Käärmeen kömmähdykset haussa

Ärsyttääkö-viasta on keskusteltu suunnilleen joka kerran kun topiikin sivu vaihtuu. Minä en ainakaan ole huomannut tuota muissa topiikeissa, ja tuohon topiikkiinhan vika sopii ärsyttävyytensä kannalta paremmin kuin hyvin. :D
 
Tuo Lempinimet keskustelun vika on jossain muuallakin, ainakin yhdessä keskustelussa Keski-Maa ja Tolkien-huoneessa ja parissa muussakin keskustelussa muissa huoneissa. Harmi vain, kun en muista missä, mutta kaikissa taitaa vika olla vain viimeisellä sivulla.

Ärsyttääkö? -topiikin vika on esiintunyt jossain muissakin keskusteluissa, mutten taaskaan muista missä. :p
 
Selailin uusia viestejä 30 uusinta viestiä-listan avulla. Kävin lukemassa Maailman ympäri 80 päivässä -topikista Valië Niennan viestin, palasin etusivulle ja kävin lukemassa joitain muita viestejä. Palattuani uudemman kerran etusivulle, tuo Maailman ympäri...-topikin kolpakko oli taas "syttynyt", mutta topikki oli listassa kuitenkin samalla paikalla ja Valië Nienna näkyi uusimman viestin kirjoittajana. Menin topikkiin, ja uusin viesti olikin tullut sitten Isilmírëltä siinä välissä.

Eh, eli pointtina, topikin kolpakko syttyi uuden viestin merkiksi, mutta topikin paikka listassa ja uusimman viestin kirjoittaja eivät vaihtuneet. Normaalia?
 
Fica sanoi:
Eh, eli pointtina, topikin kolpakko syttyi uuden viestin merkiksi, mutta topikin paikka listassa ja uusimman viestin kirjoittaja eivät vaihtuneet. Normaalia?

Juu, minullekin on joskus käynyt noin. Mutta ei se ole paljoa haitannut, ainakaan tähän mennessä. [22]
 
Minulle näkyy Jasdrilin viestit oudosti. Jasdrilin kirjoittamat viestit kylläkin pysyvät valkoisella alueella mutta eivät ala avan ja nimimerkin vierestä vaan viesti alkaa alenpana.

Ihmeellisen viasta tekee se että vika on vain Jasdrilin kohdalla.
 
Ainakaan minulla ei toimi yksitysviestien esikatselu kunnolla. Kirjoitetun viestin oikea laita ei pysy tällä valkealla osastolla, vaan venyy ruskealle sivupalstalle saakka.
 
"Yhteyden aikakatkaisu. Palvelin on alustettu kesken latauksen." Tai jotain tuollaista tulee usein (n. 1-2 kertaa päivässä). Epäilisin muuten nettiyhteyteni toimivuutta, mutta tapahtuu ainoastaan Käärmeessä. Anyone any idea why? En muista lukeneeni tällaisia uuden käärmeen aikana.
 
Nazg sanoi:
Ainakaan minulla ei toimi yksitysviestien esikatselu kunnolla. Kirjoitetun viestin oikea laita ei pysy tällä valkealla osastolla, vaan venyy ruskealle sivupalstalle saakka.
Sama vika.
 
Andro sanoi:
Minulle näkyy Jasdrilin viestit oudosti.

Päivän ilonaihe, miksi huomasin tämän vasta nyt [22] Oudolta kirjoittajalta outo vika? :D

Miksen löydä enää mistään kielekkeen hallintanappulaa? Käyttäjän vikahan se on, mutta urputan siitä ihan urputtamisen periaatteesta ja siksi että se on selvästi liian vaikeassa paikassa :p
 
Yksityisviestejä lukiessa ennen otsikkoa näkyvät lähettäjän ja vastaanottajan nimet linkittävät käyttäjän profiiliin väärin ja heittävät vain etusivulle.
Eli http://keskustelu.kontu.info/profile.php?u= pitäisi olla http://keskustelu.kontu.info/profile.php?mode=viewprofile&u=
 
Uudella ulkoasulla ei voi asettaa itselleen käyttöön tyhjää titteliä, vaan pitää mennä vanhan puolelta napsaisemaan se pois.
 
Miccoh sanoi:
Uudella ulkoasulla ei voi asettaa itselleen käyttöön tyhjää titteliä, vaan pitää mennä vanhan puolelta napsaisemaan se pois.

Miksi haluat saada tyhjän tittelin kun tittelin voi ihan vain ottaa pois käytöstä? [22]
 
Jusu1243:n kaoottisesta viestistä Pelihuoneessa tuli mieleen, että olisi kiva ominaisuus semmoinen, että viestin alla olisi "Ilmoita asiattomasta viestistä"-painike. Siitä vain klikaten. Painike voisi vaikka mennä mykäksi kun sitä on kerran klikannut, jotta ilmoituksia ei tulisi pinokaupalla.
 
Oi. Sinne profiiliin on joko ilmestynyt etsimäni poistolinkki tai sitten olin vain niin sokea, etten huomannut sitä. ^_^

No kun se oli piilotettu eri paikkaan kuin vanhalla ulkoasulla... [22]
 
Hmh, tässäpä huomaamani kömmähdys, jonka huomasin ensimmäisenä esiintyvän Hathalla:
Vien hiiren nickin päälle, tulee esiin se lista kaikista pikkuasioista, "paikkakunta, viestit" jne. Nooo, Hathalla lukee "Viestit: 4284", ja kun taas menen profiiliin, lukee Hathalla: "Olen kirjoittanut 1933 viestiä..."

Tässä lienee joku plussaus entisten käärmeiden viestimääriin nähden, mutta silti pisti silmään. :) En jaksanut tutkia, kuinka monella ja kenellä muulla on sama vika, mutta Miccohilla ainakin oli "Viestit: 2108" ja "Olen kirjoittanut 2078 viestiä."
 
Jasdril~, minä kysyin tismalleen samaa asiaa vähän aikaa sitten. :)

Olit oikeassa, mikäli Käärmeläinen haluaa lisätä viesti$aldoonsa vanhat, jo kauas menneisyyteen unohtuneet viestinsä, voi hän tilastoissa tehdä niin.

Eli mikään "kömmähdys" ei ole kyseessä, vaikka se siltä näyttääkin.
 
Ylös