Ketään taiteesta innostuneita?

Itse rakastan piirtämistä, ja tässä vähän aikaa sitten, Viiden armeijan taistelun nähtyä, innostuin piirtämään paljon Tolkien-aiheisia kuvia. Jotkut kuvat piirrän/piirsin puuväreillä, jotkut hiilellä, lyijykynällä, tietokoneella, joskus jopa puhelimella, joten ajattelin että jos täältä löytyisi muita "taiteilijanalkuja" (tai tottakai myös ihan valmiita taiteilijoita :grin:) jotka voisivat julkaista kuvan jostain piirroksestaan? ;)

Itse nimittäin tykkään todella paljon jakaa kuvia omista piirroksistani ja nähdä kuvia muiden taiteesta.
Ja eihän tämän taideteoksen tarvitse olla piirros tai maalaus, se voi olla periaattessa mitä tahansa taidetta kunhan se ei loukkaa ketään ja liittyy jotenkin Tolkieniin, hänen teoksiinsa tai esim. niistä tehtyihin elokuviin :)
Tässä vähän aloitukseksi omaa taidettani: Smaug And Bilbo.jpg
 
Jos tarkoitit sitä, että et tiedä miten kuva liitetään viestiin, niin tässäpä siihen ohjeet:

Kirjoittaessasi viestiä, alhaalla oikealla on kolme palkkia, "Lähetä vastaus" "Liitä tiedosto" ja "Lisää vaihtoehtoja...".
Klikkaa sitä palkkia jossa lukee "Liitä tiedosto". Siitä pääset tietokoneesi kansioihin josta voit valita kuvan jonka haluat lähettää.

Toivottavasti toimii, toimi ainakin minulla, (minulla on tietokoneessa Windows 8 -käyttöjärjestelmä eli en tiedä toimiiko esim. Applen tietokoneilla)
Toivottavasti ymmärsit edes jotain :)
 
Kiitos, tässä muutama:
follow 004.JPG tämän tein yhteen blogiin, tosin tällä hetkellä 92. (on olevinaan Thranduil)
011.JPG Ja tuo tyylitelty Sauron.
Mutta kuvia löytyy ja vaikka millä mitalla laidasta laitaan, sillä niitä tosissaan on, ja paljon
 

Liitetiedostot

  • stocholm 076.JPG
    stocholm 076.JPG
    77 KB · Katseluja: 0
  • follow 002.JPG
    follow 002.JPG
    82 KB · Katseluja: 0
Ite oon jossain vaiheessa piirtäny Glaurungin Nargothrondin saleissa, mut se on kyllä niin surkee etten tiiä kehtaanko laittaa tänne (ja sinä, LotrHobbit, jos tahdot nähdä sen niin mielestäni olen jossain vaiheessa sulle lähettänyt) ja on vähän suunnitelmissa piirtää Elwë Singollon ja Melianin ensikohtaaminen (Silmarillionin alkupuolella kerrotaan, Glaurung sitten on Húrinin lasten tarinasta lohikäärme), mutta enemmän olen sen vähän mitä piirrän niin tehnyt pelipiirroksia. Uusin on FNAF2-pelin erääseen faniteoriaan liittyen (faniteoria siitä, että yksi pelin hahmo olisi todellisuudessa jonkun murhatuista lapsista äiti) mutta siitä ei sen enempää, jos haluatte tietää, youtubeen hakuun It's been so long.

Sitten kännykän FaceQ:lla, joka on siis itseasiassa vain animetyylisten avatar-hahmojen tekoon suunniteltu kännykkäsovellus, tein kerran Elrondin, ja se on jopa ihan hyvä, voisin laittaa tähän väliin.

Ja itse en tykkää tehdä leffojen pohjalta, joten luultavasti kuvani tulevat Silmarillionista, koska jos esimerkiksi tekisin Aragornista sen 87-vuotiaan mitä hän oikeasti olisi Sormusten herrassa ollut, kukaan ei tunnistaisi häntä.
 

Liitetiedostot

  • FaceQ1420836510302.png
    FaceQ1420836510302.png
    79 KB · Katseluja: 2
Ylös