Käydäänkö läpi historian tärkeitä hahmoja?

Jos taivaansusi alustaisi Sauronista marraskuun konnana, voisin itse tehdä alustuksen Lukitarista joulukuun konnana sekä Sauronista ja Lukitarista joulukuun tiiminä.
 
Synergiaa! Mutta tuli mieleeni (ihan vain ehdotus, jos tuntuu Kointähdestä hyvältä niin sitten, ei muuten) että tiimin Sauron & Lukitari yhteyteen voisi kenties ottaa myös tiimin Morgoth & Ungoliant. Niitä tulee kuitenkin verrattua moneen otteeseen keskustelun kuluessa...
 
Laitetaan Tikin ehdotus mietintämyssyyn, aikaahan tässä on vielä jouluun. Mutta tmdoob, joko kotkat tulevat?
 
Voi ei. Onko jo tämä minun viikkoni? Olen jotenkin katsonut koko ajan että se olisi ollut ensi viikko. Kirjoitin kalenteriinikin ensi viikonlopun kohdalle että pohdiskele kotkia. Mitenköhän minä nyt näin olen sekoillut.

Voin katsoa että saanko tänään kirjoitettua heistä mitään järkevää, lähden illalla loppuviikoksi koulutusreissuun, joten jos kotkat eivät tänään saavu, niin silloin he saapuvat viimeistään lauantaina.

Olen pahoilla aikataulun sotkemisesta.

Edit.
Huomasin iltasella että Denethor oli tuonne jo sivuosalliseksi Telimektarin toimesta ilmiintynyt, joten jätän kotkat vielä liihottelemaan ensi kuuhun. Hyvä että näin on toimittu. Suotta odotella jos jollain on jo valmiina. :)
 
Telimektar voisi varmaan kirjoittaa alustuksen myös Denethorista poikineen ketjuun "Kuukauden tiimi"? Lokakuu ja marraskuu ovat yhä vapaana... Tietysti sitä voisi lykätä myös siihen asti, että Boromir ja Faramir saadaan esitellyksi kuukauden sankareina.

Voisin ottaa periaatteessa itse Boromirin tai Faramirin alustettavakseni, mutta odotellaan ensin, josko jollakin muulla olisi halukkuutta esitellä joku sankari. Minullahan näitä alustuksia on jo ollut yksi ja kaksi on vielä kalenterissa tämän vuoden puolella.

Sitten vielä kysyisin Jaamarilta, onko alustus Elrondista ja Arwenista tulossa? Täällä jo vähän odotellaan. :)
 
Ah, anteeksi. Olen jotenkin elänyt siinä uskossa että minulla oli alustus vasta ensi viikolla. Pari viikonloppua hävinnyt hulinalla jonnekin. Kiitos Telimektar kun pelastit tilanteet. On alustus tulossa, mutta ilmeisesti vasta seuraavassa kuussa :knockout: Anteeksi.
 
Olen suurella mielenkiinnolla ja ilolla seurannut vilkkaita keskusteluja, vaikka oma pääni onkin niin tyhjä, ettei sieltä välity mitään sormiin asti. Puutun puheeseen vain sen verran, että esitän kainon toiveen (ehkä näin on tarkoituskin) aloittaa aina uusi keskustelu jokaisesta hist. hahmosta. Esimerkiksi ne voi silloin helposti ja mukavasti laittaa linkiksi Kontuwikiin asiaan kuuluviin artikkeleihin.
 
Jos Konnun kansa on tätä mieltä yleisesti niin näin voidaan toimia. Nyt tarkoitus on ollut laittaa kategorioittain aina saman keskustelun loppuun seuraavan kuukauden hahmo. Nyt kun syyskuu on ohi niin antaas kuulua mielipiteitä puolesta ja vastaan. Maanantaina pitäisi tulla uusi hahmo niin tiedetään laittaako sen jatkoksi vai omaansa.
 
Tikin ehdotus kuulostaa ihan hyvältä. On helpompi löytää myöhemmin uudelleen keskustelu mahdollisesti mieltä askarruttamaan jääneestä henkilöstä/tiimistä, jos sillä on oma topsu. Ja mahdollisuus linkittää näitä pohdintoja Kontuwikiin olisi toki myös hyvä bonus.
 
Tein vähän järjestelyjä viestien kanssa. Tein niitatuista keskusteluista sisällysluetteloja. Näin vaikka jokainen hahmo/tiimi olisikin erillinen keskustelunsa niin ne on helppo löytää jopa pitkänkin ajan takaa. Käykää tonkimassa ja kommentoikaa.
 
Jos kuitenkin uskaltaisin lupautua kirjoittamaan alustuksen, nimittäin marraskuussa näyttää olevan vapaana kuukauden tiimi. Joten voisin koettaa saada aikaiseksi jotakin Thorinin seurueesta. Käykö tämä?
 
Kuulostaa hyvältä :)
Vaikka tämä vuosi näyttää aika täydeltä niin jos innokkaita alustajia löytyy niin voidaan jatkaa myös seuraavan vuoden puolelle. Olisi hienoa saada enemmänkin hahmoja kasaan.
 
Minunkin kiinnostukseni heräsi ja mietinkin, että jos ketään ei haittaa voisin varata Kuukauden sankarin alustuksen joulukuuksi tai sitä myöhemmäksi, kun marraskuu tulee vähän liian äkkiä ja minun pitäisi sumplia vielä yksi runokirja painoon ennen joulunpyhiä (siis aikataulullisesti koko loppuvuosi on yhtä tuskaa). Alustus olisi ihan mielenkiintoista tehdä jostakin Silmarillionin sankarista, mutta päädyin omassa mielessäni siihen, että Fëanor nousee Silman sankareiden joukosta alustuksen arvoiseksi.

Ja miksei hyvä tiimi alustettavaksi joskus myöhemmin olisi pariskunta Fëanor & Nerdanel, että jos kukaan muu ei joskus tulevaisuudessa innostu kirjoitelemaan noista kahdesta, niin kai voisin kirjoittaa yhden tiimialustuksenkin. Samaan syssyynhän voisi kai pohtia myös etenkin HoME X:ssä esiin noussutta "ongelmaa" Nerdanelista Fëanorin opettajana koskien kaikenmoisia sepäntaitoja, noh katselleen sitä sitten. Miksei myös Fëanor ja pojat tai Fëanor ja velipuolet yms. olisi hyvä tiimi, mutta siinä toki ideoita muille, kaikkea en itse voi tai halua toteuttaa. [22]
 
Laitan Sinilakille joulukuun sankarin. Jos et ehdi niin kannattaa ilmoitella ajoissa niin joku muu saa ehkä jotain kursittua kasaan.
 
Juu, hyvä niin. Yritän kyllä parhaani ja ainakin näin alustavasti uskon, että aikataulu ja omat voimavarat antaa myöten alustuksen kirjoitteluun.

Ja kun on luvattu, niin sitten kirjoitetaan vaikka hampaat irvessä.
 
Hei, anteeksi todella TODELLA paljon. Olen itse ollut todella surkea näköjään muistamaan alustuksiani. Tulette saamaan Griman viimeistään huomenna. Anteeksi kauheasti.
 
Tämä on ehkä vähän nyt lipsunut koko homma(myös minun toimestani ja ehkä jopa minun enemmän kuin muiden), mutta olisi kiva saada projekti rullaamaan soht hyvin jouluun asti. Olisiko parempi jos maanantai olisi suositus, mutta ennen viikonloppu kyseisellä viikolla raja? Jos viikonloppuna ei ole tullut alustusta niin joku muu voisi tehdä jonkun pika alustuksen kenestä vain (kategorian mukaan) ja jäänyt hahmo siirtyisi seuraavaan vapaaseen kuukauteen?
 
Ylös