Jyväskylä-miitti

Dracaena

Raseena
Hyvät jyväskyläläiset kontulaiset!

Näillä main on ollut aika hiljaista miittien suhteen, ja haluaisin nyt tiedustella, löytyisikö kiinnostusta kahvila- tai lautapelimiittiin, tai millaiseen tahansa yhteisoleskeluun? Meitä tiettävästi täällä asuu, ja olisi kiva saattaa toisemme yhteen, eikö? Ja tietenkin kaikki nekin, jotka muuten vain haluavat tulla käymään täällä Keski-Suomen pääkaupungissa, ovat enemmän kuin tervetulleita. Kontulaiset ovat aina hyvä syy poiketa.
Ilmaiskaa siis mielenkiintonne ja kiinnostuksenne, niin yritetään sopia jotain kivaa!

Tämä viesti on mahdollisesti kirjoitettu lievässä vesilahteilun jälkeisessä miittikrapulassa... Mutta kuitenkin pohjimmiltaan vain rehellisen kontulaiskiintymyksen innoittamana. :)
 
RE: Jyväskylämiitti

Haa! Tuo on kuin kellojen helinää korvissani, eli musiikkia;)
Joo, ehdottomasti olisi mukava tavata muitakin kontulaisia, kun olen tavannut vain Raseenan.
Päivämääräehdotuksille olen avoin, mutta jos jokin arkipäivä sopisi, asun nimittäin aika kaukana keskustasta, ja bussilla aika kuluu +30 min.
 
RE: Jyväskylämiitti

Kalenteri on täysi, mutta aina voi yrittää päästä edes osaksi aikaa paikalle. Arki-ilta voi olla näinä aikoina viikonloppua realistisempi?!

Tokikin olette kaikki tervetulleita myös Scifi-seura 42:n kuukausikokouksiin (kuukauden 3. keskiviikko Sohwilla klo 18), glögit ensi ke klo 18 Sohwilla - 42 on laaja-alainen, myös fantasiaporukka sopii mukaan.
 
RE: Jyväskylämiitti

Minulle taas joulukuussa ei ole oikein mikään aika realistinen, koska lähden tänään Rantasalmelle vanhempien luokse joulua viettämään, ja tulen uudeksi vuodeksi takaisin, menen sitten taas tammikuun ensimmäiseksi viikoksi Rantsulle ja sitten 8. päivä olen taas täällä. Minun puolestani oikeastaan ehdottaisin miittiä vasta ensi vuoden puolelle, mutta eihän mikään estä teitä näkemästä ilman minuakin nyt joululoman aikaan. :)
 
RE: Jyväskylämiitti

Juu, ehdottomasti kannatan. Minulle tuli nimittäin ex tempore- matineoita niin paljon (3 kpl) vielä ennen aattoa, ettei tapaaminen onnistuisi muuten kuin repimällä itsensä kahtia.. [22]
 
RE: Jyväskylämiitti

Olen nykyään niin satunnainen kontuvierailija ja taustallahengailija, että en tiennyt Dracaenankaan eksyneen Jyväskylään. En siis lähde edes ehdottelemaan mitään päivämääriä tai paikkoja, mutta mikäli sopiva sellainen ilmaantuu pöytään niin mielelläni poikkean mukaan ihmettelemään. Jos vaikka onnistuisin paremmin kuin ikuisessa meinaamisessani noiden mafioiden suhteen, tälläkin kertaa kun ehdin karata jo aiemmin keskiviikkona joulun viettoon :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minä ilmaannun ehdottomasti paikalle jos joku aika ja paikka saadaan sovittua niin, ettei ole tallimenoja tiellä. Minullakin muuttunut vähän turhan satunnaiseksi konnussa pyöriminen, mutta koitan muistaa seurailla josko jotain saataisi sovittua. Raseena tosin varmaan voi tulla tökkimään, jos johonkin pitäisi ilmestyä joskus enkä ole sitä tajunnut =D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Hei, minä osallistun mielelläni. Meillä voi jopa kokoontua esim. jotain leffailtaa tms. vartan. Voidaan paistaa vaikka pizzaa. Asumme Lathroninvaimon kanssa tässä keskustan yläkaupungilla, Vaasankadulla.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minäkin tulen mielelläni, jos vain suinkin sattuu sopiva ajankohta. Junamatka Treeltä Jkylään ei ole kuitenkaan ihan
mielettömän kallis. :p
 
RE: Jyväskylä-miitti

Onhan meitä innokkaita ihan mukavasti. :)
Olisiko hyvä aika ehdotella päivämääriä? Mitä jännää tehtäisiin tammikuussa?
(Ja järkyttävää, että Estelwen ei lainkaan huomannut valtavaa ja äänekästä olifanttiparaatia, joka kiersi koko Jyväskylän ympäri, kun muuttokuormani oli saapunut!)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Ihanan aktiivista, lämmittää keskiäkäistä. Tolkien-seurailemme tietysti kaikki Treella ensi viikonloppuna, eikö niin, mutta sopisiko perjantai 20.1? Tai lauantai 21.1? Illasta mieluummin, kun lauantaina on koulutusta ja kotiutumista.

Ohjelmaideat ovat nollilla, mutta pidän itseäni avoimena ehdotuksille.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Lauantai 21. päivä sopisi minulle, mitä sitten tehdäänkään.

Lisäksi mainosmainos, yliopiston sinfoniaorkesteri Sinfis esittää jälleen huippusuositun elokuvamusiikin konsertin Jyväskylässä 27.1! Delvor voi todistaa, että se oli tulemisen arvoinen konsertti - joten tulkaa ihmeessä kuuntelemaan, olen siellä jossain takarivissä soittamassa. Lippuja tietääkseni vielä saa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minullekin tuo ehdotettu 21. päivä sopisi varsin mainiosti, oli ohjelmassa sitten leffailua Lathronilla tahi jotain muuta aktiviteettia. Itsekin voisin tarjota keskusta-asumustani tapahtumapaikaksi, mutta kahden hengen kimppakämppä ei ehkä tarjoa parhaita mahdollisia olosuhteita useamman hengen illanviettoon.

Dracaenan saapumista juhlistaneesta olifanttiparaatista ja sen missaamisesta olen kyllä syvästi katkera hamaan tulevaisuuteen asti! Olen varmasti ollut tuolloin jossain kaukomailla, miten muuten olisin voinut jättää tällaisen huomiotta /o\
 
RE: Jyväskylä-miitti

Joo, mulle käy kans tuo 21. päivä. Meille mahtuu ihan kivasti. Plus että tuo Mescrom saattaisi olla kans tulossa.

Me ollaan vaimoni kanssa muuten tulossa tuonne sinfikseen, mutta se on yllätys hänelle, joten tyst siitä sitten ;)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minullekin kävisi ainakin tähän tietoon lauantai 21. päivä, joskin vasta iltapäivästä/illasta.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kyllä, tulen olemaan paikalla myös itse.
Tosin myöskin vasta iltasella, kuuden jälkeen.

NU!
 
RE: Jyväskylä-miitti

Tuttujen joukosta paljastui innokkaita tolkienisteja, ja aloitin luonnollisesti heti kontuistamisen, kun tästä kuulin. Siispä ainakin yksi 11-vuotias fani tulisi mieluusti myös mukaan tapaamaan meikäläisiä. :)
Niin, jos nyt sovitaan myös, mitä tehdään ja missä. Kokoonnutaanko siis Lathronille?
 
RE: Jyväskylä-miitti

No jos minä kirjoitan kalenteriini, että lauantai, Gandalf, tee, klo 17? Eli odotan huppulakkisten laulavien kääpiöiden retkuetta tuona ajankohtana kello viideltä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Eli tulkaa meille kello viisi, keitän teetä. Ottakaa vaikka nyyttikestiperiaatteella jotain mukaan jaettavaksi. Ja jos on hyviä pelejä tai leffoja, niin niitäkin saa tuoda, jotta on mistä valita. Mescromin ei tarvitse tuoda ihan kaikkia, mitä löytyy, köh.

En jaa osoitettani tässä nyt julkisesti, mutta pistän sen yksärillä tässä ketjussa kirjoitelleille ja sen saa minulta kysymällä.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Hei, voisitteko pistää jonkinlaista varmistusta, että olette tulossa, jotta tiedämme kukin, että kuinka moni on tulossa. Lindëalda pistikin jo yksärin, että on tulossa.
 
Ylös