Käydäänkö läpi historian tärkeitä hahmoja?

Amroth sanoi:
Jaa, juu, jos Haldir luurailee jo omassa esittelyssään, niin eipä hätiä mitiä, valitsen sitten jonkun muun hahmon, ja huhuilen täällä kuka hän on.:)

Ja jos jostain syystä estyisin tekemästä tuota alustusta helmikuussa, niin saavun toki arvokkaasti tämänkin kertomaan, mikäli tällainen tilanne tulisi vastaan.

Tammikuun lähestyessä loppuaan saavun vain ilmoittamaan, että olen epäonnistunut alustukseni aloituksessa.
Koulukiireiden takia en kertakaikkiaan ehdi tehdä alustusta.:(

Ehkä myöhemmin vuoden aikana saisin jonkin alustuksen tehtyä. Mutta sitä joutaa vielä miettimään:)
 
Maalis- ja huhtikuu on onnellisesti skipattu. Vaan riittäisikö kenelläkään virtaa prykätä alustus jostakin neljästä ryhmästä toukokuun loppupuolen ratoksi? Eihän sen tarvitse olla pitkä eikä perusteellinen. Kunhan vikittelee keskustelemaan hyvillä kysymyksillä...
 
Minua ilahduttaa että tämä projekti vaikka on monesti kuihtunut on sitkeä ja aina joku jaksaa siä herätellä :)
Minusta ei nyt ole vähään aikaan apua, mutta olen suuresti ilahtunut jos homma pyörähtäisi taas pari askelta eteenpäin.
 
Jos nyt vielä yhden keskustelun aloitan, mutta eiköhän muiltakin se luonnistuisi? Lyhytkin johdanto riittää, kysymyksethän keskustelun aloittamisessa ovat tärkeimpiä. Faktoja voi lukea niin kirjoista kuin Kontuwikistäkin.
 
Näitä keskusteluja ei sitten ole viime aikoina tullut lisää. Mutta eikö esimerkiksi sivuosiin olisi tarjolla TSH-lukupiiristä semmoisiakin henkilöitä kuin Gildor, isäntä Magot, Fredegar B., Lobelia S-R, Ukko Gamgi... Syyskuutakin on vielä hiukkasen jäljellä, joten lukupiirin kylkiäisiksi voisi joku innokas alustuksen tehdä. (Nämä hahmothan ovat mukana useammassa luvussa [tai teoksessa kuten Magot] joten erillisen keskustelun aloittaminen lukupiirin ohella on sen puoleen perusteltavissa...)
 
Tätä projektia on useita kertoja yritetty elvyttää ja aina se on kuivunut kokoon. Nyt nostan tämän taas kuitenkin esille jos joku tarttuisi aiheeseen. Jos ihan projektiksi asti ei tästä ole niin yksittäisiä hahmojahan saa aina alustaa ;) Minulla ei itselläni ole tällä hetkellä henkisiä tai fyysisiäkään resursseja alkaa vetää juttua sen enempää, mutta kunhan kaivelen vanhoja kun on taas tullut uusia naamoja Käärmeeseen ja joku saattaisi innostua.
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Muistaakseni minun piti joskus kirjoittaa alustus Fredegar "Pulla" Bolgerista, mutta se jäi ajan tai energian puutteen takia. Voisi varmaan yrittää uudelleen. :)
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Muistaakseni minun piti joskus kirjoittaa alustus Fredegar "Pulla" Bolgerista, mutta se jäi ajan tai energian puutteen takia. Voisi varmaan yrittää uudelleen. :)
Hänhän oli kirjassa niitä "salaliittolaisia", jotka tiesivät Frodon jonkinlaisesta tehtävästä. Kärsi muistaakseni Sarkun vuoksi. Niitä hyviä tyyppejä. Tavallaan hauska seurata ketjun 10-vuotta vanhaa keskustelua...
 
Ylös