joten jonkun muunkin luona voidaan oikein kernaasti miittailla. :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Lutakossa saa ehkä juustokakkua jo tuohon aikaan tai sitten ei. ;)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Herätys ihmiset! Raseenan pyynnöstä herättelen teidät ja tämän topsun eloon. ;) Meillä on mahdollisuus järjestää hieno ja hulppea MIITTI Jyväskylässä Tammikuussa! Tulossa on ennätysmäärä kävijöitä, kun keskuuteemme muuttaa kontulainen! Vipinää sormiin, ehdotelkaa päivämääriä nyt, niin on mahdollisuus varata viikonloput ennen kuin tulee Elämä TM:n järjestämiä, pakollisia menoja! Itselleni käy mikä vaan, koska en ole suunnitellut mitään ensi vuodelle. Kontulaiset muualtakin Suomen maasta saa tulla.

Jos kiinnostus heräsi, kerro oma mielipiteesi tässä topicissa!! :) :)

EDIT: Raseenan mielestä kontulaisten muuttaminen ei ollut tarpeeksi hyvä valttikortti. Sen lisäksi hän ehdotteli jo päivämääriä, joten kannustan teitä ehdottelemaan LISÄÄ päivämääriä! Valttikorttina ennennäkemättömän riehakas ja hyvä meininki!
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Tällä kertaa voisin koettaa pöllähtää paikalle minäkin, oli paikka mikä tahansa. Ajankohdan suhteenkaan minulla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen, ainakaan tällä hetkellä ei ole tiedossa kilpailevia menoja viikonlopuille. Paikkaa minulla ei oikein ole tarjota, nykyisessä kämpässä pikkuruinen keittiönpöytäkin on viherkasvien vallassa (ja keittiö muuten aina saastan vallassa) ja oma huoneeni vähän niin ja näin useamman ihmisen oleskeluun - todennäköisesti jälkimmäisen Dracaenan ehdottaman viikonlopun kohdalla oma osuuteni asunnosta alkaa myös olla paketoitumassa muuttoa varten.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Mulle käy 11-13.1., 18-20.1. ja 25-27.1. - ellei tähän ny sitte ilmaannu jotain tosi hämärää estettä. Ja jonkun luo tarttis päästä nukkumaankin. Minusta ei ole paljoa vaivaa - enkä kuorsaa. Mitä aiemmin saan tietää sen halvemmalla ilmeisesti pääsen, kun ajattelin tulla onnibussilla.

Miitissä voitais pelata jotain lauta- ja/tai korttipeliä.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Haittaakohan, jos vähän tuntemattomampi saapuisi paikan päälle, kun te tämän miittinne pidätte? Mukana tietenkin tulisi Carcassonne, ja kenties joku toinenkin lautapeli, jos tarvetta löytyy.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Ei haittaa yhtään, uudet turmeltavat ovat aina tervetulleita. :grin:
Minä en omista mitään lautapelejä, joten pelattavasta viihdykkeestä saavat muut huolehtia. Carcassonne olisi kiva.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Mitäpä mainioin juttu.
Ja koska muuten asustan taloudessa, jossa noita lautapelejä löytyy, voisinkin ottaa tehtäväkseni tuoda pari kolme sellaista paikan päälle, jos siis jokin ei tuloani estä. Kuten vaikka tämänpäiväinen maailmanloppu.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Jos ajankohdaksi valikoituu joku viikonloppu jolloin olen Jykyssä niin ilmestyn oikein mielelläni paikalle. Emännöimään en rupea, koska viikonloput menee aika kiireessä ja nukkuminenkin on ihan kivaa.

//edit. Tuli vilkaistua kalenteriakin... Olen Jykyssä ainoastaan pari viikonloppua, 5-6 pv ja 19-20 pv.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Minusta vielä 4–6.1. 11–13.1. ei kannata kiirehtiä miittailemaan, kuitenkaan kaikki eivät ehdi henkisesti valmistautua. :p (Sitä paitsi minulle ei käy tuo vko 2.) Koska minusta lauantait ovat kivoja, kysyn nyt, olisiko se 19. vai 26. päivä? Minä ehkä kallistuisin ensimmäiseen, koska se tähänastisista älähtäjistä sopii useimmille.
Onkohan tuo Jasin epäsuora juustokakkuvihjailu tarkoitettu ilmaisemaan mahdollisuutta miitin pitopaikaksi, vai päädytäänkö me minun luokseni kämppisuhasta huolimatta? 100% varmistuksen valmiuksiini ja halukkuuteeni miittipaikan lahjoittajaksi saan, kun olen palannut vanhempien luota lomailemasta ja näen, onko kotiini tullut uusi tunkeilija vai ei, tai millainen tunkeilija.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Ilmaisemaan mahdollisuutta miitin pitopaikaksi. Luulen että tässä uuden vuoden jälkeisellä viikolla into riittää askartelemaan koti melkolailla sellaiseen kuntoon, että voisin suorastaan avecini selän takana luvata teille juustokakun hengessä eräänlaisia Lutakkotupareita.
Jyväskylän kodissani sohvan reunalla rötköttävät ompelua odottavat verhot ja kaupassa odottavat uudet lamput. Jei!
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Lutakkotuparit kuulostaa loistavalta. ;) Sattuuko siellä olemaan oma saunakin, vai muistanko väärin?
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Sattuu, sinne vieläpä laitettiin toimiva valo aatonaattona ja aattona testattiin sen toimivuus. Hyvin toimi valo ja hyvin hikoilivat saunojat. ;)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Lutakkotuparit, kannatan! Itse en noista lautapeleistä oikein perusta (tai saunomisesta, nyt kun sekin tuli puheeksi), mutta kakuista kylläkin :D Voisin vaikka vihdoin hyvällä tekosyyllä testailla uusia leipomisia itsekin ja tehtailla jotain mukaantuomisia nyt kun vielä asustan järkevän kokoisella keittiöllä varustetussa kämpässä. Muuttosyistä kannatan myös noista Jasin rajaamista viikonlopuista ensimmäistä, tuskin pääsen vielä 26. päivä varsinaisesti muuttamaan mihinkään, mutta siinä vaiheessa viikonloppu sujunee varsin mukavasti suunnittelu- ja pakkauspuuhissakin.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Minä en mitään viikonloppuja rajannut!

Edit. Tosin nytkun sain ääneen toisen osapuolen mielipiteitä aiheeseen niin 26. on kuulemma kivampi.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Minulle käy molemmat viikonloput, voisin ehkä tuoda itsetehtyjä patonkeja, kuten viimeksi Mornille.. Jos käy kaikille. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Patonquet kuulostaa hyvältä!
Haluaako kansa juustokakkua vai vohveleita?
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Jasdril sanoi:
Patonquet kuulostaa hyvältä!
Haluaako kansa juustokakkua vai vohveleita?

Molempi parempi ja voin kyl auttaa väsäämisessä. Jotain suolasta ja juotavia ihmiset vois tuoda sinne, niin on ainaki riittävästi naposteltavaa :)
 
Ylös