Kevätmiitti 27.2.-1.3.2015

^Jesh, no eipä mulla aikataulurajoituksia ole, joten mennään suht milloin vaan. Heitän privaviestiä vielä aiheesta.
Niin, ja sunnuntaina voisin hypätä Samon autoon :)
 
Jep,
sunnuntaina minun kyydissäni pääsee kyllä Helsinkiin päin.
 
Tjaa, voisihan tähänkin miittiin meikäläinen osallistua jos ei vain tule olemaan muuta menoa noina päivinä.
Ja eikös sitä muuta menoa aina heti ilmaannukin kun tullaan sovittuja päivämääriä lähemmäs! Pitää viikonloppuna auttaa muun muassa siskoa muutossa eli peruutus tulossa minun suunnaltani niin että prätkähtää.

Yrittäkää pitää kiva miitti ilman minun lähes korvaamatonta läsnäoloani, niin vaikealta kuin se varmasti voi tuntuakin.:lol:
 
Olisi paljon hyviä syitä ahkeroida viikonloppua kotosalla, joten päätin tehdä oman ennätykseni viimetinkaisessa miittiin ilmoittautumisessa.
 
Joko mä olen murmuttanut että miksei seuraava viikonloppu?

No koittakaa nyt kuitenkin pitää hauskaa vaikken olekaan paikalla. Syön teidänkin puolesta sunnuntaina The Green Dragonissa. :p
 
Nerwen, duh, siks tietenkin että on hevosmessut Helsingissä. Duh.

Dracaena ja Lathron varatkoon 16€ bensoihin ja Olorin 8€. Huimaa plussaa jos mahdollista maksaa jo perjantaina! :)
 
Last edited:
Pitääkääpähän hauska miitti! Vähän kyllä taas harmittaa, etten itse pääse, mutta hei "life's a piece of shit, when you look at it". Paitsi, että tällä hetkellä milteipä kaikki on mitä mainioimmin, lukuunottamatta maanataina olevaa tenttiä, mitä en todennäköisesti läpäise, mutta eipä sekään jaksa juuri nyt aiheuttaa negatiivisia fiiliksiä. Itseäni vielä toistaen, hauskaa miittiä kaikille!
 
Olipas aktiivimiitti! Lots of activities in this meeting! Ihme, etteivät lihakset ole tämän kipeämmät :knockout: Juoksemista, avannon tekemistä kirveellä, mäenlaskua, kävelyä, joogaa, pilatesta.. It was nice to see you all!
 
Kiitokset minultakin kaikille mukavasta miitistä! Oli kivaa saunoa ja pelailla hyvässä seurassa, vaikka viikonloppu menikin ohi ihan hujauksessa. Nähdään taas!
 
Minullakin oli kivaa. Vähän alan kyllä pitää Hämeenkosken karmaa huonona, kun nyt kahdesti peräkkäin olen saanut samanlaisen pöpön heti siellä käynnin jälkeen (ja itse asiassa kolmannellakin kerralla, mutta silloin tauti oli vähän erilainen). Tällä kertaa olin muistanut ottaa ruokajuomia mukaan, enkä kärsinyt hanaveden pinkkeydestä ja jännyydestä.

Dixit oli minulle uusi peli. Pidin siitä, vaikken edes voittanut kertaakaan, eli pidin todella paljon. Haluaisin kiittää viisukatsomoa, molempien suuntien kyydittäjää ja matkaseuraa, sekä lauantain aakkosto-kieli-väri-äänne-keskustelusta Satekaita ja Olorinia. Vähän liian vähän maltoin nukkua, mutta se ei ollut toisaalta mikään yllätys.
 
Kiitokset taasen.
Silmäoireita tällä kertaa vähemmän kun kävin saunassa vain pikaisesti, joskin sekin riitti silmien kutiamiseen ja nenän tukkoiluun. Homeiset polttopuut edelleen puuvajassa ja ulkopuolella vissiin sinne sisään menoa odottamassa yhtä homeisia.

Tutustuin dixitiin, aikaisemmin olen katsellut sitä vain vierestä ja pelännyt että se olisi tarinankerrontapeli, niissä kun ei miun mielikuvitus riitä, joskin jonotuksessa tuli pelattua once upon a timea. Mutta ei Dixit niin pelottava ilmestys ollutkaan.
Oma korttipelimme eteni taas hieman, joskaan ei enää kovin suurin muutoksin.
Kirjoitusjärjestelmiä haluaisin tutkia lisääkin jos vain aikaa riittää ja ajattelin siirtää koneelle nuo mitä miulla jo on ylhäällä(kunhan keksin miten).
 
Ylös