Käärmeen taideprojekteista

En minä ainakaan näe mitään syytä kieltääkään, jos suosikki löytyy vaikka Silmasta. Kunhan Ardassa pysytään eikä mennä pomppimaan jonnekin Maamiehen ja herra Blissin tonteille :p
 
Joo, niin on varmaan parasta :grin:

Mutta siinäpä olisi kyllä mainio haasteen aihe joksikin toiseksi kerraksi, siis nämä Tolkienin muut tarinat. Vaikka en tiedä kuinka monet täällä ovat kyseisiin teoksiin tutustuneet? Voi olla että kuvittajia ei löytyisi tarpeeksi koska kirjat eivät kuitenkaan ole yhtä suosittuja kuin Tolkienin muut työt.

No, ehkä parempi että keskitytään nyt toistaiseksi ainoastaan tähän ensimmäiseen haasteeseen ja edetään työ kerrallaan ;)
 
Olisiko hyvä aloittaa ensi kuun alusta, koska tässä on muutamalla, minulla ainakin, kalenterin kuvittaminen hiukan vaiheessa vielä?
Itseä ainakin kiinnostaisi projektina Roverandom. Olisi mukava nähdä millaisia visioita se kirja herättää ihmisissä!
 
Tolkienin muut teokset ovat hyvinkin harkitsemisen arvoinen ajatus tulevaisuutta ajatellen.

Mitään kiirettähän tässä ei ole, toki nyt saa jo ottaa varaslähdön jos siltä tuntuu, mutta osallistumaan ehtii koko ensi kuun. Ja minun pitää jossain vaiheessa päästä yli laiskuudestani ja pistää tämä käyntiin virallisesti. (Täällä on kuitenkin potentiaalisia osallistujia jotka eivät ole tätä topikkia lukeneet :grin:)
 
Joo, minun pitää kyllä nyt harkita uudelleen mihinkään kilpailuihin osallistumisia. Tuo taide kun tuntuu olevan vähän sellaista minun kohdallani, että se vaatii sen inspiraation, joka ei tule itsestään. Ja kun tässä on nyt kaikkea mahdollista ja vähän mahdotontakin tekeillä, niin ei ole hirveästi aikaa suitsuttaa itseään sellaiseen mielentilaan että jälkeä syntyisi. Mulla pitäisi olla joku muusa, joka tahtomattani saisi minut tuntemaan pakottavaa tarvetta maalata ja luoda! Vapaaehtoisia? :p
 
Ylös