Kävellen Mordoriin -haaste!

Fairy tale

Lapinorava
Minä tulin tässä ohittaneeksi Briin ilman, että edes huomasin koko asiaa. Hiihtokilometrejä tuli muutaman päivän sisään ainakin 47 kilometriä ellei jopa muutama enemmänkin.

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Minä taas en koskaan päässyt kalmansoilta pois. Keskeytin haasteen ihan muutamaa kilometriä vaille soiden rajan. Oli erityisen stressaava päivä ja totesin että niin kivaa kuin tämä olikin niin se oli yksi pieni stressinlisääjä. Sovellus sai siis lähtöpassit puhelimesta.

eowynofmay

Kontulainen
Meillä kolmella perheenjäsenellä on sovellus. Kahdella on kisaa kilometreistä, mutta yksi tallustaa stressiä tuntematta tuhat kilsaa meistä jäljessä. Kunnioitan Jaamarin päätöstä keskeyttää. Tai etenkin sitä, että tunnistaa liiallisen stressitekijän ja pystyy toimimaan sen eliminoimiseksi <3

Laichalaf

ben enyd
Surutta pistin eilisistä puutarhatöistä ja bändikamojen siirrosta 2,5 kilsaa lisää sovellukseen. Pyöräilykausi ei ole osaltani vieläkään alkanut, että hyvin hidas matkanteko jatkuu. Onnistuin imitoimaan Frodoa saamalla vasempaan olkapäähän venähdyksen kaatumalla portaissa. Pitää päästä Rivendelliin parannettavaksi. Luulisin, että kesäkuun loppuun mennessä siellä.

Elessar Telcontar

Gondorin kuningas
Minä en koe sovellusta minkäänlaista stressiä sovelluksesta - minulla ei ole ketään, jota vastaan kilpailla ( ei juuri muita Tolkien-faneja). Jos sovelluksesta tulee stressiä, se kannattaa poistaa.