Jyväskylä-miitti

RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Mullekin passaa kyllä kumpi tahansa Jasin herkuista. Omat mahdolliset tuomiseni tuskin ovat suolaista sorttia, kaikki kokeilemista odottavat jutut ovat tällä hetkellä joko makeita tai ällömakeita :D (Nyt joulun aikaan tuli kyllä taas mussutettua hyvää juustopiirakkaa, mutta jos Jas vaikka tekee jo sitä juustokakkua...) Onkohan muuten minkä sortin ruokavammaisia tulossa paikalle, kivempi valkkailla testattavaa niin että saisi siitä ainakin teoriassa kaikille kelvollista.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Täällä olisi myös yksi tuntemattomampi, jota kiinnostaisi tutustua kontulaisiin, mikäli miittiin vielä mahtuu mukaan. Lautapelejä en omista, mutta minäkin voisin jotain syötävää tuoda. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Jos miitataan Lutakossa, niin täältäkin kyllä löytyy lautapelejä. Minä en kovin montaa vaikeimmista osaa, mutta täällä on esim. Delvorin omistama Resistance, joka on helppo ja nopeahko peli ja ennen kaikkea nopea oppia (jos minäkin opin sen ekalla kerralla!).
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Onko sitä päivääkään vielä lyöty lukkoon?
Minä voin olla se nyyttärivieras, joka käy ostamasta kaupasta mielikuvituksettomia mutta jokseenkin tarpeellisia asioita, kuten vaikka mehua, koska en itse osaa/jaksa/halua leipoa mitään. :p
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Saako tähän tunkea mukaan vai onko asunnosta loppumassa jo tila ja happi? Omasta puolestani voisin tuoda kahvia - ja jos rajoituksia ei anneta niin tuon jotain tummapaahtoista.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Kansalaiset!
Jotta voisimme miitata, pitää sopia yhteinen päivä, ettei Jasin kämppään tulisi ylläripyllärivieraita. Se on aluksi ihan hauskaa, mutta pidemmän päälle alkaa todennäköisesti ärsyttämään, jos kontulaisia lappaa koko ajan ovesta sisään ja ulos. Minulle käyvät kaikki ehdotukset, koska minulla tammikuulle ei ole mitään suunniteltuna.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Dracaenan ehdottamista päivistä (19.1. ja 26.1.) minulle sopivat molemmat, paremmin 26. pv. Aikaisempien viestien perusteella tilanne on noiden lauantaiden osalta tälläinen:

19.1. neljä ääntä (Qohelet, Mor Nienor, Dracaena, Estelwen)
26.1. kaksi ääntä (Jasdril, utu)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Minullekin sopii kyllä molemmat, kallistumiseni 19. päivään johtui siitä, että tuolloin se tuntui olevan useimmille mieluinen, ja etenkin se on Morille ainoa päivä, jolloin hän pääsisi. :p Mutta jos useimmille on ihan sama, niin emännöitsijä päättäköön.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Hoi. Emännäitsijä voisi myös ilmoitella, jos vaikuttaa siltä, että porukkaa on liikaa ilmaantumassa,ja meininki olisi luokkaa sillit suolapurkissa.
Jätän siinä tapauksessa tulematta, mutta jos ei näin, niin valitsemasta päivästä riippumatta voisin oman naamani tulla esittelemään mukanani jotain murkinaa sekä se carcassone.
Ilmoitusta kuitenkin kaivattaisiin, että onko tilaa, etten tulisi vähäistä happea viemään sieltä.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Täällä oli uutena vuotena reilut kymmenen ihmistä eikä ollut edes kovin ahdasta, että lunta tupaan vain. :) Meille 26. on parempi kun silloin myös tuo Jalvorin vor-puolisko olisi varmuudella paikalla.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Minulle käy 26. päivä, koska 19. päiväksi minut on kutsuttu synttäreille. Juhlat on aika isot, kun juhlakalu täyttää 18, joten en kahtaisi jäädä pois.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Julkistivat taikkarin kevyen musiikin konsertin päivämäärän. Eli olisin 25. päivä varmaan menossa Savikseen, eli näin ollen tuo 19. kävisi sitten kuitenkin paremmin. Vor-puolisko ei ehkä ole paikalla, ainakaan koko aikaa, mutta pärjäänemme ilmankin? Myöskin Linden kannalta varsin harmi :<

Mutta mites 27. päivä käy?
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Minulla on vielä toivoa. Jos miitti alkaa viiden jälkeen, pääsen, jos se alkaa aikaisemmin, ja loppuu aikaisemmin, en pääse. Riippuu ajankohdasta.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Eiköhän se miitti ihan hyvin voisi alkaa viiden jälkeen. :) Tai Lindëhän voi tulla sitten kun kerkeää, vaikka me muut aloittaisimmekin vähän aikaisemmin. Minusta 19. päivä klo 17 voisi olla ihan hyvä aika kokoontua. Sopisiko se kaikille?
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Oooooh, kiitos ihan hurrrrjasti! (Jos se käy kaikille, olisi ihana päästä mukaan.)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

19. päivä passaa edelleen minullekin varsin mainiosti, kellonajasta riippumatta. (No joo, en oo mihinkään aamupäivämiittiin tulossa, että minun puolestani klo 17 on vielä ihan hyvä aika saapua paikalle.) Tuo 27. ei olisi kauhean hyvä vaihtoehto, sunnuntait ovat entistä enemmissä määrin treenipäiviä kun viikoilla on enemmän tekemistä. (Seuraavana päivänä on tarkoitus myös aloittaa muuttotavaran laatikottaminen, joten valmistelutekemistä riittää siinä varmaan sitäkin tarpeeksi.)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Aikaisemminkin, sanotaan vaikka kello 14 saa ruveta tulemaan. Mutta sovitaan miitti 19. päivälle. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Olisiko jonkinlaisia kävelyohjeita henkilölle joka ei ole koskaan käynyt kyseisessä asunnossa, ja jolle Lutakko on muutenkin "tuo alue tuolla jossain junaraiteiden takana" ?
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Meitsineitsi on muuten flunssassa \o/ Jos tilanne tästä vähänkään paranee niin olen kyllä yhä tulossa paikalle, olen sinnikkäästi käynyt koulussakin reippailemassa, joskaan en ihan kauhean sosiaalisesti kanssakäymässä. Leipomislupailuihini suhtaudun tässä vaiheessa vielä vähän varauksella, en ehkä kuitenkaan halua tehdä tuomisiksi limapiirakkaa. Paitsi jos joku ehdoin tahdoin tahtoo?
 
Ylös