Käenpesä

Joanna

Hobitti
Käenpesä ohjelma tulee maanantaisin mtv3:lta ja itse olen sitä muutaman jakson katsonut.
haluaisin tietää mitä mieltä olette tästä sarjasta? Onhan sitä ollut jo muutaman jakso...
Itse jotenkin se tunnari on kiva. Ekaa jaksoa, kun katsoin niin olin alussa pihalla. Siinä tapahtui kaikki nopeasti. sitten kun pääsin juonen mukaan niin olihan se ohjelma ihan mukiinmenevä.
 
Olisikohan mukiinmenevä liian hyvä arvosana? Sellaista samantekevää soopaa, jota vaan ei jaksa katsoa. En ole kyllä koskaan pitänyt Salatuista Elämistäkään ja katsonut niitä ehkä vain puolen kuukauden ajan. Tuota jaksoin kahden jakson verran. Ei sitä oikeastaan voi sanoa samanlaiseksi kun Salatut elämät (vielä), mutta se saattaa kyllä muuttua sellaiseksi. En osaa sanoa mikä siinä on niin huonoa. Ehkä se, että henkilöt ovat ihan yhdentekeviä tai ylipäätänsä tuontyyppiset sarjat.
 
Ohjelma on ihan Ok. Tuntuu vain että sitä juonta on oikein väkisellä revitty niin tylsästä aiheesta. Ja onko jokaisen hahmon oltava niin erikoinen. (Pikkupentu, astrologia-hippi-hömppä, ulkomaalainen psykologi, entinen jääkiekkoilia, yhden illansuhde mies...) Missä tavikset?

Ja sitten mielestäni kaikkein ärsyttävimpään asiaan: Onko ohjelman äänet kenties nauhoitettu uudestaan (dubattu?)(kuten esim. elokuvissa) Välillä vaan tuntuu että huulisynkka ei pelaa, ja naispääosan esittäjän ääni kuulostaa todella oudolta.
Miettikääpä kun katsotte ohjelmaa seuraavan kerran. Kun huomasin asian, en voi katsoa ohjelmaa häiriintymättä asiasta.

Ja kuitenkin hän löytää itsensä joka kerta television äärestä määrätyn ohjelman aikaan...
 
Aluksi katsoin vain, koska tunnen tämän "ulkomaalaisen psykologin" pojan. Pitihän se nyt katsoa osaako hän yhtään näytellä. Onhan sarja aika tylsä, jopa vähän huonokin, mutta ei se nyt sentään aivan kauheaa soopaa ole. Yleensä kuitenkin katson sen, jos mitään hirveän tärkeää tekemistä ei ole.
 
Höh.

Minä tykkään. Paljon. Yksi suosikeistani, odotan innolla kesätauon loppua. Luukas on suloinen... :D Ja Pete myös... :)

Ei mielestäni ihan niin paha suhde-kiemura-klisee ( :D ) kuin Salkkarit. Ei ollenkaan. Mutta olsivat voineet ehkä edes hieman "tavallisempaa" porukkaa sinne hommata. Käy se kyllä näinkin.
 
Ylös