Kevätmiitti 27.2.-1.3.2015

Joudun ainakin toistaiseksi perumaan osallistumiseni, koska en ole vielä saanut sumplittua työvuoronvaihtoa (ja koska miittimaksun eräpäivä on jo huomenna).
 
Joudun peruuttamaan tuloni myös. Mutta pitäkäähän te muut hauskaa minunkin puolestani. ^^
 
Taidanpa perua minäkin. Miittimaksu pitäisi maksaa, mutten löydä sähköpostilaatikostani viestiä, jossa kerrottaisiin viitenumero. Tavoistani poiketen en edes kopsannut maksutietoja minnekään. En halua joutua mustalle listalle maksusta, jota en voi suorittaa.
 
No enpä taida haluta. Taidan jättää koko miitin väliin. Tänä keväänä juoksen Protun koulutuksiin liittyvissä jutuissa ja niissä kaikissa on tiukka minuuttiaikataulu. Tuollainen Konnun oleilumiitti olisi toisaalta tervetullutta vaihtelua, mutta toisaalta myös tylsistyttävää. Vietän senkin ajan mieluummin perheeni parissa. Tulee halvemmaksikin.
 
Minäkin joudun peruuttamaan :( vaikka maksoinkin jo ja ostin ne bussiliput. Aina ei voi voittaa.
 
Onko Lathronilla ja Dracaenalla minkälaiset kellonajat perjantaina? Lähetäänkö me mun vai Lathrin autolla?
 
Luentoni loppuu 11.30, sen jälkeen käväisen lounaalla. 12–12.30 jälkeen olen vapaa lähtemään milloin vaan. Autolla ei ole väliä.
 
Aikatauluni parani entisestään, koska perjantaiaamun luento peruuntui – voidaan siis minun puolestani lähteä jo vaikka torstaiaamuna ja ajaa esimerkiksi Moskovan kautta (Google Mapsin mukaan Jyväskylä–Moskova–Hämeenkoski-reittiin menisi 27 tuntia, tosin siihen ei taida sisältyä rajalla jonottamista).

Näinköhän tulee ihan loskainen miitti. :| Saunasta sohjoon kierimään ei hirveästi houkuttele, mutta eipähän jäädy jalat maahan kiinni.
 
Minäkin sitten ilmoittauduin miittiin. Voisin kokeilla erikoisempaa reittivalintaa Joensuu-Jyväskylä-miitti, jos Jasin autoon mahtuu vielä yksi matkustaja. Jyväskylään kulkisi juna kello 10.10 perjantaina.
Takaisin päin näyttää pääsevän perinteisemmin Shetain kyydissä Savonlinnaan.
 
Hyvä jos jonkun aikataulu helpottuu koska minun aikatauluni ei sitä tee. Suosittelen kyytiä tarvitsevien hakeutumista muiden autokuntien matkaan, voi olla että oma matkaan lähtöni venyy hyvinkin myöhäiseksi ja lopullinen aika varmistuu vasta perjantaina kun näen moneltako nyt sitten lopulta pääsen matkaan lähtemään.

Koska olen todennäköisesti viimeisten joukossa paikalle saapuva esittäisin vienon toiveen alasängystä (tai esim.sellainen keittiön takana oleva huone). Kammoan täysin järjenvastaisesti kerrossänkyjen yläpunkkia, olen varmaankin lapsena tippunut sellaisesta tai jotain. :)
Miittihän ei tosin ole lähellekään täynnä joten sänkyjä varmaan jää joka tapauksessa reilusti vapaaksi.
 
Yksi matkustaja mahtuu joo, mutta tulkaa sitten taas kevein kantamuksin ettei viimeisestä Lahti-Hämeenkoski välistä tule kammottavaa ahdistumista :D
 
En tarvitsekaan kyytiä, onnistuin pummaamaan kyytini äidiltä.
 
Lähdetään Jyväskylästä klo 13.30, eli jos noukin Lathronin Palokasta vaikka 13.00 ja sitten Olorinin asemalta (?) n. 13.15 niin olisimme hakemassa Raseenaa Kuokkalasta 13.30 ja oletettavasti reilussa kahdessa tunnissa ajoissa hakemassa Martalexin Lahden asemalta. Käydään Lahdessa (tai vasta Hämeenkoskella?) kaupassa, älkää tehkö elämästänne epämiellyttävää kantamalla mitään ylimääräistä ennen sitä.
 
Minun pitää valitettavasti perua osallistumiseni, vaikka maksut on jo makseltu. Mutta menipähän hyvään ne rahat, pitäkää oikein kiva miitti!
 
Mihinköhän aikaan Caele arvelee perjantaina kulkevansa? Mietin, että josko tulisin Hämeenlinnaan junalla ja pääsisin siitä kyytiin. Yskä on aika kroonistunut, niin en uskaltane Lehtiksen autoon :/
 
Jaa, varmaan ihan koska vaan pääset ite lähtemään, minkäänaista varsinaista aikataulua ei ole.
 
Ylös