Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Kauheimmat joululaulut

Keskustelu huoneessa 'Musahuone', aloittanut Ankeuttaja, 16.12.2016.

1. Ankeuttaja

Ankeuttaja Vieras

Tinapilli jakaa säkkipillin ja urkujen kanssa ensimmäisen sijan niinkin merkittävällä listalla kuin "Maailman upeimmat soittimet minun mielestäni" .

Lindëalda ja Tik tykkäävät tästä.
  2. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen Suomen Tolkien-seura

Et olekaan ollut smial Telcontarissa 90-luvulla. Minä olin silloin ihan ihastunut tinapillin ääneen ja sellaisen itselleni hankittuani lurittelin sitä joka paikassa teini-iälleni tyypillisellä itsekeskeisyydellä miettimättä yhtään muiden ihmisten korvaparkoja. Saattaa olla, että jotkut eivät sen seurauksena halua enää ikinä kuulla tinapillin soivan.

3. Ankeuttaja

Ankeuttaja Vieras

Ei, en ole. 90-luvulla tein parhaani ollakseni mahdollisimman näkymätön. Sillä tavalla hukkasin liian monta vuotta elämästäni.

4. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Suamenlejjona on ennenkin tehnyt kovia ralleja, mutta tämä ylittää jopa Juicen Sian joululauluna:

5. Pagba

Pagba Hyvienkin vitsien kertoja

Nyt on netissä menossa Whamageddon-haaste. Sen häviää heti kun kuulee Wham-yhtyeen joululauluklassikon Last Christmas. Häviöstä pitää ilmoittaa sosiaalisessa mediassa tunnisteella #whamageddon. Kohtalotovereilta saa sitten vertaistukea Fesen ryhmässä nimeltään Whamhalla. Haaste alkoi 1.12. ja päättyy keskiyöllä 24.12. paikallista aikaa.

douv, Súlien, Ares B ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  6. Súlien

Súlien Kontulainen

Minä kestin tuota haastetta alle puoli tuntia - eilen heti partiokokouksen alussa altistuin kyseiselle kappaleelle. Toivotan muille parempaa onnea :joy: (Whamhallassa ei sentään ole näkynyt Whámoa, tosin tällä tuurilla joudun kyllä etenemään vielä Whamdosiinkin asti ennen joulua)

Jaa somessa