Kevätmiitti Hämeenkoskella 1.-3.3.2013

Minäkin tiskaan, kunnes kumara asento käy liiaksi alaselälleni. Jos minua pyydetään ruskistamaan jotain, etsin ruskeaa maalia.

Jos nikkisi eteen laittaisi kullan kemiallisen merkin, tuloksena olisi kenties tunnistettava nimi.
 
Ruoka kelpaisi varmaan Jalvorillekin. Viime kerran pitsa oli kyllä taivaallista :)

Tarkoitukseni olisi yrittää tällä kertaa toden teolla keinua kameran kanssa, ja yleensä olenkin G+:saan heittänyt miittien kuvia. Jos jollakulla on jotain oman naamansa julkaisua vastaan (en laita ikinä nimiä näkyviin), sopii mainita siitä mielellään niin, ettei minun tarvitse yrittää muistella kuka sanoi mitä, vaan voisin jostain tekstipohjaisesti sen varmistaa. Tähän asti olen yrittänyt miitissä kysellä tämän perään, enkä mielestäni ole saanut kieltäviä vastauksiakaan.
 
Kivasti haluaisin kyydin Tampereelta. Eli mahdollisesti Lathronin kyytiin, jos Lathron ajaa Treen kautta.
 
Mayn suurperheauto on myös liikenteessä! Lähtö n. 14 Taavetti - Kouvola - Lahti - Hämeenkoski. Paikkoja tavaran määrästä riippuen 3-4. Olorini, jos olet tulossa kotoa päin, niin olen puolenpäivän maissa Imatralla.
 
Hiphei, tajusin kiivetä sängynpohjalta ilmoittautumaan eilen!

Minäkin lähden Tampereelta. Mahdollisesti käytössä koirankarvoilla kuorrutettu auto, johon mahtuu hyvin minun lisäkseni ainakin kolme, tarvittaessa ehkä neljäkin kyytiläistä. Mutta tämä selvinnee myöhemmin. Jos en lähde meidän autolla, kyyti ois kiva.
 
Juu, kotonta olen tulosssa, joten voisin hypätä Mayn kyytiin Imatralta. VR ajelee pohjoisesta Imatralle sopivasti 11.10.

Yhteisruokailuunkin voin osallistua. Voin yrittää kaikkea, mutta työn tuloksesta en mene takuuseen.
 
May, monenkas aikaan arvelisit olevasi Lahdessa? Minulle kelpaisi kyyti Lahdesta miittiin ja takaisin?

Osallistuisin mielelläni ruokapiiriin. Voin tehdä mitä osaan, joka tietysti riippuu kovasti siitä, mitä tehdään.

Ja alan varmaan roran tavoin näkemään painajaisia miitin sosiaalisesta puolesta ensi yönä. :D
 
Jos seitsemän tienoilla olisi vielä Lahdesta (tai hitusen myöhemmin lähempää miittipaikkaa) kyytejä tarjolla niin mielelläni hyppäisin mukaan.

Jos ei, niin olisin 15.51 Lahdessa ja voisin hypätä jonkun, kenties Mayn kyytiin? Tai aikataulujen mukaan miksei aikaisemminkin matkan varrelta. Aikaisempi juna on 14.38 Lappeenrannassa ja 15.20 Kouvolassa.

Ja yhteisruokailuun osallistuisin mielelläni! Erityisesti kokkailuun voin osallistua täysin voimin jos sillä lunastan vapautuksen tiskaamisesta :b
 
Oon aika varma että Lathron on luvannut mulle ruokaa. Mutta en tiedä oliko kyse yhteisruokailusta vai jostain aamiaispekoneista. Voisin olla kiinnostunut joka tapauksessa, paitsi jos taas päätän elää koko miitin mutakakulla.
 
Minäkin saattaisin olla hurja ja ryhtyä yhtesiruokailuun mukaan ensimmäistä kertaa ikinä "pitkän" miittiurani aikana.
Rora, Novan kyydin pitäisi onnistua perjantaina kun ajelee H-linnan läpi töistä tullessansa. Paluusta sunnuntaina en mene takuuseen mutta ainakin Turengin asemalle asti pääsee varmasti.
 
Tämähän alkaa kuulostaa mainiolta.

Eli Team Ähkyyn kuuluu siis Lathron, Laurërora, Pagba, Jas, Delvor, Meppin, Olorini, Vimes, Jaamar ja näemmä tuo aito ja alkuperäinen Steelikin on mutapekonia vailla. Eli kymmenen. Toivottavasti siellä on hyvä keittokalusto, jotta isoille porukoille ei tartte laittaa monessa astiassa samaa mokkoa. Tai sitten tehdään pizzaratkaisu kuten viimeksi. Se oli kyllä toimivaa, kivaa ja hyvää. Sain olla oikea Gennaro :D Miten on, tehdäänkö sillein, että varsinainen yhteisruokailu on esim. lauantain päivällinen, vai halutaanko tehdä useampi kattaus yhdessä? Minulla ei ainakaan ole aikomusta syödä huonosti millään aterialla, joten mulle on ihan sama. Roran kanssa meillä onkin jo väliaikainen taktinen liitto, minä kokkaan, hän tiskaa - yksi vielä mukaan, joka maksaa ;D

Vamperi pääsee kyllä kyydilläni ainakin menomatkan, jos olen tulossa sähköisillä sotavaunuillani. Eli minun auto 3/5
 
Novan kyydissä perjantaina tulossa nyt rora ja Arkint. Pari vielä mahtuu.
Paluukyyti sunnuntaina Turengin asemalle jos junien aikataulut sattuvat kohtuullisesti. Muuten jos kauniisti pyyttää niin saattaa saada kyydin H-linnaan asti ;)
 
Humhum. Mietin tässä, mahtuisikohan yhteiskokkailuun vielä yhdestoista rikka rokkaan. Voin tehdä kaikkea: pilkkoa, kokata, maksaa, tiskata. Mieluiten en kyllä tiskaisi.

Jos ei mahdu kimppaan, niin nautiskelen sitten itsekseni. Eiku..
 
Ei kukaan sattuisi tulemaan Turun suunnasta autolla ja haluaisi pyörähtää Ypäjän kautta? Ylimääräisestä lenkistä tulevat bensakulut maksaisin auliisti. Terveisin julkinen liikenne on täällä jokseenkin huonoa. Perjantaina tosin saan vielä taiottua itseni Hämeenkosken pikavuoropysäkille noin klo. 17:20. Mutta sitten sunnuntai... Julkisilla en pääse tänne, ellen varro jossain matkan varrella suunnilleen kuutisen tuntia. Mikäli kukaan ei ole täälläpäin ajelemassa, voisin pyytää joltakulta kyydin Tampereelle, josta taas pääsisin sumplimaan itseni kouluun melkein järkevästi.
 
Yritän jälleen lainata autoa, mutta mikäli se ei onnistu, niin kaipaan minäkin kyytiä Helsingistä.
 
Yhteiskokkailu kiinnostaisi minuakin, jos viel mukaan mahtuu.

Näillä näkymin tulen Fairy Talen kyydillä Raisiosta.
 
Mor Nienor sanoi:
Ei kukaan sattuisi tulemaan Turun suunnasta autolla ja haluaisi pyörähtää Ypäjän kautta?

Mä lähden Raisiosta siinä 14.30. Googlemaps arvioi että tuon välin (Raisiosta Ypäjälle) ajaa vähän reilussa tunnissa. Mutta voin poiketa ja koukata ja käydä noukkimassa sinut, ettei tarvi säätää erikseen. Sovitaan vaan joku tarkka maamerkki/kauppa/bensa-asema tms. josta poimin. Ja sunnuntaina paluu myös. ;)
 
JEEEEEE pitkästä aikaa miittiin! Ja tällä kertaa oikeasti tulen, en vain ilmoittaudu (paitsi jos koulu loppuu hölmöön aikaan...). Olisin siis tulossa Joensuusta ja järkevin vaihtoehto tulemiseni kannalta on varmaankin matkustaa junalla Hämeenlinnaan tai Lahteen, josta olisi lyhyempi matka Hämeenkoskelle (ja tulee minulle halvemmaksi). Yritän päästä tulemaan klo 12.17 junalla, joka olisi Lahdessa 15.52 ja H-linnassa klo 17.09, ja seuraava vuoro on vasta kolmen jälkeen ja perillä 18.52 ja 20.09. Ja jos läsnäoloni ei tunnilla ole äärettömän välttämätöntä, niin pääsen tulemaan bussilla, joka olisi Hämeenkoskella klo 17.50.

Itseni kannalta inhimillisin vaihtoehto paikoillaan istumista ajatellen olisi tulla Lahteen ja jos oikein laskeskelin Google mapsista, niin olisimme suurin piirtein samoihin aikoihin Mayn kanssa siellä...? Ja onneksi tajusin myös katsoa bussiaikatuluja, jolloin voin tulla linja-autolla Lahdesta Hämeenkoskelle. Mutta saavun tietenkin silloin ja sinne, kuin muille on helpointa minut hakea/poimia kytiin. Jos jollakin on ehdottaa vielä jotain fiksumpaa vaihtoehtoa, niin otan sellaisia ilomielin vastaan c:

Äää, kamalan vaikeaa tämä matkustaminen ja päättäminen. Ilmoitan tarkemmin, ja mahdollisimman pian, monelta pääsen lähtemään ja minne. Kiitos ja anteeksi.
 
Jos Mayn kyytiin mahtuu ja hänelle sopii, niin Heppuli ja meppin voisitte koittaa samaan junaan Joensuusta Lahteen? Ja mie voisin sitten tulla Lahdessa teitä vastaan ja May voisi meidät kaikki poimia kyytiin. (meppin on meitsin pikkusisko, niin sen kanssa olisi mukava kulkea samalla kyydillä. ;))
 
Ylös