Kevätmiitti Särsjärvellä 8.4.2022 -10.4.2022

Lupasin seminaarissa kyydin miittiin @Lehtokuusamalle ja Krasukselle (tägään @Isilmírë Krasuksen sijasta).

Lähtö perjantaina klo 16.30 Tapanilan juna-asema. Asemalla on vain yksi parkkipaikka, joten helppo löytää. Pysähdytään matkalla kaupassa.

Kyytiin mahtuu vielä pari ihmistä, jos tarvetta on.
 
Jos miitin aikana on lämmintä ja aurinkoista, voisin perustaa aamukahvipiirin lämpöiselle seinänvierustalle, niin kuin pari vuotta sitten kevätmiitissä oli. Minipiknikkiä ulkona! Mukana taisi olla ainakin @Rhosgobella.

Näyttää vähän siltä, että kannattaa laittaa aamukahville pipo päähän jos ulkona meinaa kahvinsa juoda. 😂
Aurinko saattaa kyllä pilkahtaa, kovin lämpimäksi en kuitenkaan tuota säätä kutsuisi.
 
Muistakaa että miittimaksun eräpäivä oli perjantaina! (t arvaatte varmaan että unohdin sen itse)
 
Maksoin tänään. Systeemi nappasi viitenumerostani ensimmäisen nollan pois.
 
Ketkä haluavat miitissä ostaa seuran tuoreita kangasmerkkejä ja heijastimia, niin huudelkoon! En pysty tuomaan koko laatikkoa, niin yritän saada jonkinlaista kuvaa, mikä määrä mitäkin riittäisi. Mitään tilausta ei siis tarvitse tehdä, mutta jos jo tiedätte haluavanne jotain, niin sanokaa.
 
Eli siis Krasus, Lehtokuusama ja Merri mun kyydissä. Tarvittaessa yksi mahtuu vielä, mutta toki kaksi takapenkillä on mukavampi tapa matkustaa kuin kolme.
 
Jaa, sittenpä otan sen mukaan ja myös Switchin. Minulla on siihen ainakin semmoinen uusi hauska (kaaos)peli, jossa ollaan keittiössä ja kasataan aterioita tilausten mukaan. Peli vaatii siis yhteistyötä ja mielellään jonkun pitäisi touhua johtaa. Tai ainakin se olisi helpompaa kuin luottaa siihen, että kaikki tietävät mitä tekevät :D
 
Jos kerta videotykkejä on paikalla, niin jospas ottaisin mukaan jonkin DVD:n! (käyttääkö kukaan enää DVD:eitä? Suostuukohan videotykki juttelemaan mun ikivanhan läppärin kanssa vai onko jollakulla muulla DVD:tä pyörittävää läppäriä?) Raidasin hyllystäni ehdokkaiksi seuraavat, joita joko en ole vielä nähnyt tai joiden näkemisestä on vuosikausia. Tuskin roudaan näitä kaikkia, mutta pari voisin ottaa, jos on mitään kiinnostusta näihin!

- The Last Unicorn (engl. tekstit), sopii lapsillekin
- The Science of Sleep (suom. tekstit), K7
- A Monster Calls (engl. tekstit), K12
- Gattaca (engl. tekstit), K12
- Něco z Alenky (eli Jan Švankmajerin Alice, engl. tekstit) - en tiedä, mikä tämän K-luokka on, mutta ei sovi lapsille. K15?

Edit: Kaks ekaa leffaa mukana.
 
Last edited:
Voin ottaa varuilta matkaan ulkoisen DVD-aseman, niin voidaan järjestää sitten kivi-paperi-sakset ihan kaikkien tietokoneen tuovien kesken.
 
Ylös