Käydäänkö läpi historian tärkeitä hahmoja?

Paraskin puhuja kun itse missannut ainakin pari alustustaan, mutta Éowyniä kaivataan. Potkikaa te sitten minua ensi kuussa ;)

Joulukuulle kaivattaisiin myös lisäähahmoja!!! Alustuksen ei todellakaan tarvitse olla kummoinen. Kunhan on jotakin taustatie tos edes ja vähän jotain ajatuksia joista alkaa keskustelu. Myös tälle kuulle ehtii vielä pari hahmoa!!! Vapaaehtoisia?
 
Varaan Bilbo Reppulin esiteltäväkseni nyt, kun on vielä mahdollista keskustella tästä hobitista ilman uuden elokuvasarjan painolastia. (Tokihan Bilbo esiintyy myös TSH:ssa, muttei niin perusteellisesti)

Kuukauden konnaksi suosittelen Klonkkua ja Kuukauden tiimiksi Sormuksen Saattuetta. Mutta nämä ovat pelkkiä ehdotuksia... Alustuksia tarvitaan, tartu haasteeseen! :)
 
Otatko Vetehinen Klonkun joulukuun konnaksi?
Nyt hyvä tilaisuus alustaa myöskin muita hobitin hahmoja kuten Beorn, Thorin tai Bard!!! Lisätään kuukausia listaan tarpeen mukaan jos alustajia löytyy.
 
Mutta onko totta että Éowyn ja Tom jäävät ilman alustuksia?! :( Voi suru ja harmi. Molemmat todella mielenkiintoisia hahmoja minun mielestäni ja olisin halunnut lukea mitä heistä tullaan sanomaan. Jos ei huomiseen mennessä tule alustuksia niin ovat jälleen vapaata riistaa vaikka varata tammikuulle (ja marraskuu jää aivan ilman alustuksia :( )
 
Meikäläisellä kun näyttää siltä, että aikaa löytyisi tällaisten alustusten tekemiseen ja sitä intoakin aika reippaasti, niin voisin innosta ymmyrkäisenä alustaa seuraavaksi, taikka tässä vaiheesta jo soveliainta puhua täksi kuukaudeksi tuon Sormuksen saattueen. Ja tässä aikaisessa vaiheessa voisin myös ilmaista intoni alustamaan Thorinin vaikkapa tammikuulle tai muulle kuukaudelle. Siis jos tämä nyt on soveliasta, eikä kenelläkään ole jaata sanottavaksi.
 
Saattue lisätty listaan. Olisin laittanut myös Thorinin mutta en ollut ihan varma onko nyt sankari vai sivuosa vai mikä. Onko mielipiteitä?
Hienoa saada marraskuulle edes yksi alustus :)
 
Jaamar sanoi:
Mutta onko totta että Éowyn ja Tom jäävät ilman alustuksia?! :( Voi suru ja harmi. Molemmat todella mielenkiintoisia hahmoja minun mielestäni ja olisin halunnut lukea mitä heistä tullaan sanomaan. Jos ei huomiseen mennessä tule alustuksia niin ovat jälleen vapaata riistaa vaikka varata tammikuulle (ja marraskuu jää aivan ilman alustuksia :( )

Kyllähän Tom Bombadilin alustus ja keskusteluakin syntyi marraskuussa: http://keskustelu.kontu.info/Kuukauden_sivuosa_Tom_Bombadil

Kriisus puolestaan voi jo asennoitua alustuspuuhia varten, varsinkin Sormuksen Saattue (joulukuulle?) olisi mainiota saada. Ja Thorinin varaaminenkin tammikuulle on tehty oikeiden hallinnollisten käytäntöjen mukaan. Joten ei muuta kuin alustusten iloa! :)

Niin kyllä minä laskisin Thorininkin päähahmojen kategoriaan, eli kuukauden sankari olisi mielestäni kyseessä.
 
Ah, kun ei voi olla aina varma uusien naamojen tehokkuudesta niin ajattelin että pikaiseen läväyttää alustuksen meille marraskuulle. Mitenkä se Tom on mennyt koknaan ohi minulta! :( Säädän näitä huomenna kun olen virkeämpi. Mutta alustukset ovat tervetulleita.
 
Tehokkuutta löytyy, mutta ei sen verta, että aikakoneen saisin pistettyä kasaan, niin että pääsisin palaamaan marraskuuhun. Tai mitäpä turhia itseään aliarvioimaan, mutta sanotaan kuitenkin, että kyllä minä siihen vähän aikaan tarvitsen ennenkuin pääsen katselemaan 1700-luvun Firenzeä saatikka kirjoittamaan marraskuuhun alustusta.
Mutta tosiaan voihan sitä vähän pyöristää tätä marraskuunkin käsitettä niin enkohän minä parin päivän sisällä ole alustuksen saanut kyhättyä (tässä on nyt tärkeinä osatekijöinä ne, että muistanko minä ja pysynkö ajan tasalla sen verta, että ajoissa tajuan laittaa, nukuttu yö kun monesti on se muistinviejistä parhain)
Alustusta kuitenkin pitäisi tulla ja se on sitten arvon herrojen, naisten, taikka miksi liekään itsensä lukevan päätettävissä, että meneekö marraskuun vai joulukuun alustuksesta (voihan sen piruuttaan laittaa vaikka kesäkuun alustukseksi, jos mieli sitä halajaa)
 
Pahoittelen suuresti Tomin kadottamistani. Marraskuun tiimiksi saattueen ymppäämistä puolustelen sillä että viestissä mainittiin että "täksi kuukaudeksi" vaikka oli vielä marraskuu :p
Mutta nyt on joulukuu hienosti täynnä !!! Hyvä me. Ja tammikuussakin on jo yksi alustus.
Kun tuliketulla ei edelleenkään toimi nuo automaattinappulat enkä ole hyvä ja viitseliäs tietokoneiden kanssa säätäjä niin mikäli joltain jolla on muokkausoikeudet käy näppärästi noiden linkkien upottaminen ensimmäisessä viestissä niin sen saa mielellään tehdä ja olisin kiitollinen. FireFoxin uutta päivitystä odotellessa.
 
Muoksin nuo aloitusviestin linkit, ja voisin samalla uskaltautua varaamaan tammikuulle tiimin Gandalf & Pippin.
 
Jos rakas Éowyn on taas vapaata riistaa, niin minä mielelläni alustaisin hänestä vaikken olekaan projektissa aiemmin ollut mukana. Joko saa varata helmikuulle jos lupaa kirjoittaa kalenteriin isolla ja punaisella vai pitääkö odottaa vielä? :p
 
Amroth voisi kommentoida, haluaako hän pitää kiinni Éowynistä vai luovuttaisiko hän alustuksen Steelille. Mielestäni Éowyniä ei tarvitse erikseen nimetä helmikuun varaukseksi, koska hänet on jo merkitty marraskuulle. Eli jos Amroth luopuu alustuksestaan, voidaan Steel vaihtaa alustajaksi ja Éowynistä saa kirjoitella heti kun ehtii.

Lukaisin tätä ketjua ja huomasin, että Tik oli (ainakin puolittain) lupautunut alustamaan Ungoliantin. Vieläkö tarjous on voimassa? :)
 
Minä taas sanoisin että hahmo on vapaa jos alustusta ei kuulu ja että se on helmikuun hahmoksi oikein hyvä. Pysyy homma selkeänä. Saahan sen kirjoitella vaikka wordilla valmiiksi ja sitten vaan lähettää helmikuussa. Ja hahmo menee Steelille.
Olen tyranni nyt ja päätän näin ;) Liian usein on joutunut erilaisissa projekteissa odottelemaan että tekeekö joku jotain vaiko eikö ja saisiko joku tehdä jos tuo ei teekkään vai tekisikö kuka ja mitä häh? Siihen en halua lähteä. Eli Steel, Éowyn helmikuulle :)
Kiitos Steelsheen kun osallistut!


Ellemme tahdo tulkita että menisi sivuosana tammikuulle, mutta onko se sankarillisen neidon vähättelyä?
 
Tik tekisi mielellään Ungiksesta aloituksen, kunhan vain löytäisi sopivan henkisen ja ajallisen tilan sitä varten.
 
Éowyn kuuluu myös minun mielestäni ilman muuta Kuukauden sankarien arvovaltaiseen joukkoon. Ja toivotaan, että Tik löytää rauhaisen rotankolon missä kirjoitella.
 
Jee! Kalenterimerkintä tehty, joululoma on varmaankin otollista aikaa kirjoitella tuo valmiiksi odottelemaan. Sankarillisuutta komppaan minäkin :)
 
Äh, olen todella pahoillani, mutta joulukiireet estävät Klonkun kirjoittamisen :( Joku muu voi hänet ottaa kirjoitettavaksi.
 
Ylös