Kalenteri on palannut

Lentävä lumi sanoi:
Eipä taida siksi luukut toimia, koska niihin ei ole sisältöä? Ymmärsinkö oikein?
Tai Merrillä ei ole ollut aikaa pistää niitä kalenteriin. Luulisin, että joistain luukuista on ollut mainintoja joita ei vielä ole nähty. Ehkä? Harmillista vaikkemme voi toki oikein syyttää kuin itseämme, mitäs emme olleet tehokkaita ajoissa, marraskuussa. :(
 
Oho... Minä luulin, että se on joku tekninen juttu. Jos ei ole aikaa niin ei ole. Niin sitä aina luulee, että nämä kaikki hienoudet toimii itsestään ilman, että joku raataa niiden eteen.
 
Itse asiassa kehittelin minäkin tuossa päässäni pientä ideaa (lopultakin!) mutta en tiedä jaksanko lähteä sitä toteuttamaan jos luukkuja ei ole enää jäljellä/loppukalenteria ei toteuteta.
 
Minä olen muutaman kuvan Merrille lähettänyt, ja lisääkin olisi, mikäli niistä johonkin on (lähinnä kokonsa puolesta siis, Merri ehtikin sanoa, että kuvien koon muuttaminen onnistuu, joten toivon sitä). Että mikäli hän (Joku muukin kenties kuin Merri..? Jos hänellä on kiireitä kovin paljon, mikä on täysin ymmärrettävää varsinkin tähän aikaan vuodesta.) ehtii kuvia kalenteriin laittamaan, niin eiköhän me yhdessä saada loppuihinkin luukkuihin kuvia, vai mitä :)
 
Tämän takia olisin halunnut jo marraskuussa saada homman tehtyä, tiesin ettei aikani välttämättä riitä joulukuussa. Syy tosin on nyt ollut eri kuin ajattelin, olen ollut kipeänä jo viime lauantaista asti, olkootkin että olin maanantain ja tiistain töissä. Joutuu taistelemaan että jaksaa keskittyä mihinkään, pahin flunssani pitkään aikaan.

En tiedä saako loppuakaan kalenteria kunnialla loppuun asti, luukkuja ei taida vieläkään riittää koko ajalle. Ilmeisesti metelinpito olisi pitänyt aloittaa jo lokakuun alussa... toisaalta, olen aiempaan verrattuna niin vähän netissä tätä nykyä, etten tiedä olisiko se suurta väliä tehnyt. Aika juoksee niin nopeasti ohitse.
 
Minulla on ensi maanantain luukku Risingin joulukalenterissa, joten sitä voi toki käyttää täälläkin, jos tulee tarvetta. Pistän kuvan tulemaan vaikka huomenna illemmalla sähköpostissa (Tai yksityisviestin kautta), heti kun saan sen valmiiksi.

Nyt on tekeillään aika jouluinen taustakuva laajakulmanäyttöjä varten.
 
Paranemisia Merrille! :) Se on sitkeää laatua tämä tämän vuoden flunssapöpö. :|

En tiedä auttaako aikaisempi deadline mitään - minulle ei ainakaan joulufiilis ja sitä myöten inspis oikein iske vielä marraskuussakaan päälle millään.
 
Noh, tämän vuoden joulukalenteri meni vähän myöhään; enkä minäkään tehnyt mitään auttaakseni. Mutta jospa kaikki tekisivät jouluinspiksen saatuaan kuvia ja kivoja juttuja jo ensi vuodelle? Kaitpa ne pysyvät tallessa koneittemme lukemattomissa bittimerissä.

Ai niin, paranemisia Merrille! :)
 
Nyt on ollut vihdoin helpompaa olla (minkä huomaa kellonajasta, puuhannut pois alta joitakin tekemättömiä asioita) niin saanen vihdoin päivitettyä kalenterin ajantasalle. En ole tarkastanut vielä montako luukkua minulle on nyt lähetetty, mutta täytän kalenterin niin pitkälle kun voin. Ensin tosin nukun ne jotkut unet, nyt painaa jo päälle.

Jos luukkuja syystä tai toisesta jää ylitse, niin minulla onkin sitten uusi ratkaisu: ne menevät ensi vuoden kalenteriin. Olen kuitenkin sen verran hyvä säilömään tiedostoja, että ne tuskin pääsevät hukkumaan. Kierointa olisi tehdä ensi vuoden kalenteri jo tänä vuonna...
 
Nyt on luukut 11 – 19 täytetty. Vielä olisi viisi viimeistä luukkua täyttämättä. Tiedän että _mic_ oli pistänyt jotain materiaalia, mutta se tapahtui irkin välityksellä vielä kipeänä ollessani ja irkin tekstin pysyvyys ilman lokitusta on vähän heikon puoleista :)

Ja joo, YouTubekin toimii lähteenä videomateriaalille.
 
Näin, kiitokset kaikille kalenteriin töitä lähettäneille! Minulle voi vielä lähetellä luukkuja ensi vuoden kalenteriin laitettavaksi. Ja kyllä, ne luukut oikeasti jopa säilyvät minulla tallessa sen vuoden.

Kalenteri ehti valmistua kokonaisuudessaan huikeat 10 minuuttia ennen viimeisen luukun julkaisua.
 
Kiitos Merrille kalenterista! :)

Ensi vuodeksi tehdään vaikka sitten joo vähän enemmänajoissa luukut. :p *Elanor*in laittama video kyllä jaksaa viihdyttää.

Kiitos Merrille ja kiitos luukkuilijoille :)
 
Ylös