Kevätmiitti Hämeenkoskella 18.–20.3.2016

Se joku taidan olla lähinnä minä. :p Aikataulutoiveita voi laittaa yksärillä.
 
Minä taidan katsella perjantain akateemisen kuplivaa sarjakuvaohjelmaa Tampereella ja suunnata vasta sen jälkeen miittiin, joten kaivannen vain poimintaa valtatien varren bussipysäkiltä. Samaten ajattelin suunnata sunnuntaina ennakoivasti jo pääsiäisenviettoon Kotkaan, joten silloinkin kaipaan vain heiton bussipysäkille. Tarkempia aikatauluja en vielä ole tutkinut, koska se on mahdottoman hirveän vaivalloista, pitäisi avata uusi välilehti ja ties mitä kaikkea.
 
Yksi lisää kiinnostunut Caelen kyydistä Hämeenlinnan kautta mennentullen o/ Aikatauluni ovat melko vapaat, perjantaina aamulla vaan opiskelujuttuja.

Ne, jotka aikovat saapua hyvin aikaisin, voisivat ilmoitella saapumisaikataulujaan niin katsotaan kuka on ensimmäisenä ja pääsee avaamaan avainkaapin Huippusalaisella Superkoodilla (jonka minä saan puhelimitse).
 
Minä pyrin pääsemään viimeistään neljäksi miittipaikalle, mutta siihen vaikuttaa paljon monelta Nova pääsee töistä.

Onko muuten tähän miittiin suunnitteilla jotain yhteisruokailuhässäkkää? Olisin todennäköisesti kiinnostunut sellaisesta.
 
Wuhuu, sain sellaisen duunipätkän, ettei se tule miitin tielle! Eli kerrankin voin tulla miittiin jo perjantaina päivällä! [ilmoan loppuvk:n aikana, älkää ihmetelkö ilmon puutetta]

Helsingin kyyti on näemmä täynnä, mutta jos jonkun autossa on tilaa Hämeenlinnasta tai Lahdesta, niin se toimisi kyllä. Oon siis koko päivän vapaana, eli name your time. Mieluusti tietty aiemmin kuin myöhemmin :) Tulkitsenkohan oikein, että @Caele n kyydissä Hämeenlinnasta olisi perjantaina vielä yksi paikka auki (jos Vamperi on tulossa vain poispäin)?

@Jaamar in kyyti Turengista/Turenkiin olis kanssa kiva, mutta juna-ajoissa on pe+su-iltapäivinä monen tunnin gappi, joten riippuu ihan, että osuuko aikataulut fiksusti.
 
Turenkiin tulee tosi huonosti junia. Jos muistan oikein niin yksi juna tuli Hämeenlinnasta yhden jälkeen ja seuraava joskus neljän jälkeen. Nouto Hämeenlinnasta kuitenkin vie ihan väärään suuntaan. Jos muu ei onnistu voin tiedustella myös mahdollisuutta että Nova noukkisi kotimatkalla Hämeenlinnasta ja meidän pihassa vaan auton vaihto ja miittiin. Takaisin voin heittää Turenkiin tai johonkin bussipysäkille. Koskikartanolla on pikavuoropysäkki tai Turenkiin tulee busseja jos niiden aikatulut sopivat paremmin.
 
@Heathertoes minun kyydissäni on näillä näkymin yksi paikka vapaana! Lähtö olisi Pasilasta noin puolen päivän aikoihin (pitää vielä varmistaa monelta saan auton haettua), sunnuntaina paluu olisi suht ajoissa. :)
 
Pohdiskelin tässä, että voisin ottaa miittiin Castle of Cagliostron eli Hayao Miyazakin ensimmäisen elokuvaohjauksen. Kesto on alle kaksi tuntia, joten ei tarvitse pitää intialaisia vessataukoja. Muistaakseni sitä ei ole miiteissä katsottu.
 
Caele ja kyytiläiset lähtevät Hämeenlinnasta perjantaina klo 14 maissa (+runsas 40 minuuttia ajoa+kaupassa käynti) lienemmekö ensimmäisiä? Kaunista, mutta öisin kylmäksikin äityvää kevätsäätä on ennustettu, joten toivoisin, että ensimmäisenä paikalle saapuvat eivät joudu odottelemaan vaan saan heille lähetettyä avainkaapin avauskoodin
 
Luultavasti ehditte ennen minua, mutta riippuu miten kauan aiotte kuuhkata kaupassa ja miten nopeasti pääsen oikeasti lähtemään. Mutta varustaudun yleensä kunnon vaatteilla, joten jos olenkin ajoissa niin minun takia ei tarvitse huolehtia.
 
Jaamarin puhelinnumero minulla taitaa ollakin, niin voin tekstata avauskoodin tarvittaessa.
 
Meidän auto suuntaa perjantaina Tampereelta Hämeenkoskelle ja palaa jo lauantaina illalla (että ehtii kuplimaan sunnuntaina). Nyt kun STS:n miittikamat eivät nähtävästi päädy meidän autoon, niin tilaa vapautuu yhdelle turvaistuimen Vampiren välissä.
 
Aiemmista suunnitelmista poiketen olen nytkin viettämässä kauniita kevätpäiviä Kotkassa - vuoden lämpöennätys 39,5 celsiusta mitattiin sunnuntaina. Älkää silti huokaisko helpotuksesta, kuumetta ei enää ole ja ehdin kyllä tervehtyä miittiin mennessä. Tulokulma vain vaihtuu Tampereen kuplinnasta Kotkaksi. Tutkailtuani bussiaikatauluja näyttää, että aikalailla ainoa mielekäs vaihtoehto on saapua Hämeenkoskelle 20.20. Jos joku viitsii silloin vielä poiketa valtatien varteen noutamaan minut miittipaikalle, niin olen kovasti kiitollinen.
 
Itsekin olen koetellut yli 38 asteen lämpöennätyksiä alkuviikon, mutta olen vihdoin pääsyt takaisin töihin. Miittiin osallistumiseni on vielä vähän epävarmaa. Sairaislomani sekoitti työvuorot, joten joudun olemaan huomisen illan vielä töissä. Tulen omalla autolla töiden jälkeen joskus keskellä yötä, jos tulen. Mutta lopullisen päätöksen teen vasta huomenna.
 
Ylös