Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Kevätmiitti 27.2.-1.3.2015

Keskustelu huoneessa 'Yhdistyksen tapahtumat', aloittanut Jasdril, 21.01.2015.

1. Ringlad

Ringlad Kontulainen

Joudun ainakin toistaiseksi perumaan osallistumiseni, koska en ole vielä saanut sumplittua työvuoronvaihtoa (ja koska miittimaksun eräpäivä on jo huomenna).

2. Lukki

Lukki Hobitti

Joudun peruuttamaan tuloni myös. Mutta pitäkäähän te muut hauskaa minunkin puolestani. ^^

3. Pagba

Pagba Hyvienkin vitsien kertoja

Taidanpa perua minäkin. Miittimaksu pitäisi maksaa, mutten löydä sähköpostilaatikostani viestiä, jossa kerrottaisiin viitenumero. Tavoistani poiketen en edes kopsannut maksutietoja minnekään. En halua joutua mustalle listalle maksusta, jota en voi suorittaa.

4. Jasdril

Jasdril Kontulainen Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Vai haluatko Pagba vain sen viitenumeron? ;)

5. Pagba

Pagba Hyvienkin vitsien kertoja

No enpä taida haluta. Taidan jättää koko miitin väliin. Tänä keväänä juoksen Protun koulutuksiin liittyvissä jutuissa ja niissä kaikissa on tiukka minuuttiaikataulu. Tuollainen Konnun oleilumiitti olisi toisaalta tervetullutta vaihtelua, mutta toisaalta myös tylsistyttävää. Vietän senkin ajan mieluummin perheeni parissa. Tulee halvemmaksikin.

6. Qohelet

Qohelet Kontulainen

Minäkin joudun peruuttamaan :( vaikka maksoinkin jo ja ostin ne bussiliput. Aina ei voi voittaa.

7. Ringlad

Ringlad Kontulainen

Pääsinkin eroon työvuorosta, joten perun perumiseni.

douv tykkää tästä.
  8. Jasdril

Onko Lathronilla ja Dracaenalla minkälaiset kellonajat perjantaina? Lähetäänkö me mun vai Lathrin autolla?

9. Dracaena

Dracaena Raseena

Luentoni loppuu 11.30, sen jälkeen käväisen lounaalla. 12–12.30 jälkeen olen vapaa lähtemään milloin vaan. Autolla ei ole väliä.

10. Jasdril

Kiva :) Voidaan siis tarvittaessa ajaa Lahden kautta ja ottaa Lee kyytiin.

11. Dracaena

Dracaena Raseena

Aikatauluni parani entisestään, koska perjantaiaamun luento peruuntui – voidaan siis minun puolestani lähteä jo vaikka torstaiaamuna ja ajaa esimerkiksi Moskovan kautta (Google Mapsin mukaan Jyväskylä–Moskova–Hämeenkoski-reittiin menisi 27 tuntia, tosin siihen ei taida sisältyä rajalla jonottamista).

Näinköhän tulee ihan loskainen miitti. :| Saunasta sohjoon kierimään ei hirveästi houkuttele, mutta eipähän jäädy jalat maahan kiinni.

Steelsheen tykkää tästä.
  12. Olórin

Olórin Kontulainen Suomen Tolkien-seura

Minäkin sitten ilmoittauduin miittiin. Voisin kokeilla erikoisempaa reittivalintaa Joensuu-Jyväskylä-miitti, jos Jasin autoon mahtuu vielä yksi matkustaja. Jyväskylään kulkisi juna kello 10.10 perjantaina.
    Takaisin päin näyttää pääsevän perinteisemmin Shetain kyydissä Savonlinnaan.

13. Samooja

Samooja Kontulainen

Hyvä jos jonkun aikataulu helpottuu koska minun aikatauluni ei sitä tee. Suosittelen kyytiä tarvitsevien hakeutumista muiden autokuntien matkaan, voi olla että oma matkaan lähtöni venyy hyvinkin myöhäiseksi ja lopullinen aika varmistuu vasta perjantaina kun näen moneltako nyt sitten lopulta pääsen matkaan lähtemään.

Koska olen todennäköisesti viimeisten joukossa paikalle saapuva esittäisin vienon toiveen alasängystä (tai esim.sellainen keittiön takana oleva huone). Kammoan täysin järjenvastaisesti kerrossänkyjen yläpunkkia, olen varmaankin lapsena tippunut sellaisesta tai jotain. :)
    Miittihän ei tosin ole lähellekään täynnä joten sänkyjä varmaan jää joka tapauksessa reilusti vapaaksi.

14. Jasdril

Yksi matkustaja mahtuu joo, mutta tulkaa sitten taas kevein kantamuksin ettei viimeisestä Lahti-Hämeenkoski välistä tule kammottavaa ahdistumista :D

15. Sidhiel

Sidhiel Rajatapaus

En tarvitsekaan kyytiä, onnistuin pummaamaan kyytini äidiltä.

16. Jasdril

Lähdetään Jyväskylästä klo 13.30, eli jos noukin Lathronin Palokasta vaikka 13.00 ja sitten Olorinin asemalta (?) n. 13.15 niin olisimme hakemassa Raseenaa Kuokkalasta 13.30 ja oletettavasti reilussa kahdessa tunnissa ajoissa hakemassa Martalexin Lahden asemalta. Käydään Lahdessa (tai vasta Hämeenkoskella?) kaupassa, älkää tehkö elämästänne epämiellyttävää kantamalla mitään ylimääräistä ennen sitä.

17. heppuli

heppuli Kontulainen

Minun pitää valitettavasti perua osallistumiseni, vaikka maksut on jo makseltu. Mutta menipähän hyvään ne rahat, pitäkää oikein kiva miitti!

18. Lathron

Lathron Kontulainen

Kuittaan kyytiasian, kiva tulla miittiin pitkästä aikaa! :)

19. Heathertoes

Heathertoes Seuran puheenjohtaja Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Mihinköhän aikaan Caele arvelee perjantaina kulkevansa? Mietin, että josko tulisin Hämeenlinnaan junalla ja pääsisin siitä kyytiin. Yskä on aika kroonistunut, niin en uskaltane Lehtiksen autoon :/

20. Caele

Caele Armoton kurmoottaja

Jaa, varmaan ihan koska vaan pääset ite lähtemään, minkäänaista varsinaista aikataulua ei ole.

Jaa somessa