Käärmeen uusi ulkoasu otettu käyttöön

Katso vielä, että:
Oma tunnus > Muokkaa asetuksia > Näkymä > Viestit järjestyksessä

Jos tuossa on "otsikoitu näkymä", niin se heittää tuohon puutyyliseen listaukseen.
 
Vaihdoin nyt viestien ulkoasun. Se on vielä aika raakile ja näyttää rumahkolta, mutta eiköhän sen kanssa silti kestä elää. Alan kyhäillä näistä siedettävämmän näköisiä pikkuhiljaa. Nyt väsyttää jo liikaa, ettei pysty enempiä.
 
Nyt on edes vähän siistimmän näköistä. Käyttäjään liittyviä namiskoja on piilotettu valikon taakse (kolme viivaa nimimerkin vieressä). Jossain kohtaa kun jaksan taas oikeasti ohjelmoida, niin palautan vanhan yksityisviestikuvakkeen takaisin. Se joka toimi sillä periaatteella, että kun on paikalla, niin se hohtaa. Ja linkittää tietysti yksityisviestin kirjoittamiseen.
 
Minun tabletillani valikkonamiska ei toimi. (Se on myös minusta ruma ja ärsyttävä mobiiliympäristöjen ulkopuolella, mutta eihän ennenkään ole verkkosivumuoti seurannut minun mieltymyksiäni. Muuten näyttää kivalta kaikki.)
 
Oon havainnut kaipaavani vanhasta ulkoasusta sitä "kävit viimeksi silloin ja silloin" -kohtaa. Nykyään päivitän sivua neljän minuutin välein kun en muista että päivitinkö just äskettäin vai edellisiltana.
 
Mobiililla (Android+Chrome) häiriöitä: etusivulla kaikkien keskustelujen otsikot eivät näy, tällä hetkellä ainakin Doctor Who - ja Satunnaisia kysymyksiä -topikit näyttävät pelkkää tyhjää otsikon kohdalta. En tiiä onko samaa vai eri ongelmaa mutta kun yritin sitten hakeutua lukemaan DW-keskustelua huoneen kautta, tuli vaan redirect loop -virheilmoitus.
 
Nokia 500 symbianilla on ollut uuden ulkoasun kanssa sama ongelma, mutta se ei ole haitannut, kun tyhjyydestä huolimatta siinä on linkki. Ja itsellä kun tulee luettua kaikki lukemattomat topikit, niin se aihe selviää, kun siirtyy keskusteluun.

Lisäys. Ja kun tällä yhdistelmällä on yhden jos toisenkin sivun, ja muunkin asian kanssa ongelmia, niin olen ajatellut sen liittyvän vain siihen.
 
mulla ei siis myöskään tuu siihen mitään linkkiä, ainakaan sellaista jota osaisin täpätä. tämän topikinkin otsikko oli tyhjä, mut sentään huoneen kautta pääsi.
 
Mulla on myös sama ongelma! Eli puhelimella ei pääse lukemaan kaikkia keskusteluita etusivulta ja tämä vaihtelee, välillä on toinen keskustelu pimeänä ja välillä toinen.
 
Tämä pomppaa vähän hassusti. Firefox täysikokoisena 15" läppärillä.
 

Liitetiedostot

  • Näyttökuva 2014-10-8 kello 10.02.42.png
    Näyttökuva 2014-10-8 kello 10.02.42.png
    105 KB · Katseluja: 63
Jaksoin korjata jotain. Ylälaidassa on joku palkki ja joku aika on nyt sen sisällä eikä mielivaltaisesti sitten jotenkin.

Oho, taidan olla jo vähän väsy.
 
Ylös