Jyväskylä-miitti

RE: Jyväskylä-miitti

Kannatan piknikiä! Miten olisi tällä kertaa vaikka Mattilanniemen rannassa? Minä en niin tavattomasti keskustan puistoista pidä.
Ajankohta olisi hyvä joskus ennen viikkoa 22, koska muutan todennäköisesti 26.5. Helsinkiin ja takaisin tulen vasta elokuun lopussa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Mattilanniemi kuulostaa kivalta, tarkotatko nyt sitä nurmikenttää missä on niitä Jaakko Valon veistoksia? Ehdotan myös Lutakon aaltopuistoa koska se on ihq & oon taidehippi ni saan tykätä siitä.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Juu, siinä yliopiston rakennusten takana. Minulla on sinne melkein puoli kilometriä lyhyempi pyöräilymatka kuin Lutakkoon! Sitä paitsi onko nyt reilua, että kokoonnuttaisiin melkein sinun pihallasi, kun viimeksikin oltiin siellä? :p
 
RE: Jyväskylä-miitti

On, koska Lutakko on paras ja kaunein. Mutta mennään vaan Mattilanniemeen, jos se muille sopii mukavammin myös. Osaan ehkä huomisen jälkeen heitellä itselleni sopivia päivämääriä paremmin, mutta onko ihmisille lähtökohtaisesti parempi nähdä arkena vai viikonloppuna?
 
RE: Jyväskylä-miitti

Jos ette 23. tai 24.5 miittiä pidä, niin paikalle varmaan tällä kertaa onnistuisin ilmaantumaan. Noita kahta lukuunottamatta kaikki muut ajankohdat pystyn järjestelyllä saamaan vapaaksi. Viikonloppuna olisi ihan pirhanan hyvä, kun järjestelyäkään ei vaatisi. Arki-illat kun kuitenkin tuppaavat meikäläisellä viikon aktiivisinta aikaa olemaan, tosin mitään mitä ei voisi uhmata siellä ei ole. Eipä tämä siis rajoita, että aika varmasti tällä kertaa otan saapuakseni valitsittepa päiväksi minkä tahansa, ellette päädy jompaan kumpaan kahdesta aiemmin mainituista.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kai sitten tähdätään viikonloppuun. Voisi varmaan tähdätä vielä tarkemmin (esim. viikolla 20?) sellaiseen viikonlopun päivään, jolloin on luvattu mahdollisimman hyvää säätä (sitten lähempänä ajankohtaa, kun säätä voi vähän luotettavammin jo ennustaa). Ja odotetaan nyt muidenkin mielipiteitä. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Ensi viikon lopulle ennustetaan mukavan lämmintä mutta pilvistä säätä, kelvannee mainiosti piknikiä ajatellen. Laitan tähän topiciin vaikka äänestyksen piknik-paikasta (Kriisi, en pysty korjaamaan pilkkuvirhettä kyselyssä! Ah ja voi tätä häpeän määrää!). Avatkaa nyt muutkin suunne. :p Jasdril vähän pelotteli, ettei töiden takia välttämättä pääsisikään, enkä minä halua, että tästä tulee taas kahden ihmisen kevätpiknik niin kuin viime vuonna (joskin niitä oli kaksi ja molemmat laadukkaita väkivähyydestään huolimatta), kun meitä paikkakunnalla on useampiakin!
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik vkolla 20?

Olin jakomielitautinen ja laitoin sekä Mattilanniemen että Lutakon koska molemmat käy, en välttämättä kuole vaikka joutuisin Mattilanniemeen asti raahautumaan. Lauantaina on tanssin kevätnäytös ja sunnuntaina 12-18 töitä, mutta esim. perjantaina ennen seitsemää mikään ei estä. Seitsemältä menen tanssiharkkoihin ja pääsen kahdeksalta pois.
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik vkolla 20?

Kyllä minullekin Lutakonpuisto sopii, mutta en ensimmäisenä kehdannut laittaa ääntä molempiin. Ja nyt en voi sitä enää muokata. Ja edelleen se melkein puolen kilometrin ero matkoissa painaa vaakakupissa niin paljon, että halusin antaa ääneni Mattilanniemelle. :D

Minun puolestani perjantai passaa hyvin. Minulla ei sen kummemmin pakollisia menoja enää ole. Muita mielipiteitä olisi edelleen kiva kuulla, mutta ehdotan esimerkiksi sellaista kellonaikaa kuin 16. Siinä ehtisi mukavassa iltapäiväsäässä oleskella aika hyvin ennen sitä seitsemää.
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik vkolla 20?

Hihkunpa omiani väliin minäkin. Tuleva viikonloppu on itselleni vähän huono ajankohta: Perjantaina istun iltapäivällä tekemässä maturiteettia tenttisalissa, enkä tiedä miten innokkaalla seurapäällä olen sen jälkeen. Lauantaina onkin Yläkaupungin Yö, johon tulee karattua varmaan jo aikaisin iltapäivällä - ja jonka jälkeen sunnuntaina tuskin jaksaa lähteä enää juuri minnekään, mikäli edellisvuosien kotiutumisajat mitään kertovat. Toisaalta, jos muut innostuvat tuosta perjantaipiknikistä, niin voin fiiliksen salliessa tulla siihen poikkeamaan lähtiessäni Agoralta.
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik vkolla 20?

No, ainakin olemme Mattilanniemessä lähellä, jos mielesi vähän tekisikin rentoutua kontulaisseurassa. :) Varmaan kannattaa kuitenkin sopia piknik perjantaiksi, kun on aika jo niin lähellä.
Tuodaan kaikki sitten jotain kivaa naposteltavaa mukaan. Minä ajattelin tehdä vaikka juustotäytteisiä kroisantteja, fiiliksen mukaan saatan tuoda jotain hedelmäsyötävää myös.
Kaipaatko Kriisus jotain tunnistusapuja, jotta löydät kontulaiskasvot? Meillä ei varmaankaan ole esimerkiksi mitään Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n lippua, jonka voisimme laittaa näyttävästi liehumaan vierellemme, mutta jotain vastaavaa voi yrittää keksiä. :p
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik vkolla 20?

Kyllähän minä voin kyselemälläkin teitä yrittää sieltä etsiä, mutta eipä tuosta tunnistusavusta haittaakaan olisi.
Itse voisin myös jollain tapaa tunnistautua sitä varten, että jos en nyt ihan laulamalla viitsikään ruveta itseäni esille tuomaan (tosin jos joku haluaa tätä, niin mikäs siinä), niin farkkuhaalarit päällä varmaan siellä kuljeskelen. Eli jos sellaiset satutte bongaamaan, niin hihkaiskaa, jos halajatte vielä meikäläisen seuraanne senkin jälkeen, kun olette nähneet minut. Ja jos tosiaan itsekin viitsisitte jotain tunnistamisen arvoista pitämään (ihan se, että tietäisin minkä värinen paita jollakin on, riittää)
Itse voisin jotain kaupan leivonnaisia tuoda, kun en kehtaa ensimmäisellä näkemiskerralla ihmisiä ruokamyrkyttämään ruveta leivoksillani.
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik vkolla 20?

Kriisus sanoi:
...että jos en nyt ihan laulamalla viitsikään ruveta itseäni esille tuomaan (tosin jos joku haluaa tätä, niin mikäs siinä)

Minä kyllä haluaisin, että lurauttaisit jotain kaunista. Asun tosin pääkaupunkiseudulla, enkä siitä johtuen viitsi JKL-pikinikille lähteä, mutta olisihan se silti hauskaa, jos laulaisit.
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik vkolla 20?

Onhan minulla jossain se seuran kaksi metriä korkea rollup, otank mukaan? :D
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik 17.5. klo 16 Mattilanniemessä!

Tuo rollup, niin ei pitäisi olla vaikeuksia löytää meitä. Minulla on todennäköisesti mustaa päällä, muu kauas erottuva tuntomerkki on pitkä, punainen tukka. Minäkin Atheonin tavoin kannatan kyllä laulua tunnistautumiskeinona, muttei mitään paineita Kriisukselle. :p
Huomiseen!
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik 17.5. klo 16 Mattilanniemessä!

Mitäs fudgee te haluutte? Tein viime viikolla ihan loistavaa valkosuklaa-sitruunafudgea, mutta voisin vaihtaa ainakin suklaata. Onko pähkinäallergikkoja jos tekisin maitosuklaa-hasselpähkinä?
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik 17.5. klo 16 Mattilanniemessä!

Jei, kiitos piknikistä ^_^ Mukava oli nähdä ihmisiä & syödä sarvia ja rinkeleitä.
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik 17.5. klo 16 Mattilanniemessä!

Ensi kesänä 2014 voisi pitää meidän mökillä jonkinnäköisen yönyli-paikallismiitin. Makuusijoja löytyy ihan kivasti, mökkiin mahtuu kahdelle sohvalle 4, parvelle 3, lattialle 2, saunatupaan 2-3, vanhaan mökkiin sänkyyn 2, lattialle 2-3. Paikka on ns. arkaainen, eli kantovesi, puucee, aurinkosähköä vähän, venematka 10 min, hellalämmitys&-ruoka tai sitten kaasulla ruokaa. Upeat maisemat, tunnin ajomatka Jyväskylästä. Pieni jääkaappi, 2 kylmäkellaria. Hyvä sauna, joskin kontumiitteihin nähden pieni - 5 mahtuu hyvin, 8 kun heittää niin rajut löylyt että ylhäällä ei kestä kauaa...

Miltä kuulostaisi, olisiko tällaiselle vähän erilaiselle miitille kiinnostusta ja kannatusta?
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik 17.5. klo 16 Mattilanniemessä!

Sekä kiinnostusta että kannatusta hep, ja uskoisin että sen myös voi tuplata Jalvorin toiselle puoliskolle o/
 
RE: Jyväskylä-miitti – piknik 17.5. klo 16 Mattilanniemessä!

Voi miksi Jyväskylä onkaan niin kaukana :( Tosin samaan voisi liittää retken Ottoseen...
 
Ylös