Kevätmiitti Hämeenkoskella 1.-3.3.2013

Vaikuttaisi kovasti siltä, että autossamme olisi tulossa Lathron, Vaimo, Vempari, Halimieli ja Lady Douv. Se on siis täynnä ja syliin joutuu ottamaan tavaroita.

Raviolihekumointini taisi jäädä yksityiseksi, joten miltä kuulostaisi toinen kattaus pizzaa? Se oli ainakin hyvää, siinä riitti kaikille tekemistä ja se oli kivaa. Jokainen voi niihin kuitenki rakennella omia herkkuosuuksiaan tai torakoida vaan muiden kokoonpanoja. Syödäänkö pizzaa?

Ehkä perustan aiheen tiimoilta oman topicin.
 
Joudun perumaan osallistumiseni. :/ Konkarimiittiin sitten ainakin raahaudun!
 
Miittiin tulemiseni näyttää uhkaavasti siltä, että saattaa jäädä väliin. EI TAAS! Meillä on perjantaina koulua normaalin aikataulun mukaan eli mahdollisesti neljään eikä opettajani ei osannut sanoa, ehdinkö siihen vartin yli kolmen junaan ja jos menee yhtään myöhemmäksi, niin luovutan sitten suosiolla tulemisesta. Matkahuollon sivujen mukaan viimeinen bussi Lahdesta Hämeenkoskelle lähtee 18.40, joten minä en ehdi siihen. Olisiko siis mahdollista, että joku hakee minut Lahdesta noin seitsemän aikaan? Inhottavaa pyytää jotakuta tekemään ylimääräisiä reissuja, mutta kukaan tuskin on vasta silloin tulossa sitä kautta miittiin. Ja jos nyt pääsen paikalle, niin osallistuisin mielelläni pitsan tekoon c:
 
kyllä minua raviolikin kiinnostaa kun en ole ikinä tehnyt! En vaan halunnut spämmätä koko topikkia puolilleen omia viestejäni joissa lukee vaan "joo" :p Pitsailu voi kaikessa hauskuudessaankin kuulostaa vähän tylsältä kun meillä kotona tehdään usein pitsa jos ei muuta keksitä. Mutta toki olen mukana jos väki haluaa mieluummin pitsaa. Sitä paitsi pesto on hyvää :p
 
Pääsenkin miittipaikalle perjantaina omalla kyydillä. Joudun tulemaan myöhemmällä junalla, joka on 18.52 Lahdessa. Autoon mahtuu kyllä pari muutakin jotka kestävät koiran (ja hevosenkarvan) kanssa samoissa tiloissa tuon matkan. Siispä, jos Heppuli pääsee tulemaan tuolla yhteydellä niin kyytiin pääsee, ja varmaan ainakin yksi paikka on vielä lisäksi jos myöhäisiä kulkijoita matkalla on. Pikakauppareissu lienee myös mahdollinen matkan varrella.

Sen sijaan sunnuntaina hyppäisin edelleen mielelläni jonkun etelään/Lahteen kulkevan kyytiin.
 
Onko vika minun koneessani vai silmissäni, koska nimeäni ei ole enää osallistujien listalla...? Tässä on varmaan tapahtunut joku virhe, koska olen kyllä edelleen tulossa miittiin ja maksanut osallistumismaksunkin. Edellinen viestini oli varmaan vähän epäselvä, anteeksi kovasti siitä, mutta olisin kuitenkin mielelläni tulossa, jos vain koululta pääsen. Ilmoitan sen kuitenkin hyvissä ajoin ennen miittiä, heti kun saan ensi viikon lukujärjestyksen itselleni.
 
Hmm, maksoin miittimaksun jo viime tiistaina, mutta edelleenkin punaista näyttää... Noh, eiköhän se ole kuitenkin tullut perille.

Minut on näemmä merkattu Lehtiksen (mahdolliseen) autokyytiin, jippii! :D Onko autonlainaamispolitiikasta tullut mitään lisäinfoa?

Mahtavaa päästä pitkästä aikaa miittiin! (Pääsette näkemään lyhythiuksisen version minusta, ensi perjantaina käyn nimittäin parturissa...)
 
Taitaa olla niin, että Jasittajalla on muu elämä puskenut niin paljon päälle, ettei hän ole ehtinyt päivittää maksaneita listaan tai kyytiosiotakaan. Eihän tässä kiirettä ole.
 
Joo, päivitän pian. Heppulin olin joo ymmärtänyt väärin, kun laitoit joskus viimeviikolla viestiäkin ettet todennäköisesti ehdi, mutta laitan listalle takaisin.

Muok. nyt pitäisi olla ajan tasalla. Kyytilistoja saa vapaasti muutkin konnisoikeudet omaavat päivitellä, minulla on joo aika hektistä.
 
Todennäköisesti saan auton, jollei jotain katastrofaalista tapahdu, olen sitä alustavasti kysynyt (tällä kertaa hyvissä ajoin, kun piti tuota ajokkia lainata viime viikonloppunakin). Toivoisin, että Helsingin suunnasta lähtisi toinenkin auto, mutta tällä hetkellä ei näin ole, joten täytyy nuo kaikki listalla olijat siihen tunkea (onneksi Steel ja Otak eivät ole koolla pilattuja ja Steel voi ajaakin). Meppin ei kylläkään paluukyytiin mahdu, valitettavasti. Matkatavaroitakaan ei voi hirmuisia määriä ottaa, ei Punto tilaihmeenä kuitenkaan ihmeisiin veny (itsenikin tämä täytyy pakatessa muistaa, kun niin helposti ylimääräistä varajuttua tulee otettua mukaan).
 
Kyytilistalta puuttuu vielä Shetain Savonlinnasta lähtevä kyyti, jonka kulkua kuvaillaan viestissä #60.
 
Lisää tuommoisia Pagboja jotka helpottaa elämää :'D

Lehtiksen elämää helpottanee, että paikan päällä kuitenkin on patjat ja muut vermeet kaikille, mukaan pitää siis ottaa lakanat. :)

Noin niinkuin yleisenä muistuksena, ollaan hygieenisia ja myös OTETAAN niitä lakanoita/makuupusseja. Ei oteta muiden basilleja eikä jätetä seuraaville käyttäjille omia. Joissakin miiteissä olen huomannut, että tätä ei olla ihan täysin noudatettu, ja kun leirikeskukset pyytävät yleensä omat lakanat tuomaan niin kunnioitetaan sitä.

Oujee, Jyväskylän miittimatkasta näyttää tulevan varsin lokoisa tällä ihmismäärällä ˆ_ˆ Teräsponikin toivottavasti pääsee huoltoon piakkoin, ettei se epäilyttävästi kitise ja katise (Dracaena, olen pahoillani isäsi puolesta, mutta se toinen takaparkki on edelleen vaihtamatta ja olen unohtanut etsiä osia että sen voisi samassa huollossa vaihdattaa).

Päivitin maksaneiden listan päivällä silloin kahden aikoihin, päivitän seuraavan kerran toivottavasti huomenna ja maksuja odotellaan sinne torstaihin asti taas ennen mustalle listalle siirtoa, lasketaan se muutaman pankkipäivän viive.

Onko muuten kenelläkään (muulla kuin Aulëlla) tarvetta saada löytötavaraa takaisin?
 
Höh, alkoi näyttämään miittiintulo epävarmalta. Perun ilmoittautunisen, kahtotaan jos saisi vääntäydyttyä pois hommista.
 
Koska kyytiini ei ole ilmoittautunut lisämatkustajia, jätän miittiwagonin kotiin. Toivottavasti tämä ei sotke pahasti Pagban suunnitelmia. 3 tunnin ajomatka Heinolasta Savonlinnaan yksin miitin jälkeen väsyneenä ei houkuttele kauheasti ja se voi olla jopa liikenteen vaarantamista.

Joten jos May vain huoliin minut kyytiinsä, voisin junailla itseni Imatralle samaan aikaan Olórinin kanssa. :)
 
No ei se kohtuuttomasti sotke. Minulla on takajalka kipeä ja ylimääräinen taakkain kantaminen ei ole tervetullut tieto, mutta pitää vain ottaa vedettävä matkalaukku mukaan. Pois se minusta, että jättäisin miitin väliin pelkän kivun takia. Parempi pari ylimääräistä irvistystä kuin Shetai pöpelikössä.

Onko Mayn auto tosiaan noin tyhjä? Viimeksi kun katsoin, väkeä oli tulossa mukaan kattotelinettä myöten. Siihen voisin änkeä mukaan Lahdessa tai sitten meppinin karvakyytiin.
 
Tervetuloa Shetai kyytiin! Ja Pagba myös sopii Lahdesta. Aloin jo epäillä, että kyytiäni pelätään, kun väki hupeni :D
 
Når er du i Lahti, May?

Muoks. Eiku... Når skal du være i Lahti, May?
 
Voisitkos May koukata linja-autoaseman kautta? Sinne ehtisin onnikalla Heinolasta, rautatieasemalle en niinkään.
 
Ylös