Kääpiöt valloittavat Tennispalatsin

Minulla on yksi ylimääräinen lippu Tennarin 3D HFR ensi-iltaan. Lipun lunastaja ei pääsekään, joten joku onnekas kontulainen saa lipun.

Jos halukkaita ei iltaan mennessä ilmottaudu, kaupittelen lipun Tennarilla.
 
Minä saavun kanssa Tennarille kutsuvierasnäytökseen Vamperinmiksun kanssa, ollaan siellä varmaan
klo 18.30 aikaan.
 
Tosin ei ensimmäistä bussia Herttoniemeen tarvitse odottaa kuin tunnin näytöksen päättymisen jälkeen.

NOPE NOPE NOPE NOPE :D Vähän liian vaikean liikenneyhteyden olet tainnut meille keksiä ;)
 
Ei ole rolluppi ainakaan minulla. Jos se on Micolla, niin on vähän siitäkin kiinni, miten paljon sillä on kannettavaa muuten. :p
 
Meiltä puuttuu selvästikin Thorin, joukon johtaja. Olen tänä iltana katsomassa Pähkinänsärkijää ja nuorempi poika on lavalla tanssimassa, joten kovin aikaisin emme ehdi, kun pitää käydä kotona pukeutumassa. 23.30 voisi olla realistista. Myös meidän pukujoukkiolla alkaa olla enemmän yleisöä niinhin aikoihin. Retkueemme voisi harjoittaa jonkinlaista retkeilyä Tennarin tiloissa niinhin aikoihin ja vaikka paikanpäältä kerätä lisävahvistuksia joukkoon vähän letkanjenkan tapaan. Ainakin paperilla meidän joukkomme on vielä jokseenkin alimiehitetty. Voisi jopa käydä niin, että merkittävä osa pukeutuneista saadaan kerättyä kasaan, ja jos hyvin käy, voi saada useamman kymmenen pukeutunutta koottua yhteen ja vaikka samaan kuvaan.
Kuka ajoissa paikalla oleva voisi toimia vt. Thorinina ja koota joukon kasaan ja johtaa Vuoren valloitusta? Onko kääpiöillä soittimia mukana? Rumpu, torvi, säkkipilli... Jonkinlaista innostusta ja hössäkkää voisimme yrittää nostattaa siitä, että kohta saattaa lohikäärmeen kulta virrata vuolaana! Hei, ei tiedä milloin seuraavan kerran tämä voisi toistua.
 
Puku on nyt siinä kunnossa kuin on, enempää en ehdi tehdä... jää kaikki koristelut yms tekemättä. Ihmettelette ehkä miksi miulla kestää muutaman yksinkertaisen vaatekappaleen kanssa näin kauan. En ole kovin hyvä tekstiilijutuissa ja olen joutunut purkamaan moneen kertaan kun olen tehnyt tyhmiä virheitä. Mutta olen oppinut asioita, ja kirjoittanut ylös mitä tein väärin ja miten olisi pitänyt tehdä. Käsin ompelu on myös hidasta tottumattomalle.

Otan puisen nokkahuilun, lähinnä rekvisiitaksi. En ole soittanut mokomaa ala-asteen jälkeen enkä aio nytkään piinata kenenkään korvia sillä. Lauluun voin kyllä osallistua.
Kohta Hesaa kohti.
 
Ylös