Jyväskylä-miitti

RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Nyt härskisti tuplaspäm, mutta sitä suolaista tuotavaa ei ole tainnut liiemmin kukaan luvata. Mietinkin, että voffelia voisi tehdä myös suolaisena! Ne, joilla ei vielä ole kummempaa tuotavaa, voisivat tuoda tarpeita kahdenlaiseen suolaiseen vohvelitäytteeseen. Nyt en muista (enkä esim. utusta, Kriisuksesta ja Karpalosuosta tiedä) minkälaisia ruokarajoitteita sieltä on tulossa, eli pitääkö olla täysin kasvis toinen täyte vai saako olla esim. lohta?

Sekasyöjäiseen täytteeseen olin ajatellut
pekonia
persiljaa
pippuri- tai ruohosipulimaustettua tuorejuustoa
tuoretta kurkkua

Ja pitääkö tulijalista kutakuinkin paikkansa jos väitän että lauantaina paikalle ilmaantuu

1. Jas
2. Dracaena
3. Qohelet
4. Lindealda
5. Mor Nienor
6. utu
7. Kriisus
8. SamKarpalosuo
9. Arkint? Onko se tulossa oikeasti vai pööpöilee tapansa mukaan irkissä/skypessä että lol joku miitti?
10. Estelwen
11. hope
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Leivoin tänään suklaakeksejä, joita ajattelin miittiin tuoda, mutta voin toki niiden lisäksi ostaa jotain vohvelintäytettäkin - oliko tuossa täytelistassa tuomisehdotuksia?

//Ja ainiin: ilmottaudun kaikkiruokaiseksi.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

En ole muuttanut mieltäni eilisen (no joo, vähän epäselvästi muotoillun) viestini jälkeen, eli kyllä minutkin saa Jasin listalla pitää :D Oletus siis ikään kuin oli, että paranemassa oleva flunssa jatkaa paranemistaan, niinkuin se yhä tuntuu tekevän. Aivastelulle ja niistämiselle ei kuitenkaan ole loppua näkyvissä, joten skippaan nuo muille syötävien valmistamiset ihan suosiolla.

Kasvis-/liharajoitteita ei ole minullakaan, tosin toivottavasti kakkos(kala)täytteeseen ei tungeta persiljaa ;) (Ihan oikeastiko se on hyvää jonkun mielestä, minä kun en ole vielä tavannut ketään joka sitä suostuisi syömään...) Voin myös poiketa paikalle kaupan kautta, kunhan tiedän missä määrin tavaraa tarttee ostaa. En ole enää pysynyt kärryillä sen suhteen ketkä kaikki ovat varmasti tuomassa jotain (lindë patonkeja, Raseena kylmää ja KarpaloSam kuumaa juotavaa?) eli kuinka monen vierailijan kesken tuomiset pitäisi jakaa. Jos tuon vaikka noista nyt selvillä olevista ainakin tuorejuustoa (paketin??) ja kurkkua eli puolet yhdestä täytteestä?
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Ehkä persiljan voi jättää pekonitäytteestäkin niin, että sitä voi kukin halutessaan lisätä.Tällä joukolla luulisin että paketillinen pekonia ja kaksi tuorejuustoa olis ihan ok.

Jos kaikille käy kalainen täyte toiseksi, niin
lämminsavulohta
2xyrttituorejuusto
kirsikkatomaatteja
sitruunaa (meiltä tosin taitaa löytyä tätä)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Minäkin voinen jotain tuoda, tosin vähän sillä varalla, että en ihan tiedä kauppaan ehtimisen todennäköisyyttä eikä ole mitään hajua mitä kotoa löytyy. Toisin sanoen pommitan tästä vielä Jasia huomenna, että mitä saattais tarvita :p Tietystihän jotain kummallista saattaa tapahtua ja innostun leipomaankin.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Minä voin sitten vaikka lupautua tuomaan keksien lisäksi kalatäytteeseen tulevat yrttituorejuustot.

//Hah, kuulosti siltä, että olisin lisäämässä keksit kalatäytteeseen, mutta ei sentään. Tuon keksit ja tuorejuustot erillään. :D
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Jes, mulla on nyt ruohosipulijuustoa ja tuorekurkku jemmattuna. Jos näyttää siltä että tarvetta yhä on, niin voin mennä huomenna miittimatkalla kaupan sisään enkä vain sen ohi.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Loistokasta! Toisikohan esim. Qohelet pekonia niin sitten olisi jo kaikkea? Minä tarjoan sitruunat ja vohvelitaikinat sekä makeiden vohvelien päälle kotitekoisia hilloja.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Nuh, kiitoksia kaikille varsin isosta ja eloisasta (tupari)miitistä! Tajusin äsken makuuhuoneesta poistuessani että asunto haisee vieläkin pekonille. :p
Uusiin tuttavuuksiin oli varsin mukava tutustua, ja mielelläni näen kyllä koko poppoota uudestaan ja tarjoan tilaisuuden sattuessa olohuonettamme jälleen käyttöön. ˆˆ
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Kiitokset myös minun puolestani mukavasta miitistä - ja erityiskiitos emännöitsijänä toimineelle Jasille! Oli mukava päästä vähän tutustumaan teihin ja tuli hassu olo, kun kunnolla tajusi, että "hei, nää ihmisethän on olemassa ihan oikeassakin elämässä". :D Ja kiitokset myös maittavista tarjoiluista!
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Kiitos minunkin puolestani, oli mukavaa kun sain tulla mukaan :) Toivottavasti en antanut vaikutelmaa että karkasin yhtäkkiä kun lähdin niin aikaisin - en vain yleensäkään vietä missään ihmisten ilmoilla paria tuntia pidempään, arka olento kun olen. Mutta tässä seurassa kesti kyllä panikoimatta. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Oli tosiaankin mukava istua iltaa, seura ja tarjoilut olivat molemmat mainioita ja niitä oli rittävästi! Tänään arki jatkuu tuttuun tapaan, keittiön lattialla on taas kaikkea valkosipulinkuorista sokeriin ja naapurihuoneen emäntä lämmittää uunia juuresnyyttejään varten :D
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Pahoitteluni näin jälkikäteen, kun en poissaolostani kerennyt ilmoittamaan. Viime viikko osoittautui sen verta hektiseksi, että miittiin saatikka tietokoneelle en kerennyt. Sen verta äkkiarvaamatta ja viime tingassa tulivat esteet.
Toivon mukaan oli kuitenkin mukava ilta paikalla olleilla, kuten näytti olleenkin. Harmittavaa, että itse en paikalle päässyt, mutta ikäväkseni minunkin arkeeni kuuluu ohittamattomia kiireitä, jotka eivät näemmä tykkää itsestään aikaisessa vaiheessa ilmoittaa.
 
RE: Jyväskylä-miitti – tammikuussa?

Kriisus, ensi miittiin sitten :)

Lukuisien "tuleekohan Kriisus ollenkaan" -pohdintojen jälkeen ja "kyllä minä jollekin annoin ohjeita tulla tänne kai minä sillekin" -mietintöjen perästä älysin käydä Käärmeessä profiilisivullasi katsomassa että noh, olit käynyt viimeksi 13. päivä Käärmeessä, ehkä et sitten ollut tulossa. :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Jes, muistin salasanani taas vaihteeksi (en tajua miten voi olla niin romupää sen suhteen). Onneksi miittitiedotus pelaa irkissä ja onnistuin väärässä rakennuksessa sekoilemisesta huolimatta löytymään paikalle. Oli kivaa eikä ihan liian pelottavaa nähdä lopulta kontulaisia irl. Sinällään aika eeppistä käydä ekassa miitissä yli 10 vuotta täällä jollain tasolla roikuttua :-D. Mut kiitoksia kaikille!
 
RE: Jyväskylä-miitti

Edellisestä miitistä on aika monta aikaa, milloin nähään uudestaan? Piknik, piknik!
 
RE: Jyväskylä-miitti

Joo piknik! En ole ehtinyt hirveästi kontuilemaan kun oli se valintakoe mutta nyt voisi. :)
 
Ylös