Kiipeilymiitti Tampereella 10.3.2019

Milloin kiipeiltäisiin Tampereella?


  • Total voters
    4
  • Poll closed .
Minulle käy kumpi vaan. Katsoin muuten että molempien voittajapäivien äänet ovat ihan samoilta henkilöiltä.
Mieluummin joo ihan suht ajoissa kun tulen sen verran kauempaa.
 
Minulle tuli 31. päivä mahdollisesti varaus sukulaisvierailulle ja kun vastaväitteitä ei ole tullut niin lyödään lukkoon tuo 10.3. Mielivaltaisesti päätän nyt että mennään siihen uuteen paikkaan.
Puolenpäivän tienoita on ehdotettu. Minulle kävisi oikeastaan vielä paremmin vaikka klo 10, mutta saan kyllä järjestettyä onnistumaan myös puolenpäivän tietämille.
 
Olisiko klo 11 sitten hyvä aika? Ehtisi hyvin heräillä ja syödä molemmat aamupalat.

Olisiko intoa mennä yhdessä syömään sitten kiipeilyn jälkeen?
 
Tuota yhteistä syömistä mietin minäkin, mutta sitten tulin ajatelleeksi että onko silloin ihan hikinen ja pölyinen niin ettei ole kiva mennä syömään? Tuossa olisi varmasti juuri sopivasti nälkä kiipeilyn jälkeen.
 
Olen ajatuksella että tulen, mutta Katson lähempänä tilanteen mukaan. Meillä on aikamoinen härdelli perheessä tällä hetkellä, mutta tasoittuu kyllä koko ajan.
 
Kiipeily olisi jo tämän viikon sunnuntaina. Olen edelleen tulossa. Pitäisi varmaan päättää tarkka kellonaika ja se mennäänkö jälkikäteen syömään ja minne.
 
Minun bussini on siellä klo 9.35 ja paluukyyti lähtee klo 18.35. Kokoonnutaanko ensin jossain vai tavataanko kiipeilykohteessa?

Syömäpaikkojen suhteen minulla ei ole suuria toiveita, kunhan se ei ole pitseria ja kunhan sieltä saa myös hyvää kasvisruokaa.
 
Miten olisi sitten jos tavattaisiin jo klo 10? Tai viimeistään 10.30. Jos halli siis on auki jo siihen aikaan. Minä tulen mieluusti suoraan kiipeilyhallille, mutta lähden syömään ja minulle sopivat oikein hyvin Dracaenan kriteerit täyttävä paikka. Lisään siihen myös että mausteinen ruoka on ok (käy myös vähemmän mausteinen), mutta mieluummin ei kovin tulista. Onko ketään paikallista joka tietäisi lähistöltä ruokapaikkoja?
 
Hmm, olikos nyt päätetty paikaksi se Lielahti? Nettisivujen mukaan se aukeaa klo 12.
Minä varasin siis bussilipun vain tämän topikin ehdotuksen eli klo 11 perusteella, olisi ehkä pitänyt tarkistaa asia. Tuo 9.35 bussi oli halvin ja paras siihen nähden...
 
Molemmat aukeavat vasta klo 12. Olisi tosiaan ollut fiksua selvittää aukioloajat etukäteen. Tutkin alueen ravintoloita ja kahviloita ja lähellä tuntuu olevan lähinnä Mäkkäri ja Hese. Yhden nepalilaisen löysin joka aukeaa myösa klo 12. Niin ja mustamakkarapaikka. Kun Dracaena on joka tapauksessa tulossa ajoissa niin olisi kiva kokoontua kuitenkin johonkin jo etukäteen ettei tarvitse suotta odotella niin pitkään. Mitään ehdotuksia?
 
Minä ja Pulla olemme tulossa.

Mitä jos mennään ennen kiipeilyä kahville ja kiipeilyn jälkeen syömään? Voimmehan tavata keskustassakin, ja ehkä myös mennä syömään keskustassa; siellä lienee paremmin valinnanvaraa. Meidän autoon mahtuu kolme henkilöä meidän lisäksi.
 
Minä voisin nostaa käden pystyyn autopaikasta, koska olen vaan totaalisen surkea ja ahdistuva ja stressaantuva kaupungin julkisessa liikenteessä kun en osaa sitä käyttää :D
Ja tämä hyvä ajatus. Nyt vaan paremmin paikasta tietävät ehdotuksia kahvittelupaikoista ja ruokapaikoista.
 
Tarkennus vielä autopaikasta. Lähdemme Helsingistä jo lauantaina ja olemme yötä Tampereella. Meidän kyydissä pääsee siis sunnuntaiaamuna/päivällä Tampereen keskustasta Lielahteen. Sunnuntaina pääsee koko matkan takaisin, vaikka Helsinkiin asti, tai matkan varrelle. Takapenkki on täysin tyhjä aamulla (3 mahtuu). Paluumatkalla otetaan lapsonen kyytiin Nurmijärveltä.
 
Juuri tuota Lielahden ja keskustan väliä tarkoitankin. Pääsen kyllä Tampereelle asti, mutta siellä edestakaisin liikkuminen on hmm... Toki jos Helsingistä jo tulee auto täyteen niin ymmärrän että he ovat etusijalla olemaan kyydissä koko ajan.
 
Ylös