Kevätmiitti Toivakan Partiokolkassa 9.3.–11.3.2018

Seuralla ei taida olla tykkiä (eikä tykinkuuliakaan), mutta taidan taas oman pikkuprojektorini tuoda miittiin.
 
Sitä projektoria juuri tarkoitin, olin vaan virheellisesti siinä uskossa et se olisi ollut seuran.
 
En valitetttavasti pääsekään vastoin parhaita yrityksiäni irrottautumaan kotiseutuni otteesta, siispä toivotan kaikille hauskaa miittiä!
 
Kiitokset kaikille miitistä! Meitä oli aika vähänlaisesti - ja sen lisäksi vetäydyin aika paljon omiin oloihini - mutta minulla oli silti kaikin puolin mukavaa. Yövalvominen tuntuu käyneen vuosien vieriessä vähän uuvuttavaksi, mutta kyllä vielä jaksaa...
 
Kiitokset miitistä kaikille! Erityisesti Olórinille tehokkaana vaihtokuskina toimimisessaan ja Merrille kartturina.
Ei tullut pelattua mitään, mutta kiintoisia keskusteluja käytiin.
 
Tein círdanit ja olin kenties eniten omissa oloissani; ainakin kauimpana muista pisimmän aikaa. Ehdin tehdä miitin aikana kokonaisen työpäivän edestä työtä, joka kertonee oman tarinansa :) Sen siitä saa kun miinustuttaa saldojaan liiaksi.

Miitin kohokohta lienee hiiri, joka perjantai-iltana kuljeskeli talon rakenteissa ja oli sitten ilmeisesti myöhemmin bongattu keittiöstä leipää syöneenä. Juttelin sille jotain höpöjä sen aikaa kun tornin katossa pyöriskeli. Muina höpsötyksinä kantelin ne tuulikaappiin tuodut isot halkoniput saunalle asti semmoisella vähemmän vakavalla otteella. Kolmannen kohdalla piti hidastaa hieman vauhtia kun alkoi tulla väsyä :) Sitten pistin saunan lämpimäksi sanomatta siitä kellekään tai kysymättä mitään.

Semmoinen havainto tuli tehtyä, että paikalla on ainakin kolmet erilaiset roska-astiat: kuivajäte (poltettavat), biojäte ja muovit. Eli jos Partiokolkassa vielä joskus käydään, niin voinee vaikka huoneista ottaa roskakorit ja pistää niihin merkinnät, että saa kierrätyspuolen hoidettua. Eikä sitten tarvitse miitin lopussa kantaa puolirevennyttä kahvinpuruja ja vesiä liruttavaa isoa jätesäkkiä :p
 
Ylös