Kiipeilymiitti Tampereella 10.3.2019

Milloin kiipeiltäisiin Tampereella?


  • Total voters
    4
  • Poll closed .
Nyt voisi olla aika oikeasti lyödä lukkoon missä tavataan ja mihin aikaan. Ehkä myös ruokapaikka, mutta se ei ole nyt yhtä akuutti asia, mutta olisi se helpompaa jos tietäisi valmiiksi ja voisi tutustua menuun jo kotona.
Ainut ruokapaikka jonka oikeasti tiedän Tampereelta on plevna, mutta siellä kasvisruokavaihtoehdot ovat aika rajalliset. Niiden hyvyyttä en ole koskaan testannut ja muutenkin edellisestä vierailusta on vuosia. Minä en siis oikein voi realistisesti ehdottaa mitään paikkaa.

Edit. Löysin tällaisen paikan jonka kasvisruokia oli kehuttu. Mitään kokemusta ei ole. http://olympiakortteli.fi/muusa/ruokalista/

Edit. 2 Nova löysi myös tällaisen http://www.zeytuun.com/?page_id=11
Siellä jossain on kuulemma vohvelikahvilaa jota hän ehdottaa tapaamispaikaksi. Sijaitsee jossain keskustan alueella Fabriikin lähellä.
 
Last edited:
Olen käynyt Jossain Vohvelikahvilassa, se oli hyvä. Se tosin taitaa aueta klo 11 sunnuntaina, joten esim. minulle se ei ole kovin näppärä. (Olisinpa silloin ajatellut tarkemmin, kun ostin bussilippua...) Jos löytyisi joku klo 10 tai jopa klo 9 aukeava, niin voin mennä sinne vaikka yksin hengailemaan ja lukemaan, kunnes loput sinne ennen kiipeilyä kokoontuvat saapuvat.

Ruokapaikkoja en minäkään oikein tunne Tampereelta. Ystävältäni voin kysellä nimenomaan vegepaikkoja, jos sellainen sopii kaikille muille tulijoille.

Minullekin tosiaan kelpaisi autokyyti Lielahteen.
 
Pieniruokaiselle kasvissyöjälle Gopal on ystävä: siellä laskutetaan annoksen painon mukaan (2,15 €/100g). Minä en tosin tykännyt, maksoi paljon ja jäin nälkäiseksi. Mutta kun en itse ole syömään tulossa, ja joku muu saattaisi tykätäkin...
 
Gopalista olen kuullut vegeystävältä kehuja, sinne piti meidänkin joskus mennä. Minulle se varmaankin kävisi, mutta sanokaa toki muutkin, ettei vain minun vaatimuksieni mukaan mennä.

Keskustassa kuulemma kahvila Aamurusko aukeaa aikaisin, kävisikö se tapaamispaikaksi meille, jotka tulevat ennen kiipeilykeskuksen aukeamista?
 
Minulle ei ole väliä kahvilalla. Vaikka sitten Aamurusko :) Oli kahvila mikä hyvänsä niin tulen sinne kun kerkiän. Gopal käy kyllä minulle myös oikein hyvin. Onko joukossa joku joka ehdottomasti haluaa liharuokaa?
Ketä kaikki meitä nyt yleensä on tulossa?
 
Tavataanko siellä Aamuruskossa esim. Klo 10:30? Sitten siirrytään klo 12 mennessä kiipeilypaikkaan.

Minulle käy mikä ruokapaikka vaan, kunhan saa kasvisruokaa. Pulla on "vähän" nirso ja myös syö paljon, joten se Gopal voi olla vähän huono, anteeksi!

Keskustassa on myös yksi tosi hyvä thairuokapaikka, jossa on myös kasvisruokaa ja isot annokset.
 
Keskustassa on myös yksi tosi hyvä thairuokapaikka, jossa on myös kasvisruokaa ja isot annokset.
Ah voi eih :D Me syötiin just äsken thairuokaa ja kiroilin kun niillä on niin järjettömän isot annokset että pitäisi tilata puolikas että jaksaisi syödä kaiken :D En siis ole ihan mahdottoman innoissani, mutta toisaalta ei se ole mikään este. Tarvittaessa voin myös siirtyä suoraan kiipeilemästä eteenpäin, jos ei maistu se mitä suunnitellaan syövämme :)

Edit. En siis oikeasti pahastu vaikka valitsisitte ruokapaikan joka ei houkuttele, koska silloin ehditään aiemmin kotiin kun täälläkin olisi vaikka mitä mitä pitäisi mukamas taas saada aikaan viikonlopun aikana :) Mutta jos paikka houkuttelee niin lähden kyllä syömään.
 
Last edited:
Lyödään lukkoon tapaaminen Aamuruskossa 10.30 (toki saa saapua myöhemminkin) ja puolenpäivän aikaan heti ovien avautuessa Lielahden kiipeilykeskuksella. Katsotaan siellä tarkemmin missä syödään ja etkä ovat lähdössä syömään. Meillä nyt on kumminkin olemassa pari ehdotusta. Ja saa plevnastakin jonkun kasvisannoksen että periaatteessa sekin on kai mahdollinen, joskaan ei varmasti se ykkösvaihtoehto.
 
Mun juna on Tampereella aikataulun mukaan 10:52.

Ruokapaikat kuulostaa kaikki hyviltä.
 
Aaarghhh! Joudun perumaan. :cry: Eilen illalla alkoi kurkkua kutikkaa, ja yöllä on ollut limainen ja yskäinen olo, ääni on painuksissa.
Ajattelin, että ei tämät nyt niin paha ole, ei ole yhtään lämpökään... Valmistauduin urheasti ovelle asti kunnes totesin, että ei, en minä tässä olotilassa pysty liikuntaharrastukseen, enkä halua myöskään tartuttaa köhää muihin. :( Nyt ei myöskään olisi varaa sairastuttaa itseäni yhtään enempää liiallisella riehumisella.
 
:(

Me lähdetään kohta hyvin hitaasti valumaan Tamperetta kohti. Tulen kahvilalle suoraan. On melko todennäköistä että lähden suoraan kiipeilemästä kotia kohti, mutta katsotaan vähän miten kauan jaksetaan roikkua seinällä että mitä kello on kun ollaan lähdössä.
 
Täällä oli kivaa! Meitä oli paikalla minä, Pulla, Jaamar ja Atheon. Otetaan joskus uusiksi. Kehittelimme myös ideaa, että kesämiitistä tehtäisiin kiipeilyretki joko Boulder Saimaalle tai ehkä jopa johonkin kalliokiipeilypaikkaan (jos sellainen löytyy lähistöltä).
 
Ylös