Käärmeenkin ulkoasu vaihtunut

Kiitokset muuten noista tilastoista, tuo nykyinen Top-lista on paljon hienompi. :)

Tuo uusi Käärme on ihan hieno, mutta pitäisi ehkä säätää vielä vähän joitain pikkujuttuja. Onko tuossa avatar-kehysten väreillä jotakin merkitystä?
 
Minun pitää vielä kysyä että onko tarkoituksellista että Etusivu, Keskustelu, Nuotio, jne -linkkien edessä on Â-kirjain (siis hatullinen a)? Vai näkyykö se vain minun selaimellani? Onko se joku hieno juttu jota en vain tajua?

Piti testata Firefoxilla, sitä ei näy. Ei se mitenkään häiritse tietysti, mietitytti vain. Pitäisiköhän minun siirtyä siihen uuteen Safariin?
 
Ainakin minun pitää muuttaa joka kerta kirjautuessani yläkulman kielekkeen käyttäytymistä (yliopiston eri koneilla hillun). Voisiko sen ylhäälläpysymisen saada jotenkin pysyvästi oletusarvoksi?

Tilastoista: onko mahdollista saada takaisin niitä viikko/kuukausi top-kirjoittajia? Ja onko niitä Rapidin Vihreän viestimääriä mahdollista lisätä myös omiin tietoihin? :)
 
Joo, viikko/kuukausi-top-kirjoittajat takaisin, ja vanhat tilastot pitää jäädä arkistoon selattaviksi! :D

Ja sitten aina kuukauden top-kirjoittajan profiiliin voi lisätä pokaalin. [22]
 
Ereinion: tilastosivuilla on linkki kun luet sen RapidForum-rivin ajatuksen kera :)

Ereine: se on Safarin aiemman version bugi, se on korjattu kolmosversiossa. Sama bugi on myös Linuxin Konquerorissa (en tiedä onko korjattu tässä kuluneen puolen vuoden aikana).
 
Nerwen sanoi:
Ereine, minulla ainakin katosi tuo ongelma Safari-päivityksen myötä. Onko sinulla joku syy olla päivittämättä? :)

Ei muuta kuin laiskuus :) Nyt päivitin ja toimii hyvin. Käärmeen etusivukaan ei liiku niin jähmeästi (ja mahdollisuutta liikutella välilehtiä olenkin jo pitkään kaivannut).
 
Hilgaria sanoi:
Sopii, sillä avani näyttää hyvältä tuossa. :D

Mutta vaikka tuo kehys erikoinen onkin, kai avat säilyvät normaaleina ketjuissa? Ei siinä silloin mitään erikoista olisi jos se olisi joka paikassa.

Niin no, ajattelin tehdä tylsän yleisen kehyksen kaikille sivuille. Minulla on tosin ollut mielessä avatareja kohtaan eräs toisenlainenkin temppu, mutta en ole vielä jaksanut toteuttaa sitä.
 
Wau.....

[color=violet:04da938fca][/color]
oho onpas todella hyvän näköinen ulkoasu ei voi muuta sanoa,merrillä on varmasti ollut paljon hommia että on tämän kerennyt tehdä.
olin hieman ällistynyt vain kun olen ollut käymättä nyt varmaan pari kuukautta ja päätin nytt tulla taas kirjoittelemaan ja olin hieman hölmönä kun katselin että mitä on oikein tapahtunut :D

mutta on tämä kyllä hienoa työtä Merri
 
Tilastoista vielä, että ehdottaisin sinne lisättäviksi esimerkiksi ahkerimmat topikinaloittajat, pahimmat kontuwikistit ja vaikkapa kuluvan vuoden top 20 -postittelijat...
 
Mielenkiintoisia ja hauskoja muuten nuo tilastot. Ja hahaa, pääsinpäs sinne listan häntäpäähän.

Ja kyllä minulla on hanskassa taito lähettää turhia viestejä.

:oops:
 
Tällä hetkellä foorumin nimi ei ole kovinkaan selkeästi esillä uudessa ulkoasussa. Siitä kertoo vain tuo linkki Hurin-paneelin alla. Muualla sitä ei juuri näy. Vaikka me puhummekin Vihreästä Lohikäärmeestä, niin ulospäin se ei juuri siltä vaikuta.

Herää kysymys, tarvitseeko foorumi lainkaan osoitetta www.vihrealohikaarme.com?
 
Tällä hetkellä se on yllättävän monilla edelleen kirjanmerkeissä ja sen kautta myös ohjautuu vanhat linkit Käärmeeseen. Siinä mielessä se on vielä tärkeä.

Lisäksi Käärmeeseen viitataan Vihreänä Lohikäärmeenä kaikkialla Konnussa paitsi yläpalkin linkeissä.


Ja ongelma on sitten sekin, että jos rekisteröinnin lopettaa, niin joku yhdysvaltalainen yritys kuitenkin kaappaa domainin itselleen ja heittää siihen samanlaiset mainossivut kuin muutamalla miljoonalla muulla domainilla...
 
Jos siitä ei mitään isompaa vaivaa eikä ylitsepääsemättömiä kuluja koidu, niin pitäisin nykyisen järjestelyn. Itselleni Kontu on aina ollut nimenomaan Vihreä Lohikäärme, ja luulen samoin olevan monilla muillakin. Kyllä nyt keskustelualueella oma domain pitää olla (vaikka sitten edes tällainen domain forward -systeemi).
 
Ylös